tisdag 30 augusti 2011

Oj jag glömde

Hej alla rara,



Tack igen alla sötnosar för er all fina kommentarer här på min lilla blogg....det gör mig så glad.



Har ju glömt att visa er massor av fina saker som jag har tagit in till min nätbutik Signerat AJ




Även om det inte är dags att skrapa rutorna än....inte ens där jag är just nu (Kiruna) så är det bra att förbereda bilen. Så tröttsamt att skrapa rutorna med CD fodralet.....



En lite tuffare gammaldags pinuppa och en ljuv ängel....hur kunde jag glömma att visa er dessa ljuvliga isskrapor. En del har dem som glasunderlägg.........






Och så denna helt bedårande lykta i form av en krona....kommer även i vitt men just nu finns denna hemma i nätbutiken. Du hittar den här



Ja och en massa andra fina saker som servetter från Sagen Vintage Design (har ju inte ens fotograferat alla än), fina budskap på och-tecken, vackra disktrasor mm mm....



Nej nu är det hopp i säng. Imorgon bitti ska jag åka ca 600 m rakt ner i underjorden....det blir spännande det. God natt vänner

13 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuskronan såg riktigt intressant ut i vitt:-)

Kram

Anonym sa...

åh ett besök i shopen måste genast göras;)

Ha en ljuvlig dag

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilka läckra saker,ska allt kolla in lite,lycka till i underjorden Kram Gunilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Mhhhmmmm.... Du ökar på i din shop... Jag kanske borde kolla igenom servetterna...
Tänkte försöka åka upp till Formex på lördag... och då kommer jag naturligtvis bort till dig :))
Kram
Marie

Pia sa...

Fina saker!
Hoppas du tagit dig upp ur underjorden vid det här laget. Sraden håller ju på att rasa ner, stod det i vår dagstidning i Åbo! Hur i all sin dar kan man flytta en hel stad???

Kramis!
-Pia-

Mormors gård sa...

Åh, vad länge sen sist! Även jag har varit en urusel bloggvän, men nu har jag landat i vardagen igen och hittat tillbaka till bloggen! Underbart fina saker du fixat under sommaren!
Ha en fin början på hösten!
Hälsar Jessica

Elsa och Helena sa...

Hallå Sweetie! 600 m rakt ner i underjorden, där har jag bangat:) (tror jag) Fina saker du visar som vanligt. Ha en skön kväll. KRAM Helena

Camilla sa...

Åh du har ett innehållsrikt du! 600 meter ner i underjorden fy sjutton vad jag skulle vara superskraj.....
Men hur eller hur... du verkar ha mycket fint på g in i din nätbutik!
Sagen servetter låter mycket intressant ;)
Ha det gott vännen!
KRAM

Ellinor sa...

Du ska inte till Formex i år? Själv åker jag upp nu i helgen. Skall bli härligt att botanisera bland alla inspiration.
Kram

Lotta sa...

Jag är också återförsäljare till Annas ideér. Hon är både trevlig och säljer fina saker, eller hur?? Kram Lotta

Lisa sa...

Åh tänk att få skrapa med en sån. Vilka söta saker. Ja man vill ha lite nytt att fiffa med
nu till höstens innekvällar. Ha de gott..

Kram Lisa

Fröken Fräken sa...

Nämen, har du varit i både Luleå och Kiruna - vad har du gjort här? Förutom att åka ned i gruvan då! Vi var där i vintras med jobbet, men jag gillar inte gruvor så jag valde att stanna kvar på hotellet..

Lilla Rummet sa...

Hua gruvor, skulle inte tordas åka ner i.
Jättefina skrapor.
Önskar dig en underbar helg.
kram Britt