torsdag 30 juni 2011

Utlottning hos mig

Hej Vänner,

Hoppas allt är bra med er alla. Nu var det ett tag sen jag hade en utlottning så nu tycker jag att det är dags för en...eller vad säger ni?


Denna underbara stationsklocka vinner den jag drar först.....inte just den här då den är min men en likadan :O)


Läderhalsbandet med det vackra budskapet får den jag drar som nummer två....


Och den jag drar som nummer tre får en av dessa vackra.....


1 lott får den som lämnar en kommentar eller mailar

2 lotter får den som lämnar en kommentar samt länkar med bilden ovan

3 lotter får den som lämnar en kommentar, länkar med bilden ovan och blir ett fan till Signerat AJ på Facebook


Vinnarna drar jag torsdagen den 14e juli. Nämn i er kommentar hur många lotter ni tar är ni gulliga.
Ha en underbar helg!
Kram Agneta

121 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mycket fint och jag blev först vad skoj.Härligt med tävlingar.Tar 3 lotter.Ha nu en mysig helg rara du.Kraaam Rita ♥

Margot sa...

Wow vilka fina grejer du lottar ut! En sådan klocka förälskade jag mig i på Trädgårdsmässan:) Självklart vill jag vara med och tar 3 lotter, gillar på FB och länkar från min blogg!
Ha det gott!
Kram Margot

Susanne sa...

Hej,klart att jag vill vara med,,länkar så då blir det 2 lotter..kram till dagen

Cajsas Faster sa...

Tack för tipset!
Jag slår till med 3 lotter direkt!

Kram Marie

Unknown sa...

Fin fina vinster...Jag är med och tar 2 lotter...Kram och ha en underbar dag/Annelie

bakom berget sa...

Jaaa...jag vill vara med är! Jag tar TVÅ lotter och hoppas på turen.
Ha det gott! Ja, vi ses ju snart hos Violan igen. Det ska bli sååå kul.
Kram Åsa.

Unknown sa...

utrolig fine præmier, 3 lodder til mig:)

alegni sa...

jag är för lat för att länka numera, men jag kniper två lotter, för jag ska strax gå och gilla dig på facebook :)
kram
ingela

Lilli sa...

Kul med en tävling igen! Jag vill gärna delta och länkar på min blogg :) Ha en skön sommarhelg!

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej å hå vad du är generös!
Klart jag vill vara med!
Kniper tre lotter!
Kram Mimmi

Änglarna finns sa...

Önskar dej också en underbar helg!
Är gärna med i din utlottning..och tackar ja..till 1 lott!
Kram Annika

Lena/isklockan sa...

Hejsan

Vill gärna vara med. Jag har länkat = 2 lotter.

Önskar en trevlig sommar.

Kram

Therese sa...

I vanlig ordning kniper jag en lott :-)
Önskar dig en fin helg <3
KRAM Therese - Sockenvägens Söta

Anki sa...

Hörru gullet...det är klart jag vill va med!
Håller alla tummarna nu vet du, vill såååååå gärna vinna!
Nu är det snabba ryck, ska iväg på grillparty...sen blir det att vila för imorrn är det på´t igen...det är mycket nu, fniss...så ett Agneta halsband hade inte suttit helt fel (blink blink)

Önskar dig en underbar helg honeybunny!

Kraaaaam!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hallojsan!

Kikar in trots semester och semester från bloggen;)och ser att här är det utlottning:) Jag tar 3 lotter men får inte till det med att gilla på fb:( Jag får se om det går senare:)

Kram Susanne

Gudrun sa...

Hej Agneta!
Klart jag väldigt gärna vill vara med. Tar en lott då jag är en slapp bloggare under sommaren. Tiden räcker liksom inte till allt man vill göra. Men tack för din hälsning.
Hoppas det är bra med dig och att din midsommar var fin och att resten av sommaren blir fin.
Kram till dig.

Camilla sa...

Vilka fina vinster du har i din utlottning. Jag tar gärna två lotter och hoppas på tur!
Kram från Camilla

Roses & Angels sa...

