måndag 6 september 2010

Vinnaren via telefonen...

Hej vänner
Äntligen har jag dragit en vinnare...ni får förlåta mig för detta sena inlägg helt utan bilder men jag är som sagt ute och reser och har åkt ifrån det mobila bredbandet.

Men jag har lovat er vinnaren och det ska ni få.

Det blev gulliga Sara med bloggen Livet på berget som vann den söta ramen och armbandet med matchande örhängen. Maila din adress så skickar jag dina vinster.

Grattis till dig vännen och tack alla söta för att ni deltog. Jag kommer snart tillbaka med en utlottning
Klart slut via telefonen från ett hotellrum i Alingsås
Kraaaam

16 kommentarer:

Sirpa sa...

GRATTIS till vinnaren!
Tack för en fin tävling!
Har det bra i Alingsås!
Kram Sirpa

Skogslyckan sa...

Grattis till vinnaren!
Kram Pia

EM sa...

Tack för en fin utlottning. Och Grattis till vinnaren!
kram elsamarianne

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren..

Sov nu gott och ha en bra tisdag..

Kram Mia

Pia sa...

Lyckans vinnare, GRATTIS!
Tack för en fin tävling!

Kramis/Pia

Livet på Berget sa...

Nääääää blev det JAG! WIIIIHOOOOO gud vad glad jag blir:). Tack snälla gulliga du!
Tjoho nu ska jag skicka dig ett mail:).
Ha de så bra i Allingsås!
Kram
/Sara

Mot nya äventyr ! sa...

Ett stort Grattis till vinnaren , och tack för en fin utlottning !!
Ha en underbar dag ! Kram , Helen :0)

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till Sara.Ha en fin dag i Alingsås.1000 tack för ditt mail.Ha det bäst vännen Kram Rita ♥

Elsa och Helena sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning:)

KRAMAR

Jenny sa...

Grattis till Sara som vann och tack för tävlingen Agneta!

Ha en bra dag!

kraam Jenny

Susanne sa...

Grattis till vinnaren!! Ha en bra dag susanne

Viola sa...

Det är bara att gratulera den lyckliga...om du ser detta ...kan du slå en signal när du har tid, har inte ditt nummer med mig...kramen

Handgjorda drömmar sa...

Grattis till vinnaren! Å tack för en jättefin tävling :)
Kram Marie

Moster och jag sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren och stort tack till dig som ordnade tävlingen. Hoppades att det skulle vara min tur att vinna.... men kanske nästa gång.
Ha en fin vecka! Kram Maj-Gun

Vitt hus med svarta knutar sa...

Stort grattis till Sara som vann den fina vinsten!! Tack för en fin tävling!

Hoppas du har det bra där i Alingsås=)

Kram, kram,
Regina

alegni sa...

lyllos vinnare!
är du ute och flyger igen, din rackare?
ingen rast, ingen ro hos agneta om är så go.
kram
ingela