onsdag 24 juli 2013

Ateljé eLLeN

Hej Vänner,

Hoppas att ni mår bra. Jag njuter av  min andra semestervecka och har det bara "gött". Nu är jag hemma igen från Violans sommarmarknad/finloppis samt en mysig bloggträff på kvällen. Det är så kul att träffa andra bloggare/utställare och få ett ansikte på dem. Tack Violan för allt. Mysigt som vanligt......

När man står på marknad är det väldigt svårt att inte handla...nu har dessa helt underbara får fått följa med hem......




Underbara i olika färger....


 
 
Jag älskar ju turkost så......


 
De är tillverkade av gulliga Lisa  med bloggarna Kärt och Blandat och Ateljé Ellen


 
 
De gick verkligen inte att motstå....


Ha en fin sommardag och sköt om er. Jag ska snart åka upp till vackra Dalarna.

Kram Agneta

9 kommentarer:

Titti sa...

Vilket sött får. Ska genast kika in hos Ateljé Ellen..Ha en fin dag. Kram Titti

Elsa och Helena sa...

Tack för senast Sweetie:) Vilka ulliga, gulliga får och turkost är en favoritfärg här också.

KRAMAR

Ett ögonblick sa...

Hej Agneta!!
Tackar allra ödmjukast:) vilken reklam!!! dom blev faktiskt väldigt söta på dina bilder:)) det glädjer mig otroligt mycket.
Så roligt det var att träffa DIG!! och få se alla DINA fina saker. Den lilla tavlan jag köpte har min dotter fått, den passade så bra både till färg o form och inte minst den vackra texten. Det här sporrar till mer får och mer idéer som jag har...
Hoppas Du får en fin resa upp till Dalarna och en riktigt skön vistelse där.

kramar och hjärtligt Tack!!
Lisa

House and Garden by Bia sa...

Så fina och turkost gillas av mej också;)
Hoppas du har det bra i värmen...den kom tillbaka till oss idag ;)....
Nu blir det snart uterestaurang för oss ikväll...
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

så söta de små fåren...och så roligt det var att ses igen.
ha det så bra nu i Dalarna
kram Rosa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fåren är så söta, jag har också beställt av Lisa. Roligt att det blev så lyckat hos Viola.
Må gott och stor kram
AnnaMaria

Gjuterian sa...

Sommarhälsningar från mej! /Helen

Gunillasljusglimtar sa...

Åh så mysiga får! Hoppas du har det gott i Dalarna,vackert där minsann ♥ Kram Gunilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det var jätteroligt att träffa dig och få en liten pratstund=) Tavlan med texten jag köpte av dig ska få sin plats i hallen, där håller vi på att sätta upp pärlspont. Armbandet har jag haft på ända sen jag köpte det. Fåren som Lisa gjort är så söta!
Ha det så gott i Dalarna!
Kram,
Regina