Halloj. Inte såg jag att du hade en utlottning för jag stirrade bara på klockan och sakerna haha. MEN jag ska vara med och länkar imorgon. NU är det snart säng dags, stor dag imorgon. Har varit i Köpenhamn 1 gång bara och det var med jobbet som jag hade för många år sedan. DÅ hann vi inte se mycket. Haha ja du missade min tävling och jag din. Har mailat dig två st som är större en den första. Kram från gamla tanten. PUSS

Susanne sa...

Hej såg i ett inlägg som du hade i oktober då skulle du måla på trätags...Jag undrar vart köper man dom? Kram

Mycket annat & lite betong sa...

Jag vill gärna vara med! Fina saker! En lott, tack!

Trevlig helg!
Agneta

Moster och jag sa...

Men... vilken utlottning!! Du är helt otrolig. Jag gillar alla priserna. Blir två lotter för mig, TACK!!

I kväll har jag agerat som sjuksköterska åt min man för han har varit in på en knäoperation. men jag kan väl inte klaga.. tålig patient har jag haft.

Ha en riktigt skön helg, vännen!!! kram Maj-Gun!!

Annas tipsblogg sa...

Vilken underbar tävling du har här. Klart jag vill vara med.

Har länkat till höger på min blogg

Gillar på fb - Anna Lundkvist

Så 3 lotter till lilla mig:)

Ellinor sa...

Oh, så mycket fina saker!
Jag är med och testar lyckan med en lott.
Kram

Lili sa...

1.Jag är med,och tar 3 lotter.
2.har länkat på sidebar i min blogg.
3.gillat på fb med namn Lili Ying.
Hoppas på tur!

kram
Lili

Anna sa...

Åh, så fina saker! Jag är med och tar 2 lotter!
Kram Anna

Annett sa...

Jättefint, måste kika på webshoppen oxå!
1 lott tack!

nattugglan sa...

åh så fin klocka..ja det andra va oxå fint!! Jag tar 2lotter, länkar från min blogg..tackar.

Kerstin sa...

Jättefina saker, vill gärna vara med i utlottningen. Gillar också i fb,så 2 lotter,
tack!
kerstinhaka@hotmail.com

Roses & Angels sa...

Nu har jag länkat! Det blir 3 lotter för mig då tror jag PUSS

Gunilla sa...

Jaaa vill va med med en lott! Jättefina saker:)
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Drömmar i vitt / Anita sa...

Underbara ting! Nu har jag uppfyllt två av uppdragen, FB och kommentar samt länkat till din sida men kunde inte få fram bilden på min blogg... Så det blir två lotter iallafall...
Ha det gott!
Anita/Drömmar i vitt (drommarivitt.sofielunds.se)

Camilla sa...

I like !! Vinsterna är jättefina!! Jag tar iaf 2 lotter, jag gillar redan AJ design på "ansiktsboken". Men jag länkar i båda bloggar!! Ha det gott! KRAMIS

Vita huset 28 sa...

Hej vilken fin sommarutlottning, klart jag vill vara med. Får vara nöjd med 2 loter då jag ej har facebook. Ja jag vet den sista på jorden snart :)

Ha en skön söndag
Kram Camilla

Anonym sa...

Ohh vad härlig utlottning!

Skriv upp mig för tre lotter tack och ha en fantastisk dag! Kram!

Lillemor sa...

Jag är gärna med på din utlottning. Jag länkar självklart till min blogg. Så det blir 2 lotter.
Och du jag har en utlottning själv. Välkommen att delta.
Kram Lillemor

Anonym sa...

Mmmmm... framförallt klockan tilltalar mig.
Så jag drar en lott och håller tummarna!

http://vaxthustradgarden.blogspot.com

Änglar & Hjärtan sa...

Hejsan! Jag vill gärna vara med på din utlottning!

Jag har länkat från min blogg och jag har blivit fan på din facebooksida som "änglar och hjärtan"!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Jasmine sa...

Jag vill gjärna va me :) De e vackra saker du lottar ut!
kramar

kladdkaka1984@hotmail.com

Fairytale sa...

Halloj,
vilka fina priser och då måste man ju vara med.
1 lott för kommentar och 1 lott för facebook.
Så två lotter då, Nu håller jag tummarna!
Kram Tina

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Unknown sa...

