söndag 7 juli 2013

Förälskad...

Hej Vänner,

Hoppas att ni mår bra där ute. Tiden går i rasande fart och jag har bara en vecka kvar till min semester. Jag har varit ute och rest en hel del på sista tiden. Därav frånvaron på bloggen. Men jag behöver inte åka till Milano denna vecka som var planerat så nu hinner jag kanske komma ifatt både på jobbet och hemma :O)

Solen strålar och jag är lite förälskad.....



Jag har fått hem helt underbara armband från svenska Lo-Ika.....



Och vad sägs om dessa matchande ringar. Stora och läckra. Perfekta till solbrännan.....och de är justerbara så de passar alla :O)




Armbanden är snygga att matcha och ha flera på sig....visst är de helt underbara. Och detta är bara ett litet smakprov.....

Ha det gott denna fina söndag. Och titta gärna in till mig på Instagram där jag finns som #signerat_aj

Kram

11 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Jättesöta och somriga armband och ringar :)
Ha en fin dag!
kram Tini

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag behöver inte åka till Milano... i mina ögon har du ett superspännande jobb med dina resor. Jag skulle göra frivolt om jag jobbade i Milano en vecka, eller inte, är lite flygrädd.
Underbara armband och ring, så härliga färger.
Må gott och nu kan du börja räkna ner till semester.
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Åhh, vilka härliga färger på snygga smycken.
Kram Mamma C

Ellinor sa...

Skönt med semestern inom räckhåll. Jag jobbar nästa vecka också, sedan tar även jag semester. Skall bli underbart skönt!

Jättesöta armband också! Perfekta nu i sommar.

Kram

Anonym sa...

Wow...såå vackra/Kramar Annmi

House and Garden by Bia sa...

Sååå snygga smycken...säkert snyggt till solbrännan....du får passa på att sola nu då...när det är så fint väder....men här blåser det rejält idag...hoppas du har det bra;))
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Somrigt somriga smycken
kram Rosa

Ett Vitare Hem sa...

Så vackra!
Ha en underbar måndagskväll!
Kram/Lena

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Kan tro att du som reser så pass mycket tycker det är skönt att få en vecka hemma MEN jag hade gärna tagit en vecka i Milano :).
Såå snygga smycken!!
Här är vi mitt i semestern nu och njuter för fullt ute vid stugan av det vackra vädret. Hoppas du också har tid att njuta lite av den <3.
Kramar Ing-Britt

kreativa stunder sa...

Hejsan!
Tittar in för att önska dig en trevlig semester och sommar, mycket inspiration och lata dagar!
Kram anneli

katha´s kortmakeri sa...

Hejsan vännen!
Hoppas du njuter av en underbart ledighet. Här är man nu hemma i underbar värme och sol efter veckor i fjällen med mest kyla å mygg;)))
Hoppas på att vi ses snart!
Kram Katha