måndag 13 september 2010

NJUT

God kväll Vänner,

Hoppas ni haft en fin dag. Själv har jag varit nere i Malmö idag :O) och jodå...jag har haft det bra...

Tänkte visa er lite av vad jag köpte på Fullerö Handel i lördags.....


Är ju som ni kanske vet väldigt svag för bokstäver fortfarande så det blev ett nytt ord

Passar väl bra nu i "ljuständartider"



Och eftersom jag inte har några krukor förut ...host host...så fick den här raringen följa med hem....


Men jag vet ju att ni förstår mig.....



Nu står den i vårt sovrum med en alldeles ny hjärtan på tråd i.....och tuuuur att jag kollade bilden innan jag publicerade den annars hade ni undrat vad det var för ett rufsigt troll i spegeln :O)

Ha en fin tisdag. Själv åker jag till Borlänge :O)

KRAM

19 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Ha ha jag hade gärna sett det rufsig trollet, hihi

Vilken fin kruka, kan man ha för många? Neee de tror jag inte. Älskar bara hjärtan blomman, har ett helt gäng här hemma :)
Ha de så bra i Borlänge
Kram Camilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Näe, snuvade du oss på det rufsiga trollet?? Hihi!
Vilken fin kruka du köpte!

Ha det bra i Borlänge,

Kraam Jenny

hemma hos lilla mej sa...

åååå bokstäver gillar jag bara så fina!!!!!Vilken söt kruka med hjärtan på tråd.Vad tråkigt att det rufsiga trollet försvan.Hihi.Ha det så bra i Borlänge.Ha det gott vännen Kram Rita ♥

Vit som snö sa...

Tack vännen:) Tror jag rodnar över ditt beröm... Känner mej inte som en trädgårdsarkitekt precis...mer som en "lektant" som blir barnsligt energisk när jag får leka "skapare" i min trädgård:)))
Fina inköp, alltid mysigt med kloka ord runt sej! O krukan gillar jag, klart du behövde en till kruka!!!
Ha en fin tisdag i Borlänge!
Kram Cilla

Sirpa sa...

Trollen!!
Vad fint du har det! Bokstäverna står så snyggt på hyllan!
Här har det varit kanska så lung måndag!
Har en fin tisdag!
Kram Sirpa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon
Fin kruka du köpte, gulligt med hjärtana. Vet precis hur det är, jag gillar krukor också. Plånboken liksom öppnar sig av sig själv...
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Pia sa...

Hahaaa, känner igen det där "problemet" då man råkar fota med speglar i närheten!

Härliga söta ting du fyndat!

kraam/Pia

Madame Vit sa...

Tack för titten hos mig =) Då kunde jag ju hitta hit =)
Vad fint du har det, gillar krukan. Krukor kan man aldrig ha för många av haha =)
Ha en fin dag!
Kram Fia

Vita Falkens Lantliv sa...

Nix man kan inte ha för många krukor;) Den var jätte söt med sina hjärtan!

Kram Susanne

Viola sa...

Var är du idag då...var det Bollnäs som stod på tur..kan inte hålla reda på dig längre...dom bokstäverna gillade jag...:-) ha de, pussen

Livet på Berget sa...

Hej där
Fick min vinst idag! Tack goa gulliga du såååå fint! Å så otroligt gulligt av dig att skicka med örhängen till Mini, hon är storm förtjust.
Tack igen!!!
Ska ta och fota allt någon dag med bättre ljus.
Ha de bara bäst!
Kram
/Sara

Vita små hjärtan sa...

Härliga bilder. Men det hade varit kul att se trollet också...fniss...
Jag gillar också bokstäver och ord i olika former...
Ha en fin kväll!
Kram Agnetha

Photo by Maria sa...

Det rufsiga trollet hade jag velat sett ju :-)

Vilken söt kruka och klart du skulle ha den, kan ju inte vara tomt på krukor ;-)
Bokstäver gillar ju jag med och det ordet är ju inte fel :-)

Kram Mia

Fröken Fräken sa...

Nej, herregud, här finns veeeerkligen inga krukor sedan tidigare, neeeejdå... ä-hum! Och jag tycker också bokstäver i inredningen är jättefina, fortfarande!

Hem och Lycka sa...

Fina inköp du gjort, gillar också bokstäver i inredningen!

kram

Lissboden sa...

Din nya kruka förstår jag absolut att du behövde. Den passar jättefint hemma hos dig.
Vad roligt det måste vara med två ställen att fixa på.
Jag hoppas att du har en fin dag i Dalarna och njuter så mycket du kan.
Kramar från Maria

Ellinor sa...

Små söta detaljer :)
Hoppas allt är bra med dig.
Kram

Lilli sa...

Hejsan! Oh, en sån söt spegel. Visst är det en pigtittare som man sade förr? Min dotter har öppnat en butik på nätet som heter "På Vinden". Du kan kolla på den på http://www.pa-vinden.blogspot.com om du har lust. Hon har lite inredningsgrejer också :) Ha det gott!

Roses & Angels sa...

Hallå där! Å jag har så lite tid nu för tiden framför datan. Är inte klar i lägenheten ännu på långa vägar.Tack gulliga för din kommentar, roligt att du tycker om cupcake dekoren. Hoppas allt är bra med dig. Hoppas snart kunna återvända till er =(. kram