Klart jag vill vara med i din sommarutlottning. Tar tre lotter och hoppas på tur.
Ha de gott, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jösses vilken fin utlottning du har, jag är gärna med. Fast jag har haft så mycket tur hos dig så det räcker och blir över, men gör såklart en länk. Är inte med på facebook, har aldrig hunnit med det.
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Jag tar en lott tack!!! Å hoppas på tur.
Kram Agnetha

Anette sa...

Hej
Hitta till din blogg o ser att du har en superfin utlottning ,den vill jag självklart vara med i .
Jag tar 3 lotter ,länkar o lägger mej som följare :)
Jättefin blogg du har :)
Ha de så bra
Kramen Anette

kathas kortmakeri sa...

KLart jag vill vara med!!
2 lotter fulla med tur tack!

Kram Vännen
Katha

E-B sa...

Länge önskat mig en stationsklocka! Två lotter, har länkat.

Anonym sa...

Hej,

Jag tar gärna två lotter ;)
och har länkat till utlottningen ;)

Ha en fin dag!

Skogslyckan sa...

Jag uppfyller nu kraven för tre lotter! Håller tummarna. Ha en fin start på den nya veckan!
Kram Pia

Pia sa...

Hallå tjejen...
vilken utlottning ...den är jag självklart med på ;) 3 lotter blir de ...
stor kram o lycka till på loppisen

Mandelhjärta sa...

Hej!
Jag vill gärna prova lyckan i din fina utlottning med 2 lotter (kommentar + länk).
Trevlig sommar! :)

PyretPepsi sa...

Jag är med och hoppas! Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/07/110714-tavlar-hos-nyanser-av-vitt-om-en.html

freddesvitahem sa...

Hej söta du, Vad roligt att du tittade in hos mig och vill vara med i min utlottning.
Jag är gärna med på din och norpar åt mig 2 lotter.
KRAM

tiiti66 sa...

Hej
Jag vill gärna delta i utlottningen med en lott. Det räcker nog, om man har tur med sig... Nu bara att hålla tummarna upp.

Lisa sa...

Hej ... Så fin blogg och utlottning. Snor genast tre lotter och lägger till dig. Nu susar jag vidare i din blogg...

Kram Lisa

Elsa och Helena sa...

Hej Vännen...Klart jag vill vara med och tävla om de fina priserna. Nyper TVÅ lotter tack. KRAMAR

Photo by Maria sa...

Åh vilka fina vinster.. Självklart vill jag vara med..

Jag kommenterar, länkar och följer på FB så tre lotter roffar jag åt mig..

Kram Mia

Torpliv sa...

Vill väldigt gärna få var med i din fina tävling! Länkar med bilden, fan på FB är jag redan. Hoppas på tur! =)
Kram
Petra

Anonym sa...

Tar gärna tre lotter, har länkat tävlingen till min fb http://1.bp.blogspot.com/-V7rI32SJnDY/TgzaewVzeJI/AAAAAAAAD8k/67y4ljJSPNY/s1600/vinst.jpg och gillar din FB.

nettan.klar@gmail.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med och tar mig tre lotter.
Jag gillar på fb (hannah jansson)
Jag har tipsat på min blogg:
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/jag-tavlar-hos-nyanser-av-vitt-forsta.html
rockbarnettavlar@hotmail.com

Anonym sa...

Så underbart fina jag vill oxå vara med. Länkar även från min blogg.
Kram Hoffmansdesign

Elzie sa...

Jag tar gärna tre lotter.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Elzie sa...

Nu blev det ju fel. TVÅ lotter skulle jag ha.
/Elzie

Maria sa...

Vilka fina vinster! är gärna med och försöker vinna - tar två lotter, tack!!

Amanda sa...

Lämnar en kommentar samt länkar ;) 2 lotter till mig tack!

Härliga Livet sa...

Vilka fina vinster, det måste jag ju vara med på så jag tar 3 lotter.
Kram Pernilla

Jenny Oak Fae sa...

Otroligt fina vinster, så jag tar gärna en lott!

: )

KRAM, Jenny

Pockethexan sa...

Här är jag väldigt gärna med o tävlar för kan man vinna så fina priser vill man inte missa det!

2 lotter till mig för jag länkar hos mig!!

Kramis från Pockethexam själv!!!

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan ! Nu var det jättelängesen´ jag var med i ngn tävling , så nu e det dags att chansa igen ! :0) Jag länkar så jag tar 2 lotter ,tack !
Kraam , Helen :0)

Himlavit sa...

