onsdag 15 juni 2011

Man kanske skulle skriva lite.........

God morgon Vänner,

Om ni undrar vad jag gör ute i cyberspace så här dags på dagen så sitter jag hemma och väntar på hantverkare....de ska komma mellan 8-9 :O)


Har ni sett vilken underbar anteckningsbok jag hittade när jag åt lunch i Gävle förra veckan....


Jag ska ha den som gästbok på landet....har en redan men den byts ut nu :O)



Alltid trevligt när gästerna skriver en liten hälsning tycker jag....



Och detta budskap kan jag leva med faktiskt :O)


Men först frukost.....


Ha en fin dag alla rara och tack snälla för alla fina ord om mina "frökenpresenter".


Sköt om er


Kram Agneta

19 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas hantverkarna snart dyker upp och vilken underbar liten anteckningsbok du fått fatt i!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina armband du gjorde till fröknarna, så roligt och få en personlig present. Och nya boken är jättefin, gästbok har jag i stugan också. Men jag glömmer ju nästan alltid och ta fram den.
Ha en fin dag
Varm kram
AnnaMaria

Unknown sa...

En gästbok till stugan kanske jag skulle skaffa :). Din nya var riktigt fin och den texten skulle passa fint även hos oss.

Hantverkare är alltid välkomnaa men brukar kunna vara lite si och så med att passa tiden.
Hoppas han snart knackar på din port.

Ha de så bra, kram Ing-Britt

Roses & Angels sa...

Underbar gästbok du hittat. Har en egen idé ang just gästböcker =), hörs kram

Maria sa...

En underbar r gästbok...I LIKE ♥ Kram Maria

Älskade pion sa...

Underbar gästbok......och vilka fina armband.....Mums.;)Va go du är som ger fröknarna så fina presenter.;)Kram Ulrika

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Nog fick du en charmig present...
Ha en bra dag !
Kraam
Sanne

Stina sa...

Det var en vacker anteckningsbok.:-) Kram stina

EM sa...

Det är också ord som jag kan tänka mig att leva efter. Vilken fin bok.
kram elsamarianne

Anonym sa...

Hoppas hantverkarna kom i tid för det brukar dom inte göra. Visa. Söt lite bok du fick.
Kram Hoffmansdesign

Vita Falkens Lantliv sa...

Söt bok!

Önskar dig en riktigt skön sommar!

Kramar Susanne

Lissboden sa...

Vilken fin bok som kommer att passa jättebra som gästbok.
Jag hoppas att du slapp vänta länge på dina hantverkare, vilket tyvärr ofta är fallet enligt min erfarenhet.
Jag mailar dig snart om en nu order. Alla kunder tycker om dina fina armband och örhängen också.
Kram på dig!
Maria

Roses & Angels sa...

Tack rara söta du! KRAM

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Så fin bok. Perfekt till gästbok.
Ha det fint!
Kram Agnetha

katha´s kortmakeri sa...

Å så fint med en gästbok i stugan. Lånar tipset och inspereras att göra en egen någon dag.

Kram Katha

bakom berget sa...

Jag undrar varför jag aldrig har skaffat mig en gästbok! Jag ska nog ta och göra det nu. Tack för tipset och inspirationen. Ha en fin helg!
Kram Åsa. Bakom berget.

Roses & Angels sa...

Tack vännen! JA kreativiteten har återvänt hihi kram

Bissebeth sa...

hi hi... det är ju min receptbok du hittat:)
Bisse

annika sa...

Visst är det trevligt med en gästbok som är fin för då har man den framme och det blir av att gästerna skriver i den. Du jag önskar att jag hade varit en av de fröknarna som fick de vackra armbanden. Ha en fin fredag...här ösregnar det så vår morgonpromenad blev inställd.

Kram
annika