tisdag 27 september 2011

Inte bara till påsk

God afton alla rara,



Hoppas att dagen varit fin. Har tagit en lång och rask promenad ikväll. Så skönt med den klara och friska höstluften.



Har även gjort lite örhängen.....

Fjädrar från pärlhöns.....

Mycket fjädrar lite här och var nu....



Vackra färger i bruna toner tycker jag....




Som ni ser blåste det en hel del när jag skulle fotografera.....och som ni också ser är det inte bara till påsk man har användning av påsen med fjädrar :O)


Ha det toppen vänner


Kram Agneta

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysiga de ser ut, klart intressanta:-)

Kram

Ivy and Elephants sa...

Vinden blåser gör dem ännu vackrare. I love them!!!

Paula
ivyandelephants.blogspot.com

Rosemary@villabarnes sa...

Wild! I love them.

Unknown sa...

Dessa örhängen får mig verkligen arg på att jag inte kan ha hål i öronen. Bara sååå snygga.
Kram Ing-Britt

Marie Louise sa...

Hej!
vad pysslig du är, gillar sånt jag med! Länkar din blogg till min..kram Marie (vitavidder,blogspot.com)

Älskade pion sa...

Snyggt,lite Maria Montesami feeling.;)Ha en skön dag raring.Kram Ulrika

Vita små hjärtan sa...

Men så fina!!! Å vilka gulliga runda bilder!
Ha en bästa Onsdag.
Kram Agnetha

Gudrun sa...

Vilka fina fjädrar de hönorna hade.
Läckra örhängen du gjort.

Önskar dig en fin fortsättning på dagen.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar dom, lite indianstuk över fjädrarna.
Du har bra idéer.
Kram vännen
AnnaMaria

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Dem passar ju utmärkt även när det inte är påsk. Har sett ute i butiker att det kommit en del del grejor med fjärdrar nu, så det är väl bara att hänga på. :-)

Hoppas du har haft en fin onsdag.

Camilla sa...

I Like very much!!!
Du är så duktig du!!!
Ha det gott!
KRAMAR

Anki sa...

Ja du hjärtat, vad har inte hänt?!...nu hoppas jag iaf att det är slut på elände snart!
Så hoppas jag att det ska gå att kommentera, hittills har det bara försvunnit!

Iaf, du får ha det så roligt i Köpenhamn nu då, ni skulle åka i morgon eller? Låter härligt och jag önskar jag kunde följt med er *fniss*
Jag tror nog att du får ditt paket imorgon oxå, det kom iväg lite sent så det hann nog inte tills idag!

Ha det gott nu & goooa kramen!