onsdag 29 juni 2011

Gott & Blandat

Hej alla rara,

Hoppas att ni har det bra i detta underbara väder. Jag har precis kommit hem från en av mina favoritstäder.....Köpenhamn. Vädret var lika underbart där :O)...hann med några besök i några av de fina inredningsbutikerna innan det var dags för middag med kollegerna på Tivoli....





Ja detta är inte mina kolleger alltså utan en riktig "fulgubbe" som vi träffade nere i Tivolis akvarium..............

Lite pyssel hann jag med härom kvällen i min ensamhet :O)

Att dekorera tändsticksaskar är ett av mina favoritpyssel. Dessa är av den större sorten....

Och så lite nya armband som matchar detta halsband

Sköt om er vänner
Kram Agneta

15 kommentarer:

kathas kortmakeri sa...

Vilken söt nos du nästan fått på kroken...
Underbara saker du skapat.
Fina ängla bilder.

Kram
Katha

Norregård sa...

Vad mysigt med Köpenhamn:))

Ha det gott!
Kram Malin

Unknown sa...

Köpenhamn är en underbar stad som jag verkligen längtar tillbaka till.
Fina smycken och tändsticksaskar men en riktigt ful fisk ;).
Kram Ing-Britt

Roses & Angels sa...

Helt underbara saker Agneta. ME LOVE♥. Hoppas du hade en fin resa till Kopehagen.
Tack JA nu borde det väl snart dyka upp en orsak? Trött på det här. Känner mig som en stel jäkla 85 åring. Suck. PUSS

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mysigt med Köpenhamn.Vad mycket fint du gör.Ha en fortsatt skön kväll goa vännen.Kraaam Rita ♥

Lissboden sa...

Det låt trevligt med en resa till Köpenhamn. Jag kan tro att det finns mycket fint att titta på där. Det kanske var lite varmt och skönt också. Här har kvällarna varit helt underbara.
Tack snälla du för ytterligare en fin leverans!
Jag bara älskar mina fina armband och idag har jag använt ett rosa och ett limegrönt till min gamla Indiskaklänning i de färgerna. Det är så härligt med färg nu när man fått lite färg själv:))
Visst var lyktan gräslig!
Må så gott kära du!
Kram/Maria

Anonym sa...

Men...en sån liten sötnos! Och glad ser han ju ut oxå.
Verkligen snyggt me dom pärlorna. Jag gillar dom vita.
Ha en skön fortsättning på din vecka!
Kram Åsa. Bakom berget.

Lissboden sa...

Hej igen!
Det låter skitsnyggt:)) Jag ser fram emot att se vad du hittar på med de stora pärlorna:))
Kram

Birgitta sa...

Vilka färggranna fiskar du fångat. Köpenhamn är en mysig stad.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Det var några riktigt fula fiskar du hittade i Kphmn ;)

Dina armband och tändsticksaskar är så fina..

Kram Mia

Snögården sa...

Ja vi får se vad jag kan få hi hi.
Vilken läskig fisk men vackra bilder på småängla barn.
Köpenhamn gud vad mysigt ,kommer aldrig dit fattar inte varför ...
ha en bra dag
Kram Anni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en ful fisk, bra att han är bakom glas. Du gör jättefina tändsticksaskar, jag har min framme på soffbordet.
Solig kram
AnnaMaria

alegni sa...

jag börjar misstänka att du har fler timmar på dygnet eller fler dagar i veckan än jag...
fint pyssel!
kram
ingela

Mot nya äventyr ! sa...

Jättefina askar och armband !!
...och Köpenhamn är ju alltid skoj !
Ha en fin , fin sommar !
Kram , Helen :0)

Bella sa...

Trevligt med ett besök i Köpenhamn!!

Gillar dina fina askar och smycken, jättefina :)

Hoppas du haft en bra dag och får en toppenhelg

Kramar Bella