torsdag 7 april 2011

Mera ömtåligt

Hej Vänner, Hoppas ni har det bra. Själv kom jag hem från ett mulet Finland till ett strålande soligt Sverige men fick visst med mig "skitvädret" hem....idag blåser och regnar det :O( Nu måste jag bara få säga TACK för alla fina ord om mina keramikägg i förra inlägget. Ni är ju för gulliga...jag blir så glad :O). Mindre glad blev jag för p-boten jag fick i måndags under sonens fotbollsträning.....

Mina keramikägg är ju lite ömtåliga....nu har jag gjort lite gipstavlor.....

Även de är ju lite sköra men är nu packade för avfärd till Violans marknad som går av stapeln i helgen

Har gjort några olika.....


Hoppas att dessa faller någon i smaken...

Igår gjorde jag flera ägg fast i papp. De får ni se en annan dag. Ha en fin torsdag alla rara.

Sköt om er


Kram Agneta



21 kommentarer:

bakom berget sa...

Så mycket vackert du gör! Hoppas att marknaden hos Violan blir välbesökt och att du får sälja massor. Jag ska hålla tummarna för att vädret blir vackert.
Kram och ha en fin dag! Åsa.

Annika sa...

Oj vad fint, du är så duktig! De lär du nog få sålda :-)
Ha en bra dag!

Mitt Vita Björkebo sa...

Så mycket fint du gör...Ursöta...både tavlorna och äggen!!
Som du säger..,så kan dom där gott å väl pryda hemmet året OM..,men gulliga att göra nu i påsktider....

Kram ANNA

Anonym sa...

SÅ vackra tavlor. Önskar jag kunde göra ett besök på violans vårmarknad, men min sambo har nog rätt när han säger att vi kanske har lite mycket att göra med en ankommande flytt, en förkylning som inte ger sig och några graviditetssmärtor som ställer till det. Men jag har en förhoppning att jag i alla fall kommer att få se bilder därifrån.

Önskar dig en ljuvlig dag trots regnet och blåsten/ Syster A

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men jösses så fina saker du gör, gipstavlorna med rosor är helt bedårande vackra!
Kommer bli en fin marknad hos Viola.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Du är så duktig och gör verkligen fina saker. Klart det kommer gå bra hos Violans.
Lyckokramar Ing-Britt

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej Agneta! Himmel så duktig du är. Vad du får mycket fint gjort. Kan du kanske skicka lite bränsle till mig... hehe....

P-bot är aldrig kul, men oftast rår man ju för det själv...

Har jobbat hos Polisen så jag vet att är det nåt som retar folk så är det parkeringsböter....

Har nog aldrig fått så mycket skäll i hela mitt liv som när jag svarade just såna som fått det :o(((((

Kramar och tankar och ha en fin dag

Måddan

Kaffe och Mazarin sa...

Hej Agge!!!
Åh vad fina saker!!! Du är sååå duktig med ditt skapande..:) Ja du får säkert sålt massor!!!Ha en skön dag!!kramiz!!:)

Lilla Rummet sa...

Ååh, dessa vackra tavlor kommer säkert att gå direkt. Trist med p-boten, men det brukar vara svårt att överklaga.
Önskar dig en skön helg.
Kram Britt

Vit som snö sa...

Fyy vad trist med p-bot:((( Bäst att betala direkt o försöka glömma det.
Fina saker till vårmarknaden också. Kommer gå åt som smör i solsken:)
Ha en fin dag!
Kram Cilla

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefina saker:)

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

Det Vita Drömhuset sa...

Menade du latte skålarna? Det är Ib Laursens. Finns i många webbutiker. :)
Eller kanske menade du dom små ljuskopparna? Dom har jag köpt från Julias vita drömmar.
Underbara!

Kram Åse

Änglarna finns sa...

Åhh så fina tavlor du gjort! Tyckte ju även att dina ägg var så fina!
Du är verkligen jätteduktig!
Ha en fortsatt härlig torsdag!
Kram Annika

Hanna sa...

fina bilder. här har vi haft sol, men blåst idag.
kram
Hanna

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vilken pysselenergi du har! Blir jättefina saker och de kommer nog gå åt som smör i solsken.
Ha de gott
Kram Marie

Skogslyckan sa...

Agneta dina väskor och lådor kommer att vara tomma efter den helgen. Du kommer sälja som smör. Lycka till!
Kram Pia

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad mycket energi du har ! Gillar rostavlorna !'
Kraam
Sanne

Photo by Maria sa...

De föll absolut mig i smaken så jag tror nog att du säljer bra av de fina tavlorna..

Kram Mia

Roses & Angels sa...

HUR HINNER DU??? Producera en massa fint när du reser hit och dit. Hur var det i SUOMI? Tack för dom rara orden om halsbandet och klockan. JA det där var väl kul att få växla urtavlor som man själv vill ha dom?? Lite krångel med att bryta upp baksidan men allt går haha. Sovit så där, det blir ju inte så bra sömn med denna förbaskade värk! Muffins av rosor haha, Emma vet vad mamma gillar. Vaxduken köpte jag här i stan på sveaplan i en tyg affär som jag just nu inte kommer ihåg namnet på. VÄNTA ska kolla kvittot. SÅ tyghuset heter det. Fanns med grön botten, turkos som jag köpte och rosa botten. 99 kr metern. Ha en fin helg du med kram

Smultronlycka sa...

Hallå vännen!

Åå så mycket fint du hinner med att göra!
Så fina keramikägg och tavlor!!
Vad kul med marknad!Lycka till :)

Hoppas allt är bra med dig!
Jag har så ont i halsen men ska släpa mig iväg på konsert med The Ark ikväll!!

Ta hand om dig!
Kramar Anna

Bitte sa...

Vad otroligt mycket fint du har gjort till vårmarknaden! Jag föll för både de vackra gipstavlorna och keramikäggen. De kommer att gå åt, det är jag HELT ÖVERTYGAD om! :-)

Ha en fin helg och lycka till på vårmarknaden!

Många kramar
Bitte