måndag 1 november 2010

Måste bara berätta....

Hej Vänner,
Hoppas ni haft en bra helg. Det har jag men som vanligt blev det måndag igen alldeles för fort.
Jag måste bara få dela med mig av vad som hände igår....

Jag var på butik My Home i Sundbyberg för att leverera lite smycken och in kommer Carola och "Kicken" i the Poodles. Båda var jättefräscha! Carola är så fantastiskt vacker i verkligheten. Otroligt snygg och fräsch....


Bilder från nätet
Men det var ju inte det som jag blev så till mig för utan för att de handlade Signerat AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så himla kul att de gillade mina saker....
Jag köpte inte Signerat AJ :O) men den här fina hängaren fick följa med hem.....

Ha en fin måndag vänner och glöm inte att delta i min utlottning

Kram Agneta

26 kommentarer:

EM sa...

Oj vilken häftig grej! Grattis.
Din väg mot stjärnorna, alltså.
kram elsamarianne

alegni sa...

jaaa, nu kommer du att bli kändis också! kulkul!
kram
ingela

Karin - Mina Rum sa...

Carola är kanske inte min favorit, men det måste ju sägas att hon har god smak, om hon köper av dina saker!
Häftigt värre. Snart får du säkert exportera till trendiga affärer i London, Paris och NY också.
Kram!

Handgjorda drömmar sa...

Men guuuu vad häftigt!!!!! Skulle bli helt till mig....
Men det är klart - dina smycken är så otroligt fina, så jag förstår dem!
Grattis!!
Kram Marie

annika sa...

Men så kul! Vilken tur att du var där just då...så nu blir du helt inne förstår jag.

Har glömt att skriva om utlottningen men klart att jag vill vara med och länkar också.
annika

(eddas) sa...

Så artig da:)
ha en kos kveld
eddaKlemmer

Moster och jag sa...

Det var häftigt det!! Men jag förstår nog att hon köpte för dina smycken är sååå....fina.
Ha de bra! kram Maj-Gun

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj!!!!Kan jag be om autografen!!!!!hahaha.Nej Carola är skittrevlig pratade med henne i somras i Götet och fick autografen av henne till mina mindre Änglar.Men vilken häftig grej.Fin krok som fick följa med hem.Önskar dej en skön kväll raring .Kramiz Rita ♥

Vita Falkens Lantliv sa...

Ett stort GRATTIS!!! Så häftigt, jag gillar inte Carola något vidare men vad gör väl det;) Du gör så fina smycken så jag förstår!!!

Kram Susanne

Susanne sa...

Grattis så spännande...Kram

Louise sa...

Det var minsann späännande och kul!! GRATTIS vännen!

irene sa...

Jettekul! Jag älskar Carola!
Ha en fin kväll!
Ps. fina smycken du gör!

Irene

Roses & Angels sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så roligt för dig! Kul att få sälja till kändisar. Wohooo Grattis! Kram

Anonym sa...

Varmt Grattis! Vad roligt för dig. Det kanske inte precis är sista gången kändisar kommer in och köper av dina fina saker. Det brukar sprida sig rätt fort. Jag håller tummarna för dig att det dyker upp fler kändisar. Spännande.
Lycka till!
Ha en fin vecka!
Kramar från Marie

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilken grej!
Du gör ju tokfina saker så jag är dock inte förvånad!
När stenen är i rullning så kan inget stoppa den! :))
Ska inte missa din utlottning...
Ha det bäst vännen!
Kraaaam Mimmi

Viola sa...

Jissis vilken grej, jag gläds med dig..och du...bord ordnar sig, du kan få låna ett vitt plastbord utav grannen, vi kan väl plinga innan det är dags, puss på dig

bakom berget sa...

Va kul! Känn dig hedrad!
Kram Åsa.

Fröken Generös sa...

Men vad roligt!! En liten fläkt av kändislivet är väl aldrig fel och känn dig stolt att dom valde dina smycke!!! Kram Helena

Hoffmans Design sa...

Oh vad kul att hon handlade dina saker. Sen e det alltid roligt att träffa och se lite kändisar.
Kram

Photo by Maria sa...

Vilken bra smak de har Carola och Kicken.. Och visst är de fräscha och snygga med :-)

Så söt liten hängare..

Kram Mia

Hannis sa...

Vad roligt!!!
Grattis=))

Kram Hannnis

Stina sa...

Så fina saker som du gör...;-) Kram Stina

Skogslyckan sa...

Men vilken kul grej! Då är de inte bara snygga utan har bra smak också!
Kram Pia

Älskade pion sa...

Vad häftigt,nu är det en kändis som bär dina fina smycken coolt.;)Ha en skön dag vännen. kramar Ulrika

Lilli sa...

Nämen, det var ju kul! Grattis! Vill gärna vara med i din utlottning av AJ-smycke! Jag länkar gärna :)

Ellinor sa...

Wow, så häftigt! Men det är klart, du gör ju sådana fina saker så hur kan man inte tycka om dem och vilja köpa på sig allt!?
Kram