tisdag 16 juli 2013

Lite sneda och vinda....

Hej Vänner,

Ännu en härligt solig dag. Min andra semesterdag :O)...nu när jag är ledig har jag tid att jobba lite i trä igen.
 Det tar nämligen  tid att grunda, slipa och sen färdigmåla men resultatet blev fint tycker jag.....



 
 
Små trätavlor/skyltar med vackra budskap....


 
Dekorerade med ett enkelt zinkhjärta....



Lite sneda och vinda, jag har sågat själv....., men charmiga tycker jag. På baksidan har jag satt en liten upphängningsanordning så man kan välja att ha dem hängande på väggen eller stående. Hoppas att de säljer på Violans SOMMARMARKNAD/FINLOPPIS där jag kommer att befinna mig på lördag.

Ha det gott i solskenet. Sköt om er
Kram

16 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka söta tavlor. Häftigt att du gjort dem själv!

House and Garden by Bia sa...

Så charmiga tavlor...skulle vara glad om jag fick en sån ;))...du är händig du;)
Ha det så bra!
Kram bia

Ett ögonblick sa...

Jag tycker dom är otroligt fina!!
Maskingjort är en sak, då är toleransen noll, men handgjort, gjort av handen, då är det inga grader eller vinklar som ställs in, då gör man det för hand och det är ju så häftigt!! då måste det finnas toleranser.
Vi kanske ses på lördag då:)

kram lisamaja

Photo by Maria sa...

De kommer garanterat att sälja.. de var superfina..

Kram Mia

Helenas blogg sa...

tittar in av en slump och lämnar ett avtryck=) ska kika vidare på din blogg nu och kanske få lite inspiration, ha en fortsatt trevlig kväll/Helena

Så Vitt Jag Vet sa...

Helt otroligt ljuvliga!
Kraam
Sanne

Änglarum sa...

Hej vännen!det var ett tags sedan..så härligt att ha semestern framför fötterna..min börjar gå på sitt slut!men det har varit en bra sommar på alla sätt :) fina tavlor kommer gå som smör i solen hos Violans <3 ha det fortsatt gott o njut av din ledighet!kram Jessica

Hanna sa...

fina tavlor

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jätterara tavlor! De kommer att gå åt! Vad roligt med finloppisen!
Ha det gott i solen och värmen!
Kram,
Regina

Mamma C sa...

Dom där kommer att sälja. De var jättefina.
Kram Mamma C

Hajan sa...

Vill passa på att önska dig
en fin semester.
Ha det så bra. kram Hajan

Rosa i huset i vitt sa...

Dom är jättefina
kram Rosa

cockettsriccardo sa...

Hej Hej!

Vilka söta Tavlor!
Jätte fina!
Kram Towe & Cockergänget!

Fröken Fräken sa...

Lite roligt att du sätter igång och jobbar så fort du har ledigt!! Men jag drar ju också igång diverse projekt när jag har semester, bara ligga på sofflocket ligger ju inte för mig! ;-D

Mycket annat & lite betong sa...

De kommer att sälja! Alla gånger! Så fina!
Härligt med semester, speciellt de där första dagarna när allt ligger framför en.

Ha det bra!
Kram Agneta

Rosenhäxan sa...

Så fina tavlor... Gud va duktig du är.
Nu ska jag kolla vidare i din blogg.
Hoppas vi ses snart igen
Kram Gittan