söndag 21 augusti 2011

My shabby chic horses



Hej Vänner,



Söndagkväll......jag hoppas att ni har haft en fin helg allihop. Nu ska jag berätta en rolig sak för er som skedde i somras. Signerat AJ, dvs jag, köpte nämligen rättigheterna till BisseBeths underbara keramikhästar med en inarbetad kundkrets. Har ju alltid älskat dem och nu är det jag som gör dem. Tack för denna möjlighet min söta vän. Jag kommer att visa dessa underbara skapelser allt eftersom och idag börjar jag med hästen "Shabby Chic".


De finns i två storlekar.....detta är den lilla....


Alla små hästar levereras med tillhörande armband som matchar hästens färg. Detta är i halvädelstenen howlit....


Här har ni den stora....alla stora hästar har ett långt halsband runt halsen.....



Ja det var den första presentationen av en av hästarna...det kommer flera det lovar jag.


Det är ju en perfekt present då mottagaren får både en inredningspresent och ett smycke. Ni hittar dem i min nätbutik under kategorin keramikhästar.


Sköt om er alla rara.


Kram Agneta


25 kommentarer:

Anette sa...

Wow vilken läcker häst :) riktigt shabby :)
Sov sött.
Kramen Anette

Unknown sa...

Grattis! Alltid roligt att utveckla sig. Så fina hästar, jag fastnade så för den vita rosen.
Kram och lycka till Ing-Britt

Anonym sa...

Häftigt! Den stora tilltalar mig mycket:-)Lycka till!

Kram

Pia sa...

Åååh!!! Fantastiskt vackra - och så påhittigt!!!! WOW!

Kram!
-Pia-

kathas kortmakeri sa...

Å så roligt! grattis!!!
De är ju helt underbara. Vi får en äkta på lördag!
Lyckas inte få tag i dig vännen....

Kram
Katha

Lilla Rummet sa...

Wow, vilka vackra hästar...kommer att bli perfekta presenter till både sig själv och andra.
Kram Britt

Vintage sa...

de är verkligen underbara! ha en fin dag Kram susanne

(eddas) sa...

Kjempefine er de:)
ha en go dag
klemklem på deg

Moster och jag sa...

Jätte härliga hästar!! Verkligen bra presenter. Lycka till med dem:)!!
Kram Maj-Gun!

Lisa sa...

Oj men jösses så fina hästar en sån skulle gärna få stall hos mig. Ha de gott..

Kram Lisa

Photo by Maria sa...

Så fina hästar och fina smycken.. Perfekt med både smycke och inredning ett =)

Kram Mia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den kusen känner jag igen :) Står en hemma på hyllan!
Kram
Marie

Maria sa...

Dom här var riktigt mysiga, skall bli kul att se fortsättningen. Jag gillar ju hästar så det var lite kul. Önskar dig en skön kväll, Kramar Maria

Vita små hjärtan sa...

Men grattis vännen! Å vad kul för dig!!! Så fina!
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

bakom berget sa...

Helt underbara! Jag bara måste se hur dom övriga ser ut. Ha en fin dag! Kram Åsa.

Anonym sa...

Sicken häst helt underbar. Sofia älskar sitt armband.
Kram Hoffmansdesign

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så söta! Och himla roligt att kunna sälja ting man själv verkligen tycker om.

Hoppas du har en fin tisdag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina hästar, och att han har ett smycke om halsen var en jättefin presentidé. Har tittat på alla du har dom är jättefina.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Lotta sa...

Finurlig och rolig present det må jag då säga!! Kram Lotta

Hannis sa...

Vad roligt!
Fina är dom, väldigt fina.

Kram Hannis

Älskade pion sa...

Åhhhhh,vad roligt,hästarna och smyckena är helt underbara,som vanligt.Tack raring för din fina vinst.Den kom med posten igår.Kramar Ulrika

Stina sa...

Härliga hästar. Du har då idéer du gumman. Kram Stina

Viola sa...

Verkligen så fina dina hästar :) här är det fullt ös, T är bortrest och Malte och jag ska umgås i 10 dagar utan avlösning..lite kämpigt faktiskt, ingen idé att någon kommer hem för då blir han bara 10 ggr värre, eldar upp sig när vi får främmande för det är ju så himla kul,, ha de och vi ses väl nästa vecka, puss

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad fina de är! Kul att du är den som tillverkar dem nu:)
Är säker på att de kommer gå åt som smör!

Kraam Jenny

Änglarnas hus sa...

Jätteläcker idée!!..och den här varianten var riktigt fin!!

Må så gott! Kram Sanne