tisdag 18 oktober 2011

Kompisar från förr....

Hej alla rara,

Är hemma efter en promenad från jobbet. Dyngsur! Här vräker regnet ner.....

Tack alla söta och fina människor för alla fina kommentarer om min "tillsammansprototyp".

Tog svängen förbi tygaffären på vägen hem så nu har jag laddat med ett grövre linnetyg så nu ska här produceras :O)

När jag och en av mina bästa vänner åkte till Köpenhamn nu för några veckor sen fick jag en liten fin påse.....

I den låg den här söta påsen med kolor....gullig va....

Och så det här fina fåret från Gotland....

Jag hade ju ett sen innan .....


C och jag är kompisar från förr. Nu har även mitt får fått en kompis :O)

Ha en fin kväll vänner


Kram Agneta

20 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Så gullig påse med något fint i:) Men är helt säker på att du var värd det tusen gånger om;)))

Kram Susanne

katha´s kortmakeri sa...

Ja de kolorna är hur goa som helst. De säljer dem på det lilla höns huset och några påsar har fått följa med hit hem.Kan rekomendera ett besök där om du har vägarna förbi.De skulle nog gilla dina fina hästar.

Får får får? Nej! får får lamm. så nu kanske du får till ökning!!!!

Kram
Katha

Unknown sa...

Även här har det regnat hela dagen... Men efter denna sommaren så börjar vi bli vana;)

Vilken härlig påse och det lilla fåret var ljuvlig.

Önskar dig en skön kväll/annie

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilken fin present! Fint får oxå...Jaa här öser det ner med regn,dystert ute...ha en bra kväll...kramis Gunilla

Anonym sa...

Jättefin present och gott : ) kram Sofia

Himlavit sa...

Jag som precis satt och funderade på vad jag var sugen på.. Nu kom jag ju på det, KOLA.. mummss.. Får hålla mig till mandarin jag då som inte har någon god kola =D
Massa kram Tessan

Betongglädje sa...

Åh vilka fina fårskallar =) Dom gillar jag =) Samma färg som några lamm hos oss, du kanske vill ha ett ;)
Ha det gott!
KRAMIS Camilla

dalkullan sa...

Gud så söt påse, fyndigt :)

Fröken Luisa sa...

Ursöta får och fin påse med kolor!
Kikar runt i din mysiga blogg, nice!

Hälsningar

Fröken Luisa

katha´s kortmakeri sa...

Det lilla höns huset ligger på väg ner till söderköping. Vid Tåby... om det nu säger något. Om man nu räknar Ljunga som världens mitt alltså:)

Katha

Sara sa...

Hej hej!
Åhh vilka söta får! =)
jag har en svart dalahäst med ull på men fåren var ju hur söta som helst!
Ursh vilket busväder det är idag, jag jobbar i klädbutiken idag och det är inte många kunder som vågar sig ut i rusket...
Hoppas att allt är bra med dig.
Kramar ifrån mig

Rosemary@villabarnes sa...

Your sheep are so cute.

Lisa sa...

Hej hjärtat..Mennn du så söta får. Man blir ju alldeles sjuk. Får väl nöja mig med min 5 kr häst sålänge. Drömmen vore ju en av din fina pållisar. Får be tomten. Har nyss vaknat och ska nu sova igen. Är lite trött efter flänget på vägarna. Ha de gott och tack för tassen söta..

Kram Lisa

Bitte sa...

Nej, det känns en aning sent att få tänder nu... ;-).

Vilken söt påse med kola och vilka otroligt charmiga får! Såna vill jag också ha! :-)

Jag tyckte så mycket om din "Tillsammans-tavla", vad spännande det ska bli att se hur trycket blir på grövre linne. Linne är så otroligt vackert!

Ha en fortsatt fin vecka!

Många kramar
Bitte

Anki sa...

Men vilka sötisar! Så du laddar nu?, hihi...mm jag med, har precis beställt hos dig!
Gillar din tillsammansvepa massor, så nu ska jag minsann härmas *fniss*...ja fast på tegelpannor!
Fick ett gäng av svärsonen som jag tänkte texta på, men dom flesta gör ju det så jag tänkte mig nåt annat!

Kramis sweetie!

Roses & Angels sa...

Agneta! HUR hinner du!!! Du har gjort så mycket fina saker, tegelpannor mm jisses. Här är det fullt upp. Tar en blogg paus. För mycket är det för att hinna med det. Hoppas du mår bra. Hörs mera kram Tack för dom fina orden om boken! =)

Mycket annat & lite betong sa...

Tack för din kommentar! Jag kan nog inte vara med på julmarknaden i år men kanske nästa.
Vilket höstväder det var i tisdags, både regn och blåst.
Jag hade ett liknande får som ditt när jag var liten. Undrar vart det tog vägen.

Ha en fin höstdag!
Agneta

Skogslyckan sa...

Den fina påsen hamnade väl hos rätt person! Hoppas kolorna var goda också! Ha en fin kväll!
Kram Pia

Viola sa...

Ville titta in och önska skön helg innan jag far, ska bli underbart att komma iväg, välbehövligt nu känner jag, puss från darlingen

Smultronlycka sa...

Hej vännen!!

Hoppas du har det bra!!

Åå så gulligt av din vän!!
Ja förstår att du är en go vän :)
Du är ju en go bloggvän också!

Underbara får du har!
Bra att de 2 har sällskap av varann :)

Ha en härlig helg!
Kram kram