söndag 9 augusti 2009



Hej,



Söndagkväll. Tvättmaskinen snurrar för fullt däruppe. Hemkomna efter många sköna dagar på landet. Imorgon börjar jag jobba igen. Brukar tycka att det är ganska skönt att komma in i vardagens rutiner efter en lång ledighet. Trött på grillat, vinet smakar inte lika gott längre...för att inte tala om hur trött jag är på stranden. Men i år känner jag att jag gärna hade varit ledig lite till. Kvällarna är ju magiska nu....





Var och snabbhandlade lite idag. En dam som var före mig i kassan glömde sina munkar. Jag trodde inte du skulle ha dem sa jag. Det skulle jag egentligen inte heller sa damen. Tänk vad som kan "hoppa ner" i kundvagnen när man minst anar...men vi sa båda två "äsch man har bara ett liv"! Tänk på det...
Jag brukar bestämma mig för att inte ha så många "måsten" men oftast håller jag inte löftet till mig själv. Det ska jag göra nu. Vill jag måla en kväll så ska jag göra det för "måstena" ligger kvar till nästa dag..

Sov sött!
Kram A


Inga kommentarer: