fredag 12 november 2010

Pappa och jag

Hej alla rara,

Hoppas ni mår bra allihop. Tack alla för att ni hälsar på hos mig trots bristen på inlägg. Har ju haft fullt upp med produktionen inför julmarknaden.

Min pappa är en väldigt viktig person i mitt liv (mamma också förstås) men nu på söndag är det ju Fars dag.

Min pappa har hjälpt mig med väldigt många saker i mitt liv. Nu har han även blivit involverad i Signerat AJ :O)


Pappa har tillverkat dessa fina zinktags till mig.....


...som jag nu har dekorerat


De kommer jag att ha med mig till Violan


Ha en fin helg vänner och glöm inte bort.....



...nu på söndag...
Kram
Agneta

26 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Förstår att du har fullt upp till julmarknaden, det är lika här. Tur att det är roligt!

Farsdag glömmer inte jag, blir lite fågelmat till min pappa i år igen. Blev väldigt poppis förra året när han fick rådjurspellets så jag kör på djurtemat även i år.

Kram

Sara sa...

Hej hej!
Jättefina tags!
Jag har gjort en fint armband till min pappa som han ska få på söndag men det kan jag inte lägga upp på bloggen för han följer den ;)
Jag kommer nog lägga upp det på söndag kväll.
Jag har köpt min siffror försten på jobbet.
Dom kommer ifrån Ib Laursen och kostar 169:-
Om du inte skulle hitta några så finns det två uppsättningar kvar på jobbet, så jag kan ju skicka dom till dig om det skulle vara så ;)
Hoppas att du får en fin helg!
Kram sara

Photo by Maria sa...

Så fina tags din pappa gjort som du sen har gjort ännu finare..

Farsdag är en dag jag är lite anti emot, liksom morsdag och alla hjärtansdag.. Fast jag kommer ändå att åka till min pappa den dagen..

Njut av fredagskvällen..

Kram Mia

Roses & Angels sa...

Underbart vackra tags du och pappa din har gjort. Så fint. SES IMORGON kram

Birgitta sa...

Så fina tags och du ska till Violan på hennes julmarknad. Lycka till och det blir säkert en trevlig helg.
Kram Birgitta

Moster och jag sa...

Jätte fina tags du gjort. Och visst är det bra att ha hjälp av pappa. Här hos oss firar vi också farsdag på söndagen. Men min pappa har åkt till Egypten så vi firade honom redan förra helgen.
Ha en riktigt skön helg! Kram Maj-Gun

Louise sa...

Härliga tags!!

Cajsas Faster sa...

Jättefina saker. Ska bli kul att se dem i helgen. Marie

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka fina tags ni gjort du och din pappa!
(ser att du och jag har likadana Gant-tallrikar oxå;))!

Ha en riktigt trevlig helg!

Kraam Jenny

Stina sa...

Snäll pappa och duktig dotter.:-) Kram Stina

Bella sa...

Åååh, vilka fina tags :)

Underbart med föräldrar som är närvarande och stöttande i livet!

Hoppas du får en skön helg

Kram Bella

Tessie sa...

Lika pysslig som vanligt :)
Jätte fina "tags"!

Ha en härlig helg!

Kram Torparfrun

Rose Garden Malevik sa...

SUPERFINT :)

Idag är det SATURDAY SHOW OFF
hos mig.....
Lägg gärna till Din blogg
Håkan

alegni sa...

vad underbart med sådant samarbete! hälsningar till din fina pappa!
kram
ingela

Fröken Fräken sa...

Jag är ju inte så mycket för att fira Fars och Mors dag, när man inte har en av föräldrarna i livet längre.. det blir liksom lite för mycket påminnelse om att den föräldern inte längre finns kvar..
Vilka söta tags, du måste verkligen ha mycket att stå i så här innan jul!!

Hem och Lycka sa...

Såå fina!

kram

Villa Vinkelhaken sa...

Så fina tags ni har gjort, du och din pappa! =)

Ha det bra!
Kram Jenny

Ellinor sa...

Så roligt att kunna involvera hela familjen i dina projekt!
Hoppas du får en fin söndag och Fars Dag.
Kram

Sjabbig men chic sa...

Men oj vilka fina. Hoppas att både du och pappsen har haft en fin dag!

kramis Lisa

Lissboden sa...

Vilka fina ord om din pappa och vad duktig han är!
Jag har själv inte min pappa i livet längre men idag har jag förstås tänkt extra mycket på honom.
Jag hoppas att det gått bra för dig med försäljningen i helgen. Nu hoppas jag på att jag snart ska få en fin leverans från dig. Det är ingen brådska men gärna till nästa helg.
Må så gott och ha en fin vecka!
Kram från Maria

Vita små hjärtan sa...

Hoppas du haft det toppen hos Violan!!!!
Å så gulligt du skriver om pappa...
Kram Agnetha

Skogslyckan sa...

Underbart fina tags! Hoppas julmarknaden gick bra och att du sålde massor!
Kram Pia

Gunilla sa...

Så himla fina.

Du har en händig pappa så jag förstår att du har anlag för att göra så fina saker.

Otroligt vad fina tags.

Ha det gott
Kram/Gunilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh så kul det var att träffa dig på julmarknaden, var feg och vågade inte riktigt fråga vilken som var din blogg *pinsamma jag*, men så insåg jag det hemma att det var du och megatack för de fina gåvorna tjejerna fick!
Ha en fin dag vännen!
Kram/Lena

Penseldraget sa...

Men desamma till dig snygging ;)jo då vi kom hem till slut trots felåkningen ;)vi stannade och tryckte i oss en stor hamburgare....ha ha sååå gott. De var verkligen så roligt att få träffa dig och jag hoppas verkligen vi gör de snart igen. Hoppas du inte blev alltför avskräckt av vårt lilla samtal runt middagsbordet..du kan vara lugn de vet jag;) ha en jätte skön vecka nu så hörs vi snart. Stor varm kram Pia

Elsa och Helena sa...

Hej! Grattis till en lyckas marknad, har läst hos Violan. Vilken mysig Pappa som hjälper dig:) Zink tagsen är jättefina.

KRAM Helena