torsdag 16 september 2010

Jag har lärt mig något nytt

Hej alla raringar,

Hoppas ni har det bra. Jag håller på att ta fram sommarkläderna.....07.10 imorgon bitti lyfter vi mot Cypern. Ska bli så himla härligt med sol, bad och värme igen.....och nej bostaden lämnas INTE obebodd.....

Ni som varit inne på min vän Bisses sida vet att hon har använt en flätteknik till sin nya kollektion. Jag gillar dessa smycken jättemycket och nu har hon lärt mig den tekniken :O).....tack vännen.


Så nu "fick" jag ett nytt halsband av Signerat AJ :O)


Jag kallar det "Antique" för alla metalldelar ser lite antikt gamla ut.....


Svart organzaband med kulkedja, metalldelar och en speciell glaspärla....har även gjort det med vitt organzaband....



Ringen är helt underbart vacker.....


....för att inte tala om det specialgjorda hjärtat....
Jag kommer även att göra armband och matchande örhängen.....

Ha det nu toppen mina vänner. Jag tar en veckas bloggpaus nu men jag hoppas ni är där när jag kommer hem igen.

KRAAAAAM

27 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

Ha en trevlig semester!!!:) Blir lite avis faktiskt....Kramiz...

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh önskar dig en riktigt skön semester!! Är nu lite lätt avis på dig bara, vill också bada och sola ju;)
Kul med ny teknik på halsbandet:) Snyggt att det såg antikt ut!

KRAM SUSANNE

Pia sa...

Jädrans snyggt halsband!
Njuuut av din kommande semester!

Kraaam/Pia

Mia sa...

Vilket fint halsband nytt men ändå med ett vintage känsla.

Du får ha det så mysigt på Cypern skulle så gärna också vilja få lite sol på mig.

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

1000 tack gulliga du för den söta tändsticksasken och lilla tagsen.ÅÅåååå vad glad jag blir.Ja det var gulligt gjort.Vad fint halsband du har gjort kanonsnggt.Ha nu en trevlig och härlig semester.Njut och mys och ha det gott.Var rädd om dej vännen.Kram Rita ♥

Hege sa...

Ha det värdsbäst på semestern
Kram Hege

Norregård sa...

Ha en riktigt skön semester!!

Kram Malin

Birgitta sa...

Trevlig semester önskar jag dej.
Kram Birgitta

Skogslyckan sa...

Snyggt halsband. Ha en underbar semester!
Kram Pia

Photo by Maria sa...

Ha det nu så himla bra på Cypern och njut av ledigheten..

Så snyggt halsband.. Kul att hitta lite nya tekniker..

Kram Mia

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan !
Verkligen jättesnyggt halsband !!
Visst är det skoj när man får lära sig lite nya grejor ! Då får man ofta massor med nya idéer !
Ha en underbar semester !! Kram , Helen

Les Cotrions sa...

Hello Agneta! I only speak about my projects but you made yours!!!! Lovely new creations! Very nice charms!
Have a nice week end!
Vale

Vita små hjärtan sa...

Ha en underbar resa!
Kram Agnetha

Livet på Berget sa...

Hoppas resan blir underbar!!!
Halsbandet är fantastiskt vackert precis som allt du gör!!!!
Kram
/Sara

Sirpa sa...

Snygg halsband!
Har det så skön semester!
Vi är här när du kommer hem!
Kram Sirpa

Fröken Fräken sa...

Nej jag är inte aaaalls avis på att du säkert sitter på någon härlig stransrestaurang just nu, och inte fryser ett dugg... :-D

Inspiration i vitt sa...

vackert vackert, ha en underbar semester och njuuuut som bara den. Kram/Ingela.

Älskade pion sa...

Åhhhh,vilket vackert halsband.Ha nu en riktigt skön semester.Kramar Ulrika

Anki sa...

Sweetie!
Mmm vad fint, å tokan jag som trodde du redan kunde allt?!, hihi...där ser man!
Du är helt makalös på att göra vackra smycken!
Du har säkert en härlig semester, å jag är inte ett dugg avis *ler*

Kraaam!

Anna-Lena sa...

Vad fint halsbandet blev med den nya flättekniken, så snyggt!
Ha en riktigt skön semester, härligt att förlänga sommaren!

Kram Anna-Lena

alegni sa...

fint smycke - visst är det kul att få lära sig nya saker "i den här åldern" ;)
hoppas ni får en riktigt skön semester! kom snart tillbaka :)
kram
ingela

Hoffmans Design sa...

Lite sent men jag måste skicka en hälsning om du hoppar in under semestern.
Ha det så skönt på semestern. Kom själv hem under lördag natten från min semester.
Kramisar

annika sa...

Härligt med semester!
Kram
annika

Roses & Angels sa...

Hej gulliga. Önskar dig en trevlig helg. Kram

Bitte sa...

Vilket vackert halsband du har gjort, det stora hjärtat ser så härligt shabby ut :-).

Hoppas att ni har härliga dagar på Cypern, det låter som en dröm nu när regnet öser ner utanför fönstret. Njut av varje minut! :-)

Kramisar
Beatrice

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Lissboden sa...

Jättefint smycke Agneta!
Jag behöver beställa lite nytt från dig så du kan väl ta kontakt med mig när du kommer hem från din härliga resa till Cypernn. Jag är inte ett dugg avundsjuk:)
Hälsningar från ett grått och trist Sörmland genom Maria!
Kram