lördag 2 april 2011

Två för åttio


Hej Vänner,


Hoppas ni har haft en fin helg så här långt. Jag har precis duschat. Har tagit premiärturen med löparskorna...igen alltså. Började ju springa för ett tag sen men sen kom ju snö och halka tillbaka så då hade jag ju det att skylla på :O)...nu däremot hittar jag inga fler "giltiga" undanflykter


Igår när jag var på Ica Maxi hade de ett erbjudande på tulpaner....



Två tiopack för åttio kronor :O)


Av en "händelse" köpte jag blekrosa....matchar ju min vackra madonna så fint....



Ha nu en fortsatt fin helg raringar


Sköt om er


Kram Agneta


PS På Statoil har de 50-pack för 129 kr....mixade färger DS

16 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Nydelig!

Ønsker deg en riktig god helg.

Roses & Angels sa...

Vilken underbar färg på dina tulpaner. Hurt bulle där. Har du börjat springa? hur orkar du hihi. Tack ja det vart inte så tokigt i ram. KRAM

Hege sa...

Underbara tulpaner.Påminner mig om att jag måste slänga mina - de ser förtvivlade ut.
Jättetrevlig helg på dig med, hoppas ni har det lika strålande fint i huvudstaden som vi har haft här nere i söder i dag.
ja, jag vet att jag inte behöver gå ner... men jag vill... och det finns fortfarande att ta av ;-)
Kram H

Mot nya äventyr ! sa...

Fantastiskt vackra tulpaner !!
Önskar dig oxå en fin , fin helg !!
Kram , Helen :0)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Dessa ljuvliga Tulpaner! I år har jag inte fått nog av dem, köper minst ett knippe i veckan. Sist blev det otroligt färgsprakande papegojor=)

Önskar dig en fin lördagskväll!
Kram,
Regina

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja nog är rosa tulpaner vackra ! Ja du skulle till Helsingfors, kommer du med flyg så åker du förbi min skola den ligger bara 2 km från fältet in mot H:fors.
Ha en skön kväll!
Kraam
Sanne

hemma hos lilla mej sa...

Ja tulpaner är en klar favorit hos mej.Bara älskar dom .Underbar rosa färg passade bra i hop med madonnan.Önskar dej en skön kväll vännen.Kram Rita ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Du skriver att du skall till Vantaa . Ja just det är den kommunen som min skola ligger i gamla Helsinge kyrkobyn. Vantaa är Vanda på svenska..
Vår skola ligger alldelas fast i Tusby motorväg. Det enda svenska högstadiet och gymnasiet i Vanda.
Ha det gott !
Kraam
Sanne

Fru R. sa...

Tusen takk for koselig kommentar, og takk for at du deltok på min giveaway :)
Jeg kommer til å ha flere giveaways, så du har muligheten igjen...
Så vakker madonna og tulipaner.
Ha en flott helg.
Gode klemmer fra Mette

Lantligt i smultronbacken sa...

Ja, tulpanerna blir bara billigare och billigare nu. Jag ska köpa ett fång till nästa helg jag med. Gillar verkligen de blekrosa.

Kram Teres

Sari sa...

Hej på dig!
Jo tack, allt är bara bra med mig!
Jag har haft en underbar dag i trädgården idag. Idag har jag börjat gräva för en ny "ängsrabatt". Såå jag har längtat! Det känns underbart att vara igång igen med trädgården.
Härliga tulpaner som du inhandlat! Fin färg!!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Sari

Stina sa...

Härligt med tulpaner.

Ja, jag får fundera på den där Violanresan.:-) Kram Stina

Anki sa...

Sweetie...har du slut på ursäkter?...ah nåt kan du allt komma på, hihi!
Älskar den rosa färgen på tulpanerna, å madonnan är bara så fin!

Ha nu en forts fin helg!
Kraaam!

Signe 1 sa...

Härliga tuplaner. I love it!:-)

Vad duktig du är som springer, jag är ju träningslover som du vet, så här blev det en lååång runda idag:-)

Sköt om dig!!

Kramis S

nettan sa...

Jättefina madonnor! mvh nettan

Bella sa...

Vilken underbar färg det var på de fina tulpanerna!!

Duktig du är som varit ute och sprungit :) Hoppas du får en toppenkväll!

Kramar Bella