söndag 4 oktober 2009

Vinnaren är...och en gammal klyscha


Hej alla,
Tack för att ni tittat in fast jag inte varit hemma och tack för alla gulliga kommentarer och "trevlig resa önskningar".
Nu är vi alltså hemma igen efter en underbar vecka på Cypern. Vi åkte från ett 30 gradigt Cypern till ett 4 gradigt Sverige. Liten lätt temperaturskillnad men vet ni....den här gamla klyschan stämmer verkligen på mig...borta bra men hemma bäst...
Men det är ju inte därför ni är här idag utan för att få reda på vem som vann kuddfodralet och ramen....lite mer från resan och pysslet jag hunnit sen vi kom hem får ni se en annan dag.
Tack alla som deltog. Jag kommer snart att ha en ny utlottning.

Vinnaren är:


Stort GRATTIS till dig. Maila din adress till mailto:nyanseravvitt@gmail.comså kommer kuddfodralet samt ramen på posten

12 kommentarer:

AkH sa...

Hej, du verkar ha haft en underbar resa. Härligt! Gratulerar till vinnaren av de fina sakerna! Det var skillnad i temperatur, låter underbart med 30 grader!
Ha en fortsatt skön söndagkväll!
Anna-Karin

Miriam Lilliana Sundsrud Jensen sa...

Gratulerer til vinneren! Håper du har hatt det veldig fint på turen.

Jenny sa...

Hej Agneta!
Välkommen hem igen och tack för en fin tävling!!
Stort grattis till den lyckliga vinnaren!

Kraamis Jenny

Hanna sa...

Det lät inte helt fel med 30 grader och sol :D
Grattis till vinnaren!

Ha d gott!
Kram Hanna

Prima Gård sa...

Hej Agneta! Skönt att ni haft en härlig resa! Jag håller med, det är alltid lite skönt när man väl kommer hem...

Ha en trevlig måndag!
Kram Emma

Stina sa...

Nämen, vad gräsligt fint ni har haft det.;-) Kram

Tea Lady sa...

Hej!

Gratulerar till vinnaren!

Jag tyckte väl jag kände igen motivet på bilden!! Jag åker själv dit om två veckor - yay! Vi åker alltid dit såhär års, sen många år tillbaka.

Kram

Fröken Fräken sa...

I vanliga fall så tycker jag också att hemma är bäst, men efter en iskall cykeltur hem från jobbet skulle jag lätt byta ut Luleå mot Cypern för ett halvår framåt. Lätt! ;-)

Smultronlycka sa...

Hej Agneta!
Vad härligt det lät med sol & värme...
Hoppas resan varit bra!!
Grattis till den lycklige vinnaren :)
Ha det gott!
Kram Anna

Les Cotrions sa...

Hello Agneta! Welcome back! Happy to hear you had a so nice time and weather in Cyprus! Congratulations to the lucky winner!
Happy new week!
Vale

AkH sa...

Hej, utmärkelsen finner du under etiketten "blandat smått och gott", inlägget från 27 september på min blogg!
Ha en fortsatt bra kväll!
Anna-Karin

Anna-Lena sa...

Hej!

Åh, vad det ser underbart ut med bilden från Cypern. Men jag förstår dig, jag brukar känna precis likadant när jag kommer hem från semestern och kliver genom dörren.

Tack för en fin utlottning´och ett stort grattis till den lyckliga vinnaren!

Hoppas att det är ok att jag lägger till din blogg i min länklista!

Kram Anna-Lena♥