måndag 29 november 2010

Vinnarna är.....

Hej Vänner,

Hoppas ni mår bra allihop. Nu har jag fått upp alla mina stakar och stjärnor så det kommer att lysa så mysigt när vi kommer hem idag. Här är det nämligen kolsvart ute :O)

Då har jag dragit vinnarna i min utlottning. Jättekul att så många ville vara med.




Den söta mjölkkannan ....



...och det fina hjärtat vanns av Mia med bloggen Nattmia


Det lilla hjärtat i trä samt tändsticksasken vanns av Pia (Bakformen).
Stort GRATTIS till er båda.
Maila era adresser till mig så kommer vinsterna på posten.


Tack igen till alla som deltog. Jag kommer snart att ha en ny utlottning. Denna gång i julens tecken.

Ha en fin måndagkväll.
Kram

20 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Nä men oj!! Vad kul.. Så glad jag blev..
Tack snälla du..
Mailar dig min adress på en gång..

Kram Mia

alegni sa...

VA? vann jag inget?!?
;-)

kram
ingela

Unknown sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna. Jag får väl hoppas på tur vid ett annat tillfälle.
Kram Ing-Britt

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och
Tack för en fin utlottning!
Go måndag på dig!
Kram Mimmi

Belinda sa...

Muchas felicidades a las dos afortunadas ganadoras!! Que envidia!! :) jajaja
Muchas gracias por organizar este bonito sorteo.
Saludos cariñosos,
Belinda

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack Agneta för en spännande utlottning!

Hu vad mörkt det är, men jag är glad för snön när jag kör bil här ute på landet. Igår höll vi på att krocka med en älg, pga snön kunde vi se henne i tid, men ändå är det lite marigt eftersom det är halt.

Önskar dig en fin kväll!
Kram,
Regina

Jenny sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för tävlingen Vännen!

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Hoffmans Design sa...

Grattis till dom som vann.
Bätter tur nästa gång. Tack för tävlingen.

Kram

Anonym sa...

Grattis till vinnarna!
Kram

Roses & Angels sa...

Grattis till dom lyckliga. Mia du är en tur dam du. Tack också Agneta för en fin tävling. DU har nu chansen att få vara med och tävla om en kalender vet du? Jag har en tävling om du är intresserad Kram

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till vinnarna! =)

Kram Jenny

Viola sa...

Då får man gratta de glada..tack för varma kramen, det behöves idag ska du veta, puss

Unknown sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram ia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Mia och Pia, och tack till dig för toppenfin tävling.
Kramar
AnnaMaria

Ewa`s Galleri sa...

Stort grattis till vinnarna ,men jag vill ju också ha en sådan kanna
var kan jag köpa en?
Ha en bra vecka

Skogslyckan sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack goa du för ett fint lotteri. Ett nytt på g låter bra, är alltid så kul med lotterier.
Kram Pia

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till den glada vinnarna!
Ha en finfin dag vännen!
Kram/Lena

Bitte sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna! :-)

Hoppas du får en fin tisdag!

Många kramar
Beatrice

Stina sa...

Hoppas att du får en bra dag du gumman.:-) Kram Stina

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Grattis till vinnarna..
& tack för de fina lotteriet
Kramis
Sus