Jaaag vill absolut vara med i din utlottning =D Håller tummarna hårt med mina 3 lotter!!

Kram Tessan

ANNIKA sa...

Jag ä såklart med och tävlar och hoppas....
Tar 1 lott.
gustafsson.57@hotmail.com

Ellinor sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar så två lotter, tack!
Kram
Ellinor

jenn sa...

Underbara vinster! Klart att jag vill vara med!
Jag tar alla 3 lotter! Har tippsat och gillat saklart!
http://barbados.blogg.se/2011/july/14-juli-klocka.html

Ett ögonblick sa...

Vilken fin utlottning!! Klart jag vill vara med! Två lotter - kommentar och länkning med bild på min blogg:)

Ha en härlig sommar!
//lisamaja

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/july/14-juli-utlottning.html

Spacegirl_@spray.se

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med! =)

*håller tummarna*

KRAM

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilka fina vinster! Klart jag vill vara med! Jag önskar två lotter och länkar dårå!

Nu håller jag tummarna...håååårt!
Kram,
Regina

Sarah sa...

Wow så mycket fint! Självklart vill jag vara med. Och självklart länkar jag från min blogg!
http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-inredning.html

Alltså två lotter!

Kramar Sarah

sarah_hakansson@hotmail.com

Compact Garden sa...

Men vilken fin utlottning, självklart vill jag vara med. Länkar från bloggen så det blir väl 2 lotter :)

Ha en skön sommar/Anne

Änglarum sa...

Hej! så fina vinster du lottar ut..klart jag vill vara med! 2 lotter tack.Ha en fortsatt fin dag<kramiz Jessica

Jenny sa...

Hej Vännen!
Alltid så fina vinster i dina utlottningar:)

Jag är gärna med och tar 3 lotter tack, länkar från mig o gillar redan på FB!

Kraam Jenny

Gunillasljusglimtar sa...

OJ vilka fina vinster,jag hugger i med tre lotter...håller tummarna nu...Ha det gott vännen...Kramis Gunilla Ps Ska snart ha utlottning också!Ds

Fia sa...

Jag är gärna med och tävlar! Har tipsat och länkat i bloggen här http://gratisvinst.blogg.se/2011/july/vinn-ett-av-tre-fina-priser.html så tar TVÅ lotter. Kram!

Mary-Anne sa...

jeg er gjerne med :) tar 2 lodd

Min Svägerska och Jag sa...

Jag är med, helt klart. Och länkar från våran blogg.
Kram Linda

Susanne sa...

Jag vill gärna med och har tydligen 3 lotter. Har "lajkat" på FB. Ha det gott
http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/2011/07/tavlar-hos-nyanser-av-vitt.html

Det Vita Drömhuset sa...

Jag kniper 3 st lotter såklart!
Underbara vinster som alltid! :)

Kram Åse

Rødhette sa...

Så flott klokke! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme anledning om min egen sommerlige give away. :)

Emmas dagar sa...

Jag vill vara med i utlottningen!
En lott till mig!

Ateljé Solnäs sa...

Jättekul! Ny i bloggvärlden satsar jag på två lotter. Länkar via min blogg!
Allt gott
Monica

Nettan sa...

jag kniper 3 lotter och hoppas på vinst
ha en underbar sommar
kram jeanette
jeanette.jakobsson@nyland.se

kaius sa...

Klart jag vill tävla med i din utlottning. Priserna är ju hur vackra som hellst.
En lott tack.

ejmis sa...

Jag är med!! Två lotter tack =)

http://ejmis.blogg.se/2011/july/tavling-3.html#comment

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar med en lott. Trevlig helg.
Kram Åsa
http://blomsterdrommar.blogspot.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/07/giveaway-hos-nyanser-av-vitt.html

Klem

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Vill gärna ha en lott..håller nu tummarna=))Kram

favolosa sa...

Vilka sagolika vinster du lottar ut! Jag tar gärna 3 lotter. Har blivit ett fan till Signerat AJ på Facebook och har länkat till tävlingen här: http://favolosa.blogg.se/2011/july/nyanser-av-vitt.html

JoHaNNa sa...

jag är absolut med och tävlar om något av dessa vackra priser..

har länkat här för 2 lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/july/3-olika-priser.html#comment

Jaana sa...

