måndag 16 maj 2011

De fyra vinnarna

Hej Vänner,

Allt väl med er alla hoppas jag. Ja det är väl lika bra att gå rakt på sak...till vinnarna i min utlottning.....


Det var jättemånga som ville vara med och vinna en klocka så ikväll har jag använt slumptalsgeneratorn för att få fram vinnarna......

Klockan vann söta rara Anna-Maria med bloggen Ett Rött Monogram


Armbandet Flowers vanns av en tjej som heter Cecilia som mailat in sitt deltagande och av en tjej som heter ????? bloggen heter iallafall Lyckeberga



Grattis till er alla tre. Maila er adress så kommer vinsten på posten.....alla tre....varför har jag då "De fyra vinnarna" i överskriften undrar ni.....jo jag är ju en vinnare också :O). Jag vann ju ett underbart påskägg hos Systrarna Karlsson härom veckan.....




Hoppas ni alla får en fin vecka. Sköt om er



Kram

23 kommentarer:

Lissboden sa...

Grattis till vinnarna i din fina tävling och vad roligt att AnnaMaria vann första vinsten. Hon är en så fin tjej.
Jag ser att du varit ute och shoppat lite fint i turkost. Mycket snyggt!
Jag försökte kommentera på dina fina vita halsband men blogger låg nere då men jag passar på att skriva nu att de var underbart vackra.
Vad kul att jag får lite smycken. Kunden som vill ha ett par av dem undrade just.
Nu är det min tur att skicka något fint till dig. Du är alltid så generös:)) Jag lurar ut något i veckan.
Må så gott vännen!
Kramar från Maria

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinnarenidin tavlinh,Skoj att goa Anna Maria vann den fina klockan.Tack söta Agneta för en rolig tävling.Ha en skön kväll rara du .Kraaam Rita ♥

Unknown sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling.
Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

Elsa och Helena sa...

Grattis till de glada vinnarna...inberäknat dig:) Tack för en fin tävling.
KRAM Helena

Hoffmans Design sa...

Grattis till alla som vann.
Må gott

Lilla Rummet sa...

Ett stort grattis till de lyckliga vinnare och tack för en fin tävling.
Ett stort grattis även till dig och din fina vinst.
Önskar dig en fortsatt fin vecka.
Kram Britt

Signe 1 sa...

stort grattis till vinnarna!! avis;-)) ha en skön tisdag raring! kramis sofia

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinnarna, tusan oxå, höll ju tummarna ;)))

Tack snälla för en super fin tävling:)
Kram Susanne

Cajsas Faster sa...

Förstår att många ville vara med och tävla.... bättre lycka nästa gång som man säger...

Men du vann ju! Grattis!

ha en bra vecka, Kram marie

Photo by Maria sa...

Grattis till alla vinnarna... Anna-Maria är en riktig turkvinna, hon vinner ofta :-)

Ha nu en bra natt och en fin tisdag..

Kram Mai

EM sa...

Grattis! till vinnarna, och Tack! till dig som anordnade den här fina tävlingen.
kram elsamarianne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis, grattis till alla lyckliga vinnare, inklusive dig själv=) Liiiite avis är jag på AnnaMaria, för klockan är såå fin!

Ha det gott och glatt så här i början av veckan!
Kram,
Regina

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till vinnarna!
Klockan är såå fin. Gillar även dina armband med budskap och de nya halsbanden med ordspråkshjärta.
Ha det fint!
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Men jag tror jag svimmar! Har varit off-line här ett tag, dom har uppgraderat vårt bredbansnät. Men nu kom jag in i datorn och ser din kommentar, gissa om jag blir glad. Det är en så fin klocka, jag ska fundera på vit eller grå. Mailar dig från jobbet nu på fm.
Tack snälla goa du.
Bamsekramen från mig
AnnaMaria

Skogslyckan sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna. Klockan kommer att bli "klockren" på Anna-Marias arm!
Kram Pia

kathas kortmakeri sa...

Godmorgon!

Grattis!!! Både till dej å de lyckliga vinnarna.
Kram Katha

barbrok sa...

Grattis till vinnarna och tack för fin utlottning!
Kram Barbro

Viola sa...

Ingen klocka här då...:( men får fortsätta att roa mig med FB, gissa om detta är beroendeframkallande, har fullt upp med att läsa och skriva och har hittat massor utav gamla kompisar...:) ha en fin dag, pussen

Louise sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling! Klockan är alldeles ljuvlig!!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till vinnarna! Så synd att det inte var jag... :)
Kram
Marie

Roses & Angels sa...

Grattis Anna-Maria och alla ni andra. Tack för en fin tävling =) KRAM

Rut och Signe sa...

Vilken fin klocka! Roligt att träffas i helgen och jag ser fram emot fortsatt kontakt. Har haft fullt upp ett par dagar med egen tillverkning till kunder med bl a sömnad. Ha nu det gott så hörs vi, kram Marie

Livet på Berget sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!
Kram
/Sara