torsdag 9 september 2010

Får jag fresta med lite brunt

God afton Vänner,

Hoppas ni mår bra allihop. Själv mår jag bara fint. Är i Söderfors vackra bygd på konferens. Vi tog en promenad innan middagen...så vackert och rofyllt det är här.

Vad sägs om ett fat fullt med pärlor :O)



Så underbara i färgen....



Hann göra några armband innan jag åkte.....



Visst blev de snygga....passar perfekt nu på höstkanten tycker jag...



Jag tycker hjärtat är så vackert....



Och så matchande örhängen förstås....får se om jag gör ett halsband också fast med mindre pärlor....har inte riktigt bestämt mig än...

Ha det gott alla rara. Sköt om er

Kram

18 kommentarer:

(eddas) sa...

Riktig flotte nå til høsten:)
kos deg
eddaKlemmer

Hannis sa...

Absolut en fin höstfärg!
Och vackra smycken får man aldrig för många av enligt mig=))

Söderfors är så fint!
Hela trakten runt det stället sjuder av gammal bruksmiljö.
Kan tänka mig att du har det mysigt.

Kram Hannis

alegni sa...

riktigt fina armband! synd att jag inte har några bruna plagg överhuvudtaget... ;)
kram
ingela

Signe 1 sa...

men guuuud vilka fina armband du har gjort, precis i min smak, älskar färgen a lot!!:-) och örhängena var ju lika bedårande dom, du är så duktig!!!

ha en kanonhelg vännen!

stora kramen s.

Skogslyckan sa...

Sååå vackert du gjort...underbar höstfärg.
Jag älskar mitt vita och bär det ofta...
Ha en skön fredag!
Kram Pia

Stina sa...

Härlig färg.:-) Kram stina

EM sa...

Det var verkligen rätt färg för hösten. Så fint.
kram elsamarianne

Photo by Maria sa...

Armbanden är så fina.. Jag använder ju inte halsband, känns som jag stryps trots att de är långa, och hål i öronen har jag inte heller.. Men armband använder jag och detta bruna var verkligen snyggt..

Ha nu en fin fredag..

Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Kanon snyggt och verkligen passande nu till hösten!
Ha nu en skön helg!

Kram Susanne

Handgjorda drömmar sa...

Det var ju kanonsnyggt!
Stil!
Kram Marie

Louise sa...

Finfint! säger jag som älskar bruna kläder! :)

Roses & Angels sa...

Hej på dig! det var ett tag sen! SÅ vackra smycken igen vännen! Har tagit en paus från alla f.....de lådor. Spyr snart. Måste ju bara in och kika hos er. Önskar dig en fin helg. kram

Viola sa...

SUCCK säger jag...var det den pärlan du berättade om, du vi pinglar i veckan...:-) IGEN; pussen

Viola sa...

Ser du ..jag blev så upphetsad att det blev massor utav CCCCCC...:-)

Lissboden sa...

Det är jättefint med brunt. Jag önskar att jag passade i brunt men det är tyvärr inte min färg. Jag kör med vitt och svart så vet jag att det passar till det jag redan har.
Må så gott i helgen!
Kramar från Maria

Viola sa...

Hörru...den där kommentaren förstod jag inte riktigt...tappade du något ord eller...:-) puss

Älskade pion sa...

Guuuuud vilka snygga smycken du gör gumsan,såååå fina,vill ha.;)ha en skön helg Kramar Ulrika

Elsa och Helena sa...

WOW...vilka armband! Supersnygga!

KRAM Helena