tisdag 11 augusti 2009

Nära dödenupplevelse.....





Hej,

Hoppas ingen tar illa upp över min drastiska rubrik men jag har varit ute och sprungit 5,2 km nu ( mycket viktigt att ni vet att det var just 5,2...). Nåja stapplat fram ska jag ärligt erkänna. Vart tog flåset vägen? Hm...kanske glömde det någonstans på semestern. Usch vad tungt det var. Och jag som ska orka springa 1 mil ( då menar jag springa, inte stappla fram som en gammal dam som tappat bort rullatorn) innan sista augusti.

Men positivt tänk ska det vara så visst klarar jag det. Eller hur!?!

Se vilka söta småsaker jag hittat. Har man inga små tjejer så får man köpa till sig själv.


Nähä, nu ska jag stappla in i duschen. Sen blir det en "MidsomerMurder" film . Jag älskar chief inspector Barnaby och alla mord i Midsomer County.
Kram A

Inga kommentarer: