torsdag 4 november 2010

Vad "bidde" det då "da".....

Hej sötnosar,
Hoppas ni mår bra. Tack för alla rara kommentarer om min rygg som nu är mycket bättre. Måste vara kastanjen i fickan.....
Kommer ni ihåg de här?

Det "bidde" aldrig något brunt pärlhalsband till......


Eftersom armbandet är ganska mycket i sig "bidde" det ett kort enkelt och stilrent halsband med kedja....ja tycker jag själv alltså...

Men visst blev det väl fint. Inga krusiduller.....
Ha en toppenkväll Vänner. Själv ska jag in i verksta'n igen. Det vill säga vår matsal.....
Sköt om er!
Kram

23 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det blev jättefint armbandet ihop med det lite "enklare" halsbandet. Passar bra. Önskar dig en fin Torsdagskväll.
Kramar från Marie

Kaffe och Mazarin sa...

Jättefint halsband och armband...
Ja du är sååå jädra duktig med smycken!!!
Ha en skön kväll vännen!!!:)Kramiz på dej.

Limetwig sa...

Så fina smycken du gör, enkelt och fint.
Ja jag älskar att göra collage :) Jag har laddat ner ett gratis redigeringsprogram som heter photoscape. Testa det, det är enkelt att använda! Ha det bäst! Åse

Roses & Angels sa...

Hallå! TACK ja håller med dig ett band ton i ton med tyget så blir det bra. Ska ut och leta när jag hinner. GUD snart ska vi dit ja veckorna bara rusar iväg. Klart vi ska höras kram

Roses & Angels sa...

PS glömde ju nämna. SÅ vackra smycken du gjort igen. HUR hinner du? kram

Så Vitt Jag Vet sa...

Fina smycken du gjort. Är med i utlottning och skulle jättegärna vilja vinna!!! Dina armband är så fina.
Kram
Sanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihi, klart du också ska köpa några nissar. Jag älskar Maileg och de små mikronissarna var verkligen underbara. Önskar att jag hade tagit alla sex sorterna på en gång, men jag får väl köpa fler nästa år istället.

Kram

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Skönt att det tar sig med ryggen!
Gött att du har en "verkstad" där du får utlopp för din kreativitet!
Så fint det bidde med halsbandet till!

Ha de!
Kram Mimmi

Fröken Generös sa...

Så fina fina smycke du gör!! Visst är det härligt när man känner kreativiteten flöda - här hemma är det också verkstad i matrummet!
Krya på din rygg!!
Kram Helena

Viola sa...

Uschaaan säger nu jag ...inte du..visa mig inte mera smycken...dööösnyggt, blir nog att köpa in framöver..men har ju gjort en liten beställning idag...:0) puss på dig

Stina sa...

Men vad snygga!
Jag blir väldigt impad av alla idéer du har. Så fina alltid.:-) Kram Stina

Lissboden sa...

Hej Agneta!
Vilka fina smycken du visar!
Jag har tänkt ta kontakt med dig hela veckan men det har hela tiden kommit annat i vägen.
Nu börjar jag emellertid få riktigt dåligt med örhängen så i helgen måste jag ta tag i det och maila en beställning igen.
Vi hörs!
Kramar från Maria

alegni sa...

snyggt! fin tavla i förra inlägget också. jag lyfter på hatten för folk som kan!!
skönt att ryggen känns bättre.
kram
ingela

Villa Vinkelhaken sa...

Så fina smycken du gör! =)
Du är så duktig!

Ha en bra fredag!
Kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de blev, gillar dessa smycken tillsammans. Inte för mycket liksom, gillar att du valde en enklare kedja. Duktig du :)

Ha en bra helg
Kram Camilla

Fröken Fräken sa...

Tänka sig, inte visste jag att kastanjer kunde hjälpa till så mycket! ;-D Snygg kombo, som du säger, det behövdes ett enkelt och vackert halsband till det!

Ellinor sa...

Jätte fint och så snyggt att ha tillsammans!
Hoppas du får en fin helg.
Kram

Norregård sa...

Du är så flitig Agneta!!! Snyggt;o)

Trevlig Helg!
Kram Malin

Jenny sa...

Superfint armband Agneta!! Passar perfekt till armbandet!

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Fridas gård sa...

Uhhh, var rädd om din rygg!! Allt som gör att ryggen blir bättre, även kastanjer, är av godo!!
kram Therese

Joyforhome sa...

blev väldans snyggt det där sättet , enkelt är oftast finast

Kram Malin

Gårdsromantik sa...

Håller med - stilrent och snyggt!

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Roses & Angels sa...

Japp ses nästa helg. Å det ska bli så kul att få träffa dig och alla andra. KRAMIZ