tisdag 30 november 2010

Tji fick jag....

Hej alla raringar,

Hoppas ni har det bra i kylan.

Det är riktigt bistert ute tycker jag och halvkaos ute på Europas flygplatser.

Själv ska jag till Danmark idag. Inte alltid kul att resa bort men att få åka till Köpenhamn är ju alltid trevligt.....såg mig själv komma ner vid 17-tiden, åka in till sta'n och knalla runt och besöka de mysiga inredningsbutikerna som ligger ett stenkast från Ströget och är öppna till kl 20.00

Men tji fick jag....mötet hålls i Kolding, ett ställe på Jylland, så jag ska flyga till Billund och inte till Köpenhamn :O(

Nåja jag överlever det också :O)

Tänkte visa er mina hjärtan som säljs hos Violan. Både i hennes gårdsbutik och i nätbutiken

Handmålade på trä med fint budskap....



Finns med röd eller grå text



Och budskapet GOD JUL eller JULEFRID



Hängs upp i ett linsnöre som visst inte är ditsatt när bilderna togs :O) Går naturligtvis även att beställa direkt av mig....

Ha det gott vänner.

Kram Agneta

23 kommentarer:

Pia sa...

Oj, så kreativ du är! De kommer att gå åt!!!

Kramis!

EM sa...

Jättefina hjärtan.
Så det bidde en liten tur till lantliga Kolding istället. Tja, det kanska finns några roliga butiker där också. Du ska se att du säkert gör ett superfynd. Hoppas flyget funkar bara. Safe trip.
kram elsamarianne

Jenny sa...

Hej Agneta!
Jättefina hjärtan!

Vad synd att du missar Köpenhamn, men plånboken kanske är glad för det, hihi;)


Ha en trevlig resa!

Kraam Jenny

Penseldraget sa...

Vad kul med en resa ha de så himla trevligt vännen, fin fina hjärtan men är de schablon eller? =)
puss o kram

Smultronlycka sa...

Hej där!!
Så söta hjärtan!!Så mysigt med fina julgrejer!!

Åå så synd att du missade shoppingen.Har hört att de har så mycket fina inrednings butiker i Köpenhamn ;)
Kul att åka dit nån gång.
Jag har varit där en gång när jag var liten!

Nu har jag mailat min adress :)
Kram kram

bakom berget sa...

Nu tror jag minsann att min kommentar försvann ut i det blå....Jag skriver igen då....
Hoppas du hade det trevligt i Danmark!
Dina hjärtan är såå fina. Jag har ju sett dom hos Violan.
Ha det gott! Kram Åsa.

Therese sa...

Hi hi det blir inte alltid som man tänker sig... Å jättefina är dina hjärtan, just julefrid är nått jag hoppas de flesta tar sig tid att känna! Här har vi just bakat lussebullar som avnjut ljumma med varmchoklad *ljuvligt*

Du undrade vad Dollarstore var, det är en billighetskedja som finns här i norr! Där finns exakt samma märken och produkter som finns på Åhlens och många inredningsbutiker fast mycket billigare.... Jag har köpt en trälåda med små fack för vackra saker med glaslock, fågelburar, ljushus osv där till tokbilliga priser :-)

Önskar dig en fin kväll!

Varma kramar
Therese - Sockenvägens Söta

Norregård sa...

Söta hjärtan!!

Många kramar Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du får det bra i Danmark, Kolding låter bekant där har jag nog varit. Och på Billunds flygplats har jag käkat frukost när vi var på Legoland. Jättefina hjärtan, har sett dom inne hos Viola också.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Så Vitt Jag Vet sa...

Gulliga hjärtan! Tycker om det med beige text!
Kraam
Sanne

Hem ljuva hem sa...

Så söta julhjärtan du har, ja julfrid hoppas jag att alla får. Tändsticksaskarna som jag gjort sålde vi för 10:- för de med tomtar på och 15:- för de andra, de sålde som smör i solen så kunde nog tagit mer. Har fått förfrågan om att göra fler som ska säljas i en livsmedelsaffär här i stan, så ska göra fler så fort jag kurerar mig från förkylningen.
Hoppas du får det bra i Danmark..
Kram Anneli

Inspiration i vitt sa...

Vad du pysslar fina grejer hela tiden, du är såå kreativ och duktig. Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Hoppas du får det riktigt bra på Jylland. Där är det fint. Men vintertid vet jag inte.....
Men kanske du hittar något fint att shoppa och ta med dig hem.
Ha det riktigt fint!
Kram från Marie!

Photo by Maria sa...

Köpenhamn är vackert och nu vid jul är det ju nästan extra fint.. Synd du inte kom dit..

Ha en fin onsdag..

Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Jättefina hjärtan!

Kram Susanne

Roses & Angels sa...

Här inne är det full rulle med produktionen. Dina skyltar är så fina vännen. Hahha nu har du kanske turen med dig då att vinna en kalender =) Håller tummarna. Haha ok ok vi ska sluta mobba dig nu. Det var faktiskt väldigt trevligt att du tyckte att dom såg ut som zink. MEN nog om det. Spöken ja Uschaaaaaan säger jag eller hur var det? hihi. Inga spöken syntes som tur var. HA det så nice nu hörs Puss

Stina sa...

Skulle också vilja åka till Danmark.:-) Stor kram till snälla gumman. Stina

Sjabbig men chic sa...

Jättefina hjärtan! Och vad roligt att åka till Danmark!

Kram Lisa

Skogslyckan sa...

Hoppas du har det fint i Danmark, detta ljuvliga land. Du behövde ingen tolk?...ler...
Kram Pia

Livet på Berget sa...

Vad roligt att åka till Danmark!
Ha en fin vecka!
Kram
/sara

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Rackarns vilken otur att det inte blev Köpenhamn! Det hade säkert varit väldigt mysigt...
Och kära hjärtanes så fina de är! Nu var jag väl rolig? hihihi så dumt!
kram
Marie

Joyforhome sa...

söta trähjärtan :) hoppas dem säljer nu då :)

Kram Malin

LjuvligtLantligt sa...

Vi bor skamligt nära danmark men är typ aldrig där *ler*
Hoppas du får det bra!
Kram Git