söndag 14 juli 2013

En hel hög med upplevelser

Hej Vänner,

Hoppas att ni mår bra allihop. I morgon börjar min semester....hur skönt ska inte det bli....

Jag har fått en present av min fina familj.....


Ett presentkort hos www.upplevelse.com.....



En perfekt present då jag kan välja själv vad jag vill göra.....

 
Som att ta hand om mina fötter till exempel...jag har länge velat
prova detta....är det någon som har provat?
 
 
Eller kanske flyga ballong över Stockholm...vår VD gjorde det förra
lördagen med sin familj och han är helt lyrisk :O)
 
 



 Eller så tar jag en helt vanlig klassisk ansiktsbehandling...jag är
alldeles för dålig på att unna mig sånt :O)


Ha det toppen vänner. Hoppas vi ses hos Violan nästa lördag.

Sköt om er
Kram


Jag har lånat alla bilder hos www.upplevelse.com

17 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin present, vad du än väljer blir det bra och roligt. Har inte provat det där med pyttefiskarna, dom säger att det killar rejält, men sen får du prinsessfötter. Ha nu en skön semester.
Stor kram
AnnaMaria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin present! I fredags och lördags var maken och jag iväg på en upplevelseresa som jag fått av min barndomsvän och hennes sambo. Det är verkligen härligt att få något som man inte unnar sig själv. Ha en fortsatt fin helg!
Kram,
Regina

katha´s kortmakeri sa...

Grattis vilken härlig present! Jag kan verkligen rekomendera fiskspa helt underbart har gjort det flera gånger i Thailand blir som babyfötter igen!
Vi ses på lördag!
Kram Kram

bakom berget sa...

Grattis till semestern! Den är efterlängtad kan jag tänka mig :o)
Jaaaa....vad det ska bli kul att ses igen. Det var alldeles för länge sedan.
Ha en skön söndag och en härlig första semestervecka!

Kraaaaam.

Hannis sa...

Upplevelser!
Vilken bra present.
Och semester. Då känns livet bra gott att leva=))

Skulle vilja prova fiskarna, en vän till mig har gjort det och hon kallade sina fötter magiska efteråt!

Kram Hannis

Gunillasljusglimtar sa...

Vilka bra presenter minsann! Detta med fötterna har min syrra o hennes gubbe gjort,det var en häftig upplevelse tyckte dom! Jaa min semester kan man säga började i fredags eftermiddag! Så gött,nu håller vi på att hälsar på o tar emot våra barn o barnbarn denna veckan.Nästa vecka blir det Bohuslänssemester:) Kram på dej ♥ Gunilla

Anonym sa...

Underbar present & såå ljuvligt med Semester Önskar dig en hääärlig sådan//Kramar Annmi

Maj sa...

Luftballong....skulle aldrig våga, fiskar..nja men självklart för mig vore en ansiktsbehandling! Underbart tycker jag/M

Änglarna finns sa...

Önskar dej en ljuvlig semester!!
Kram Annika

Lilla Rummet sa...

Vilken härlig present att få. Men bilden på fiskpedikyr skulle jag inte klara av...tycker att det räcker när man var i Egypten och hade alla fiskar om kring sig vid kroppen och fötterna.

Ha en fortsatt fin sommar.
Kram Britt

House and Garden by Bia sa...

Vilken fin present....ansiktsbehandling skulle jag nog göra...har gjort det och det är jätte skönt tycker jag iaf;)))
Ha en trevlig kväll!
Kram bia

Trevlig semester också;!

Ett Vitare Hem sa...

En riktig bra present!
Ha en riktigt härlig måndag!
Kram/Lena

Elsa och Helena sa...

Sweetie...härlig present! Luftballong över Stockholm låter EXTREMT spännande! Vi synes hos Violan...KRAMAR

Fröken Tindra sa...

Oj, vad spännande! Att få välja helt själv. Vad blir det tro?
Även här har semestern precis börjat. Önskar dig fina veckor!
Kram!

Torpliv sa...

Vilken fin present! Så roligt att kunna välja och härligt att kunna skämma bort sig själv en smula! :) Hoppas ni får riktigt fina dagar hos Viola i helgen och att du får en varm och solig semester!
Kram Petra

Lilla Källängen sa...

Oj vilken fin present! Det med fiskarna har jag inte prövat men har hört att det ska vara riktigt skönt och fötterna ska bli så mjuka och lena efteråt. Måste vara svårt att välja bland alla upplevelser ;-)
Hoppas det blir bra och att du får en riktigt skön semester!
Kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken fin present..har inte prövat fiskmassage.men det sägs att det är bra
vi ses hos Violan
kram Rosa