torsdag 14 juli 2011

Sommarblommor i läder

Hej alla rara,

Hoppas solen skiner på er och att ni snart, eller kanske redan är, lediga...jag har denna dag och imorgon kvar.....


Tänkte visa lite blommor för er idag....

Underbara armband i läder med blommor i massor av olika färger

Finns i cerise eller svart läder som bas.....

Man fäster dem med en stor maffig tryckknapp....finns i två olika lägen....

Har ej hunnit lägga ut dem i nätbutiken än men det går bra att maila mig vid intresse....

Ikväll drar jag vinnarna i min utlottning så än finns det tid kvar att delta. Jättekul att så många vill vara med och tack alla för att ni tittar in hos mig fast jag själv är lite frånvarande från bloggen just nu.


Sköt om er!


Kram Agneta

15 kommentarer:

Systrarna Hjertén sa...

Jättesnygga, vad är det för storlek på dem och vad kostar de?

Mvh
Frida

Himlavit sa...

Åå vad spännande, då håller jag tummarna för vinst =D
Super fina armband! Hoppas att det går bra för din nya butik =) Visst är det kul att hålla på att fixa och dona?! =)
Kram från mig
Tessan

Änglarnas hus sa...

Här var det blommigt i alla dess vackra färger!! Ljuvligt!!

tack goaste för fina ord om vårt hem!! Värmde mitt lilla hjärta!!

Kraam Sanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina! Det var en bra idé och göra armband av små läderblommor, ljuvligt med färgprakten.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Verkligen fina armband! Så somriga. Men...är din semester redan slut! Ha en skön avslutning på din ledighet. Vi ses snart!
Kram Åsa. (Bakom berget.)

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla söt.Du är ju bara så duktig.Ha en fin torsdag söta du .Kraaaam Rita ♥

Cecilias kreativa sida sa...

Vilka sommarsöta armband!

Kram Cecilia

Himlavit sa...

Skönt med semester, det är du värd =)

Lisa sa...

Läckra armband, har du gjort dom ? Vad kostar dom ?
Hoppas du har det bra annars på semestern..

Kram Lisa

Unknown sa...

Riktigt läckra,vad är det för pris på dom..??

Kram/Annelie

Så Vitt Jag Vet sa...

Armbanden ser häftiga ut! Du kan då hitta nya fina modeller! Super duktig är du!
Kraam
Sanne

Anette sa...

Dom va läckra ,ser ut som sommar :)
Ha de så fint.
Kramen Anette

Felix sa...

Söta armband! Liknar majblommorna...

Nu håller jag tummarna till dragningen! ;-)

Sommarhälsningar
Elisabet

Torpliv sa...

Vilka härliga färger, verkligen somriga!
Hoppas du får en fin helg!
Kram
Petra

Älskade pion sa...

Söta armband.....hoppas,hoppas att jag vinner.;)Kram på dig go vännen.Ulrika