torsdag 26 maj 2011

Till busskuren

Hej Vänner,

Hoppas ni har det bra. Kan någon vänlig själ tala om för mig vad det är för fel på blogger....igår när jag äntligen tog mig tid med bloggen och skulle kommentera hos er andra så gick inte det....

Har inhandlat en ny bokgömma....jodå köpstoppet gäller fortfarande men inte till landet....

Nu har ju det roliga börjat med att inreda busskuren.....

Jag ska ha värmeljus i den här fina lådan.....


....och så ska den ligga där på sin hylla och glänsa med sin skönhet :O) Ni kommer att få se sen när det är klart.
Ha det toppen Vänner.
Kram Agneta

16 kommentarer:

Viola sa...

Än är dert inte natti natti, har kommit in i helt felrytm, lägger mig aldrig före kl 1.30 nu för tiden..du läste rätt, beror på den ljusa årstiden, puss

Viola sa...

Vi brukar gå ut vid ettiden sista gången, så nu har jag programmerat om gammelguben och han sover snällt och vaknar mellan 8-8.30, så än har jag många timmar kvar...

Lillemor sa...

Jo Blogger har varit jättekonstigt några dagar. Jag fick verifiera min egen epostadress då fungerade det igen.
Vilken tur att du inte har köpstopp till landet.
Fina saker du köpte.
Kram Lillemor

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken vacker bokgömma! Jag har två stycken och de är så fina att ha på soffbordet och gömma allt tråkigt i. I den ena har jag glasunderlägg så praktiskt och lätt att ta fram dem.

Önskar dig en fin fredag och helg!
Kram,
Regina

Belinda sa...

Beautiful :)

Saludos

Belinda

Torpliv sa...

Vilken fin bokgömma du hittat!

Har nu fått leverans ifrån dig och dina smycken är till och med ännu vackrare i verkligheten... Någon kommer bli väldigt glad.. =) Tack snälla för det fina paketet med vackert innehåll!

Hoppas du får en fin fredag!
Kram
Petra

Pia sa...

Jo minsann! Krångel hela tiden med blogger!

Fantastisk låda! Väntar på "fortsättningen"...

Kramar!
-Pia-

(eddas) sa...

Flott låda du har kjøpt:)
klemklem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jag har ett tips som kan hjälpa. Kolla om du har rutan: fortsätt vara inloggad ikryssad, under där du loggar in. Ta bort det "krysset", det har jag gjort och allt funkar. Det hoppade dit av sig själv efter att dom grejat på blogger.
Ha en toppenhelg vännen
Kramar
AnnaMaria

Hildas hem - Sofia sa...

Vilken fiffig gömma :)
Ja, det har varit lite struligt med blogger den senaste tiden.

Jag önskar dig en fin fredag!
Kram Sofia

Roses & Angels sa...

Ja mycket strul med blogger nu för tiden! Inte kul. Har börja lite smått att spåna på en bakgrund vännen. Ja skit också med skrivaren men M kunde fixa det själv nu så som tur var. Jag mailade henne bilden! Ha en fin helg kram

Riitta Sinikka sa...

Hello! I really love your pictures!! Greetings from Riitta Sinikka.

Skogslyckan sa...

Peppar peppar jag har inte drabbats av strulet denna gången. Hoppas det löst sig, verkar som Anna-Maria hade lösningen. Hoppas du får en riktigt fin helg!
Kram Pia

katha´s kortmakeri sa...

En så fin gömma!!!
Inte bara jag som haft strul alltså. Skönt å veta:)

Kram Katha

Lotta sa...

Blir toppen med värmeljus däri! Kram Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan
Jag väntar så gärna, stressa inte med klockan. Blir desto roligare när den kommer.
Ha en mysig fredag
Kramar
AnnaMaria