söndag 6 mars 2011

Vårkänslor hos Signerat AJ

Hej Vänner,

Hoppas att ni har haft en fin helg. Solen strålar även idag. Igår tog jag den där promenaden men det blåste riktigt kallt på sina ställen. Det var ändå så skönt när man kände att solen faktiskt värmde.....vårkänslor....
Har köpt in en himla trevlig kedja.


Som numera har blivit halsband....


...och örhängen....

Finns i denna ljuvliga turkosgröna färg....

Och i gråsvart.....
Detta är ett lite kortare halsband. Snyggt till det mesta....
Ha en fortsatt fin söndag alla rara.
Kram Agneta

22 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Snyggt! Den turkosa färgen är härlig och verkligen passande nu till våren.

Har har solen för tillfället gömt sig, men jag hoppas på att den snart hittar tillbaka.

Ha det gott!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Turkos är supersnyggt på våren och sommaren.
Ha en fin söndag
Soliga kramar från Värmland
AnnaMaria

Hoffmans Design sa...

Ur snyggt vad på hittig du är. Ha fortsatt go söndag med detta härliga vår väder.
Kram

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Vackert som vanligt! Du är så duktig att skapa.
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Ja, nu känns det som om våren faktiskt börjar komma på riktigt! Här i Göteborg har solen också skinit hela dagen, vi har till och med tagit picknickkorgen ner till kanalen.

Gillar verkligen den turkosgröna färgen!

Kram Johanna

Anonym sa...

Underbara halsband ;) Den turkosa färgen är ljuvlig.

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll

Handgjorda drömmar sa...

Såå fint!
Jag var inne o kikade hos Cilla och såg armbandet du gjort till henne - superfint!!
Kollade i webshopen, men hittade inget sådant.
Har du sådana till försäljning??
Kram Marie

Hanna sa...

Tack för att du ville delta i min tävling.
kram
Hanna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var en fin kedja! Kanske får se den på vårmarknaden?
Kram
Marie

Fröken Fräken sa...

Jag hoppas på vår här, men räknar med fortsatt vinter ett tag till.. man är ju realist! Men våriga smycken kan man ju satsa på!

tre nyanser av vitt sa...

Superfina smycken!
Tur att det finns bloggar när man ligger i soffan med maginfluensa, så trååååkigt! Missat helgens fina väder också, grrrr!
Kram Marie

Moster och jag sa...

Jätte fint!! Jag gillar den turkosa färgen.
Här har vi haft fint väder i dag också men jag har bara varit inomhus. Har haft släktmiddag här hemma hos mig. Trevligt!!
Ha en bra vecka! kram Maj-Gun

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad roligt det måste vara att göra så många fina smycken. Att bara välja och vraka bland allt och vips så blir det ett fint halsband eller örhängen:-)
Jag har lite pärlor sen några år då jag gjorde mer smycken, nu får jag sy och fixa till våra beställningar i Drömmar & ting i stället.
Jag kanske ska sätta mig och försöka göra ett vårligt halsband...
Ha en fin vårvecka!
Kram Susanne

Anna sa...

Vilka fina halsband och örhängen; snygga färger!

mammaxtre sa...

Helt klart snyggt till det mesta.

Ha en fin måndag

Signe 1 sa...

superduperfiiint vännen!! tänk om man hade din talang och förmåga att skapa så mycket fint!:-) lovely!!!

ha en härlig måndag!

kramis s

Älskade pion sa...

Säger som jag har sagt förrut.....duktig du är.;)Ha en fin Måndag raring.Kram ulrika

färg o form sa...

Ljuuuuvligt vackra halsband och örhängen, det turkosa............fiiiiiint!! Ha en bra dag!!
//Hanna

Vit som snö sa...

Du har lyckats igen;)Otroligt vackra smycken!
Jag bara älskar den där grå färgen:)
Berättade jag att en av mina kollegor sa att det var det vackraste armband hon sett!
Bra betyg till dej vännen:) Och-jag håller med henne:)
Ha en fin dag!
Kram Cilla

Hobbykällaren sa...

Det är så kul med smycken, att kunna matcha till kläderna. Kul att du vill vara med i vår utlottning. Ha en bra dag. Kramar från oss.

Rostrose sa...

Hej Agneta!
Great jewelry!!
Kramar Traude