måndag 29 augusti 2011

Förhandsvisning av en "Rock Star"

Hej alla rara,


Hoppas att ni har det bra. Tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar hos mig trots att jag är en mindre frekvent bloggare just nu.


Tänkte visa er en liten glimt av min första alldeles egna häst...... nåja nästan egna iallafall :O)

Lite tuffare..... målad och glossad i svart med en röd ros på rumpan.....




Med ett coolt armband i gummi, rosor i akryl och en döskalle runt halsen....



Och med en alldeles egen gästdesigner inblandad...kan HM så kan väl Signerat AJ :O).....



Idé och utformning - Signerat AJ. Design av hästens armband - BisseBeth


Ha det gott vänner. Nu måste jag sova...är ju i Luleå och blir hämtad 05.30 imorgon bitti för vidare färd mot Gällivare och sen Kiruna.....
GODNATT

12 kommentarer:

alegni sa...

cool :)

Unknown sa...

Lite häftigare skapelse än vad jag räknat med att få se ;), cool tycker jag.
Den skulle min lilla tilda älska, ska visa den för henne sen. Kanske det kan bli en julklapp.
Ha nu en skön resa, så långt upp i landet har jag aldrig varit. Ska vara väldigt vackert där.
Kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då är du på väg norrut nu, och det var långt du ska åka. Gissar att naturen är jättevacker där på förhösten. Och vilken häftig häst, armbandet är läckert. Så roligt med nya idéer.
Ha det bra i Kiruna
Kramar
AnnaMaria

Mitt Vita Björkebo sa...

Hej,,ja nu var det länge sedan.....Men har startat upp en ny blogg nu..,så nu känns det mycket roligare...Välkommen in till mig på nytt =).Anna från fd vita björkebo...

Vilka jättefina hästar med smyckena till...underbara....söta vackra tuffa å ruffa =)...
Mvh ANna

Änglarna finns sa...

Godmorgon!
Vilken underbar häst!! Gillar den verkligen!! Såå duktig du är..blir bara lite avis..hihi..har ingen sådan ådra alls..tyvärr. Att kunna måla och skapa.
Ha en underbar dag!!
Kram Annika

Anonym sa...

Snygg. Kram Hoffmansdesign

Lilli sa...

Det var en tuff häst, med armbandet till :) Är även denna häst i keramik? Ha det gott!

Stina sa...

Kram till dig duktiga gumman.
Stina

Moster och jag sa...

Det var ju en riktigt tuffing de:)
Ser att du är i norra delen av landet, där gör säkert hösten sig påmind.
Ha en bra dag! kram Maj-Gun!

mammaxtre sa...

Dte var en cool häst coh ett väldigt snyggt armband.

Ha det gott

Camilla sa...

Svincoolt vännen!!! Jag gillar det i massor.... =) Ha det gott!
KRAMIS

Photo by Maria sa...

Det där gillar ju en Sweden Rock Festival fantast som jag.. Hade passat hos mig och armbandet hade ju passat PÅ mig =) Skitsnyggt..

Kram Mia