Fina priser! Jag är gärna med i utlottningen.
Jag har även länkat till denna tävling på min blogg.

Felix sa...

Åh, vilken härlig klocka och ett av dina fina halsband! Jag vill förstås vara med i din tävling! Jag länkar, så det blir 2 turlotter... ;-)

Sommarhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Jeg deltar med 2 lodd :D Liker på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är med 3 lotter =)

Länk på min blogg om tävlingen: http://njutensmula.se/2011/july/jag-tavlar-hos-nyanser-av-vitt.html

Och jag gillar på FB med namnet Emelie Johansson

Håller tummarochtår!
Kram

Unknown sa...

OJ!! Här höll jag ju på att missa!
Men nu kniper jag så många lotter jag kan! Lagt till mig i Gilla-gruppen på FB så klart! :)

Och länken ska jag lägga upp alldeles strax, nu håller tummar jag har!

Kram!

Anonym sa...

Hej och tack för din fina blogg. Deltar gärna i utlottningen. Kram Barbro i Hägersten

Kicki Byström sa...

Hej!!
Tack för en inspirerande blogg.
Självklart vill jag vara med.
JAg har nyss startat upp min blogg, så jag ska prova länka med.
Så jag tar 2 lotter eftersom jag inte är med på facebook.
HA en underbar dag
Kicki

nikoladeus sa...

Hej
Vilka härliga priser, jag vill gärna delta i den här utlottningen. Tyvärr har jag ingen blogg att länka till...så är det en lott, tack.
Nu bara att hålla tummarna upp.

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Har helt missat din utlottning. Vill såklart vara med. Två lotter tack !
Kraam
Sanne

Malin H sa...

Jag är gärna med och tävlar för 1 lott :)
/Malin H

holgersson.malin@gmail.com

Pernilla sa...

Hej, jag är med på en lott! Trevlig blogg.

Cathrine sa...

Jag vill också vara med. Jag håller tummarna med de tre lotter jag får!

Kram Cathrine

lotta.k3 sa...

Hej på dig,,,
Är gärna med och norpar 2 lotter,kommentar och länkar,,Ha det gott...Kramiz<3
lotta.k3@spray.se

Livsnjutaren sa...

Jag säger Hej och tar därmed gärna 1 lott. Kram.

veronica sa...

jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina vinster

jag har länkat i bloggen

http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=49858&idBlogg=1146088

har även gillat på facebook

kram veronica
samine_thimon@hotmail.com

Johanna Stålros sa...

Hej ramlade in här på din fina blogg, och så hr du som en extra bonus en fin tävling;) Stationsklockan är jag så svag för....så jag måste ju bara prova min lycka....Kram johanna

Anonym sa...

Hej. är gärna med och provar min lycka i din tävling. Väldigt fina saker du lottar ut.
http://pysselknap-lobben.blogspot.com/
Jag sätter upp mig på två lotter.
Annette

Rosor och Pioner sa...

Så fin tävling, lägger en kommentar i sista minut och hoppas på tur, tar 2 lotter.

Ha en fortsatt fin sommar.
Kram Susanne

karro sa...

en lott till mig :D

Carro Andersson sa...

Hej!
Vad kul med tävling o så fina saker :)
Jag tar gärna 2 lotter, Tack!
Länkar från min Blogg.
frejabifrost.blogspot.com
H/ Carro

pysseltanten sa...

Oooh...de va verkligen i sista momangen...:))
Klart jag är med o tävlar...tar två lotter o länkar...:))))
Kraamizar Git

Anonym sa...

Tävla vill jag gärna och en lott tar jag!

theres.olsson000@bredband.net

Anonym sa...

Hej är gärna med.Hoppas på en fin vinst.

Jag gillar på fb- Hanna Olsson

jag tipsar här:
http://nyanseravvitt.blogspot.com/2011/06/utlottning-hos-mig.html#comments

//Hanna Olsson
http://dennismama.blogspot.com

hanna____1986@hotmail.com

änglatofflor sa...

Åh vilken fin blogg! och vilka underbara vinster.
Jag länkar från min blogg och tar två lotter=)

anglatofflor@gmail.com