tisdag 13 september 2011

Tårögd

Hej Vänner,


Hoppas allt är fint med er alla. Jag har precis kommit hem från Göteborg där jag träffade Katia....herregud vad det blåste där nere....dessvärre tror jag att hon följde med på X2000 upp hit för nu blåser det som tusan även här.


När jag jobbade i BisseBeths monter på Formex kom rara Cilla med bloggen Vit som snö förbi och hälsade på oss.....jag fick ett vackert inslaget paket.....


I paketet låg denna vackert slitna zinklåda med fint motiv. Men inte nog med det.....i zinklådan låg ett vackert kort.....


Så fint textat och så gulligt skrivet.....men inte nog med det.....


Under kortet låg denna helt bedårande kakelplatta.....


Den ska jag vårda ömt tills det är dags att renovera lilla "toan" på vårt lantställe. Jag blev verkligen jättejätteglad och alldeles tårögd. TACK Cilla för dessa otroligt vackra gåvor.


Sköt om er alla fina....

Kram Agneta

27 kommentarer:

Roses & Angels sa...

MEN SÅÅÅ gulligt av henne att ge dig sett så fint inslaget paket och vackert kort. Gulligt =). Har hunnit med dom två kalla, har även haft en fantastisk helg. Tårtan ska nog bli bra =). Hörs kramen

hemma hos lilla mej sa...

Ja det var himla gulligt av Cilla.Gör hon dessa på beställning?Bara så himla fina.Har du varit i goa Götetmen det var la kallt och blåsigt där?Ha nu en skön kväll goa vännen.Kramar Rita ♥

Lisa sa...

Oj så mysigt med en sån uppskattning. Då vet man att man gjort nån verkligt glad eller hur. Så fina saker. Asken var ljuvligt...

Kram Lisa

Hanna sa...

Så fint.
Kram
Hanna

Camilla sa...

Vilken fin gåva!!! Underbart att få den uppskattningen :)
Tur att du inte blåste bort av Katia, men du kunde lämnat blåsten i götet, för det har ramlat av vindar även här!
Ha en bra kväll, vännen!!!
KRAMAR Cam.

Anna sa...

Men så FINA saker! En sådan kakelplatta har jag aldrig sett!
Kram Anna

Anonym sa...

Så fint kakelplattan är underbar : ) kram Sofia

Unknown sa...

Vilken härlig gest, sånt värmer långt in i hjärtat.
Den kakelplattan var riktigt fin.
Kram Ing-Britt

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Åh så gulligt att få ett paket. Så fint inehåll dessutom, kan tro att du blev glad! Men tror säkert du gjorde henne sååå glad med;) Tjänster och gentjänster är ett bra ordspråk;)

Kram Susanne

Himlavit sa...

wooow vilken underbar tjej.. Sååå fint!!
Vad glad man blir när man kan göra någon annan lycklig och när man känner deras uppskattning =)

Kram Tessan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh så rart, vilken fin uppskattning du fått från denna glada tjej!

Här väntar jag bara att strömmen ska försvinna för det blåser lite väl "överförfriskat"=)

Ha en fin mitt-i-veckan-dag!
Kram,
Regina

mammaxtre sa...

Vilken rar bloggvän, vad trevligt!

Katia är på beösk hos mig också. Oj så stark hon är. Undrar förresten vem som får den äran att namnge en storm :-)

Ha det gott

Anonym sa...

Åh vilka vackra gåvor...

Hoppas du inte blåst bort inatt. Här har de vackra höstblommorna som inköptes i helgen men som jag inte hunnit få ner i kruka, rymt. Tror nog att Katia gillade dem så mycket så att hon helt sonika tog dem;)

Önskar dig en härlig dag
Annie

Älskade pion sa...

Vilka vackra gåvor,visst finns det underbara människor.Ha en fin dag raring.Kram Ulrika

Anonym sa...

Hej Vännen!
Ja fy vad Katia härjade runt här i stan igår! Det blåser ganska mycket idag oxå men solen skiner i alla fall:)

Vad snällt av dig att ge Cilla chansen att gå på Formex o vilka fina gåvor du fick!
Måste varit kul att ses där på mässan:)

Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

Maria sa...

Vilka gåvor...och här har det blåst rejält. Grattis till din vinst önskar Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Skogslyckan sa...

Jag förstår din känsla, vilken vacker tanke och sätt att visa sin tacksamhet. Ja bloggvärlden har gett många nya alldeles underbara bekantskaper!
Kram Pia

Vit som snö sa...

Hej vännen!
Åhh...nu gör du ju mej jätteglad och tårögd också! Vilket gulligt inlägg :-) Tack snälla du!
Det var såå kul att träffa dej på mässan och den Formexhelgen kommer ju stanna i mej som en inspirationskick resten av mörka vintern som snart kommer...
Jag har fått hem armbanden från Bisse nu, dom gröna fina keramikpärlorna är ljuuuvliga och dom armbanden kommer användas flitigt :-)
Hoppas du har det bra o att du hinner skapa mellan jobben, dina smycken är ju också favoriter hos mej :-)
Kraaaam Cilla

Viola sa...

Vad gulligt utav henne :)idag har äntlgign stormen bedarrat, jissis vad det stormat sista dygnen, tur att T kommer hem ikväll, har en trädgård som är full utav nedblåsta grenar, ha de, kram

Lilla Rummet sa...

Men så gilligt av Cilla..kul med sådan uppskattning. Hoppas du hittade mycket på Formex och blev inspirerad.
önskar dig en mysig helg,
Kram Britt

Lissboden sa...

Grattis till dig som fick så fina presenter av rar Cilla. Så kul att ni kunde träffas irl! Jag hade förstås gärna också träffat henne eftersom hon är en så mysig tjej men det går säkert fler tåg.
Jag hade ju turen att få träffa dig två ggr och det är lika trevligt varje gång. Jag återkommer snart till dig med en liten beställning. Jag ska gå igenom vad jag behöver.
Må så gott och ha en fin helg!
Kram/Mariat

VIT SOCKERBIT sa...

Tror att det är alla inredningsbloggares dröm att få uppleva Formex in live! Den mässan verkar vara helt enorm med upplevelser och inspiration. Zinkboxarna är helt perfekt att gömma tv-dosor i :)
Ha en fantastisk helg!
Kram från Emelie

Lissboden sa...

Hej igen!
Tack för alla snälla komplimanger! De värmer gott i mitt 57-åriga hjärta. Du är själv minst lika snygg och fräsch:))))
Jag återkommer så snart jag kollar läget på smyckesfronten och det blir troligtvis under morgondagen.
Kram på dig!

Roses & Angels sa...

Hej Hopp! Liiite sent svar här men tack för dina fina ord om mitt pyssel. Här tror jag det blir skogen idag för att hämta hem lingon. Ha en fin helg kram

Anonym sa...

Du är då alltid så söt och rar:)...förstår Cilla ville glädja dig!
KRAMAR Helena (blogger vill att jag ska vara anonym:)

Pia sa...

Verkligen fint och vackert!!!

Kramis!

Viola sa...

VAR ÄR DU????