onsdag 3 november 2010

Blunda occh räck ut handen....

God onsdag kväll Vänner,
Hoppas ni mår bra allihop. Tack för alla rara ord om min rygg. Har en kastanj i fickan om dagarna....ni vet väl att kastanjer hjälper mot bland annat ryggont :O)

Tro kan försätta berg heter det ju.........
När jag bodde hemma, ja även nu förresten, brukade min pappa alltid säga "blunda och räck ut handen". Jag tyckte, och tycker fortfarande, alltid att det var lite läskigt att inte se vad som skulle läggas i min hand.
Sist någon sa så var det min vän Bisse som uttalade orden men då räckte det inte med att räcka ut en hand.....

För i mina händer fann jag den här underbara tavlan som hon har målat
Och som jag alltid har älskat. Det är en stor målning i akryl på duk som nu hänger i sonens rum. Visst är den helt underbar......
Vad kul att så många nya läsare har hittat till mig. Jag blir så glad när ni tittar in
Ha en fin kväll alla rara
Kram Agneta

3 kommentarer:

EM sa...

Såklart att många vill komma in och hälsa på hos dig och din trevliga blogg och kika på dina fina bilder-.
Vilken fantastisk tavla!
Hoppas ryggen piggnar på sig
kram elsamarianne

Älskade pion sa...

Hoppas att du känner dig bättre i ryggen snart.Ha en skön dag. Kramar Ulrika

Vita små hjärtan sa...

Så mysigt du skriver!
Å krya på ryggen.....
Kram Kram Agnetha