lördag 6 november 2010

En specialare

God afton Vänner,
Jag hoppas att ni haft en bra lördag allihop. Ett sent inlägg från mig idag.
Häromdagen åt jag lunch med en kompis. En tjej som jag tycker väldigt mycket om. En tjej som jag spelat många handbollsmatcher med och som har/hade :O) ett fantastiskt spelsinne

Hon ville ha ANTIQUE halsbandet fast kort och i rosa.....

Det är klart nu.....

Det blev riktigt snyggt faktiskt
En specialare till min vän D. Hoppas hon blir nöjd.


Sov Gott alla rara
Kram

25 kommentarer:

Bitte sa...

Vad fint det var i rosa! Och vad otroligt fint halsbandet i förra inlägget blev, det blev perfekt ihop med armbandet. Du gör så mycket fint... :-).

Ha en fin allhelgonahelg!

Många kramar
Beatrice

Karin - Mina Rum sa...

Hon blir alldeles säkert jättenöjd. Så snyggt!
Kram!

EM sa...

Det halsbander är verkligen jättefint.
kram elsamarianne

Roses & Angels sa...

MEN AGNETA! VILKEN halsband vad du kan. Mamma mia så vackert. Har svarat dig på mailen. KRAM

Anonym sa...

Tänk att få bära det fina som du gjort! Du är så jätteduktig! Din vän blir nog jättenöjd och kommer att bära det mycket.
Önskar dig en fin Söndag!
Kramar från Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer din väninna och bli fin i, så snyggt! Hjärthänget är så fint, och ljuvligt mild färg på dom rosa pärlorna.
Roligt att du är med i min utlottning, håller tummarna för dig.
Kramar
AnnaMaria

Cajsas Faster sa...

Hon kommer bli jätteglad för det fina halsbandet. Tack för kommentaren hos mig!
Vi ses hos Viola, jag tänkte åka dit!
Hälsn. Marie

alegni sa...

hon kan ju inte annat än vara nöjd!
skön söndag!
kram
ingela

Älskade pion sa...

Skulle vara jättenöjd om jag var henne.;)Ha en skön söndag vännen. Kramar Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

WOW jag skulle vara jättenöjd och lycklig om jag var henne.Bara så himla snyggt.Ha en skön söndag rara du Kram Rita ♥

anapanda sa...

har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

Sirpa sa...

Hej!
Tack för din hälsning!
Snyggt!
Ha en skön kväll!
Kram Sirpa

Livet på Berget sa...

Jag är helt säker på att din vänninna blir super nöjd. Verkligen fint!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Susanne sa...

Jättefina halsband, hon kan inte bli annat än glad :)

Kramen

Anna-Lena sa...

Åh, din väninna kommer att bli jättenöjd. Halsbandet blev så fint!

En skön start på veckan önskar jag dig!

Kram Anna-Lena

Viola sa...

Helläckert, du är otrolig...:0) ida har två st violaarmband gått, ett grått och vitt, männen börjar komma in och vet att frun vill ha detta...perfekt tycker ju jag förstås, pussen

Änglarnas hus sa...

Mycket snyggt!! Jag tar bara för givet att hon blev glad!!

Ha det gott!! Kramis Sanne

Jenny sa...

Vilket läckert halsband Agneta!
Är säker på att din vän blev supernöjd med det:)

Ha en fin kommande vecka!

Kraam Jenny

Inspiration i vitt sa...

åååå så fint det blev, det kommer hon att älska att ha på sig och alla kommer fråga vart hon har köpt det hihi. Kram på dig/INgela.

Indra sa...

Otroligt vackert!

Sara sa...

Hej hej!
Helt underbart halsband!
Kan tänka mig att hon inte kunde bli annat än glad =)
Det var så fint med det tunna banden i,mycket mycket fint =)
Hoppas att du får en fin vecka.
Kram Sara

Elsa och Helena sa...

Dolly har fått sms:et...och tackar och hälsar:)

Vilket fint halsband också i den korta versionen, är hoppas man på tur i din fina utlottning!!

KRAM Helena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbart snyggt halsband! Din väninna kommer att passa väldigt bra i halsbandet som är gjort efter hennes önskemål (även jag är svag för rosa;-))

Önskar dig en underbar måndag!
Kram,
Regina

Anonym sa...

TACKKKKKKKKKKKK Min hjärtevän du är världens Underbaraste, det är såååå Snyggt,Sött,Vackert

Alla jag känner kommer vilja ha likadant baby.

Puss på dig världens Goaste...Kör försiktigt..;) Di

Old and New Home sa...

Vilken tur hon har som har dig som vän. Himla fint halsband du gjort till henne.

Skönt att höra att du känner dig bättre i ryggen med.

Kram på dig
Cattis