onsdag 8 juni 2011

Potentialen finns

Hej Vänner,

Hoppas att ni har det fint i solskenet. Jag har varit uppe i Sundsvall och bott på hotell igen....på vägen hem stannade jag i Gävle och åt lunch på ett jättemysigt ställe. Hann även med två inredningsbutiker på väg tillbaka till bilen :O)

Satte ut min fina gamla stege på ena verandan i helgen.....

Alla krukorna är tomma för tillfället....

Men ni ser väl också potentialen för att det blir en blomstrande stege så småningom........

Ha det toppen alla rara så hörs vi snart igen.
Sköt om er

Kram Agneta

20 kommentarer:

mammaxtre sa...

Nog ser jag potentialen allt. Det kommer att bli så fint, när du fått blommor i krukorna. Så nöjd du kommer att bli :-)

Ha det toppen

Torpliv sa...

Det kommer att bli väldigt fint med blommor, tror jag. Vilka söta detaljer det var på din fina stege! Ha det bra!
Kram
Petra

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det är fint med tomma krukor också, och jättefint och ha stegen ute. Ska bli så spännande och gå och hämta posten, har jag tur ligger den där på fredag. Hoppas inte det ställt till krångel för dig.
Ha en fin torsdag vännen
Kramar
AnnaMaria

Mor og datter sa...

Hei hei!!

Dette kommer til å bli kjempe fint! Liker sånne krukker:) Gleder meg til å se med blomstrene i..
ha en fin torsdag!
klem

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad fiffig ide att ha blommor på stegen.. Måste tipsa min dotter om det hon har en sådan stege i sin lägenhet !
Kraam
Sanne

katha´s kortmakeri sa...

Godmorgon!

Å en kryddstege skulle jag vilja ha!
Snygga krukor behövs nästan inget blomster.

Ha en skön dag!
Kram Katha

Louise sa...

Jo en sån , precis en sån stege skulle jag också vilja ha....SÅ FIN!

Anonym sa...

Så hilma snyggt. En sån skulle man ha.
Kram Hoffmansdesign

Lissboden sa...

Hej Agneta!
Tack snälla du för ytterligare en fin leverans och vad fint det nya turkosa armbandet var som du visar i ditt förra inlägg.
Det ser jättefint ut på din stege och lite blommor kommer att göra susen. Jag förstår att du väntar lite med det tills ni bor därute lite mer.
Det skulle vara jättekul om du hade tid med en titt hos mig i sommar. Jag bjuder gärna på lite fika så att vi kan snacka lite.
Ha det gott!
Kram från Maria

Smultronbo sa...

Stegen ser som klippt och skuren ut för en massa härlig örter.

Middag på verandan, sugen på lite timjan, sträck ut armen ;-)

Ha en toppendag!
Camilla

Anna sa...

Å, ja! Jag ser potentialen!:) Kommer bli hur fint som helst!
Kram Anna

Unknown sa...

Är så fint med gamla stegar fyllda med blommor.
Skulle gärna ha en på min veranda oxå.
kram Ing-Britt

Therese sa...

Ser verkligen hur det prunkar av vackra blommor där! KRAM

Cajsas Faster sa...

Jag har precis tagit ut min stege också... din kommer bli såå fin med blommor eftersom den är fin även utan:)

Turkos är så snyggt! Ett sånt armband skulle jag kunna tänka mig!

Ha det skönt, Kram Marie

Vita Falkens Lantliv sa...

Klart man ser hur det kommer bli;) Annars fint med lite tomma krukor med. Hoppas din vinst har kommit fram?!

Kram Susanne

Lotta sa...

Oj såå fint det kommer att bli med alla blommor till! Bra jobbat! Kram Lotta

Camilla sa...

Ja men visst syns potentialen.... kommer bli en underbar blomstrande trappa!!
Jag har en minitrappstege. Det blir det närmaste jag kommer ;)
Hoppas allt är bra med dej!
KRAMAR

Cecilias kreativa sida sa...

Vilken fin stege! Kan se hur vackert det blir med blommor! Jag vill också ha en sådan stege, det är bara att ge sig ut på loppisar och leta.

Ha en skön kväll!
Cecilia

Ellinor sa...

Jag kan verkligen se potentialen! Superfin stege även utan blommor så med blommor kommer det bli sagolikt!
Ha en fin fortsatt vecka!
Kram
Ellinor

Skogslyckan sa...

Kommer att bli jätte fint när det väller ut över stegen... Jag skall köpa sommarblommor i helgen tänkte jag. Beror lite på vädret också. Här har fi fått naturens efterlängtade rotblöta ikväll.
Ha en fin fredag!
Kram Pia