fredag 18 mars 2011

Jag finner inte ord

Hej Vänner,

Fredag kväll och jag somnade i soffan....igen....tuffa veckor men nu mina vänner har jag en veckas semester. Imorgon bär det av till Idre....vi åker dit varje år till vårt lilla ställe. Bästa semestern tycker jag :O). Man är ute hela dagarna och förhoppningsvis får vi lite färg i det bleka ansiktet....

Nu måste jag få visa er vad jag köpt....


Ett underbart brevställ.....

Så fint på bild men jag finner inte ord för hur snyggt det verkligen är....


Jag har köpt det av duktiga Pia och Christa.....titta in till dem. Där finns såååå mycket fint...

Ha det nu toppen så hörs vi snart igen
Sköt om er
Kram Agneta

22 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Å Idre.. där var vi förr..för längesedan när barna var små:) Ack ja vilka minnen det dök upp nu då!.. Sött ställ . önskar dej en skön semestervecka i Idre.. kram..Pia

Skomakartummen sa...

*fniss* skönt att höra att det inte är bara jag som somnar i soffan på fredagar. Färgen lär komma för här har det varit soligt hela veckan (är i sälen) och nästa vecka ska det bli lika fint. Hoppas du får en skön semester. kram Sari

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket vackert brevställ! De är verkligen duktiga Pia och Christa.

Önskar dig en riktigt skön och avkopplande semester!
Kram,
Regina

Vit som snö sa...

Vilket fint brevställ! Och dom handskrivna brev man får numera är ju verkligen värda att förvara vackert, eller hur:) Det blir mest mail man skriver...men inget går upp mot ett riktigt brev tycker jag.
Idresemester låter underbart! Hoppas vårsolen lyser över er heeela tiden o att ni får underbara dagar!
Kram Cilla

Birgitta sa...

Önskar dej en riktigt skön semester i Idre.
Så fint brevställ du köpt. Christa har mycket fint.
Ha det så gott.
Kram Birgitta

Hoffmans Design sa...

Åh vad skönt. Hoppas ni får tur med vädret.
Vi var uppe vecka 1 i Branäs och vecka 7 i Sälen.
Underbart.
Kram och ha det så skönt.

Photo by Maria sa...

Aha, det va du som norpade det fina brevstället ;-) Men de skulle ev få in mer så då skall jag vara snabb :-) Så snyggt det är..

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia

(eddas) sa...

Det var jo bare kjempefint...kos deg med ferie...
klemklem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det blir en välförtjänt semester, njut av din vecka i Idre. Och så ljuvligt fint brevställ, det ser gammalt ut.
Ha en skön vecka
Kramar
AnnaMaria

Penseldraget sa...

Godmorgon vännen, vad fint de ser ut när du fotat det ;) roligt att du blev nöjd...dom är verkligen dekorativa och jag ska ha ett själv så småningom när jag får hem mitt gamla skrivbord ;) hoppas du får en skön helg
stora kramen

Lycka är ~ Onnea on sa...

så fint brevställ. Christa och Pia är så duktiga!
~arita~

Stina sa...

Superfint!
Kram Stina.:-)

Unknown sa...

Hoppas nu du får en underbar vecka med massor av sol och enligt prognosen ser det ju lovande ut.
Håller med om att vintersemester verkligen är skönt. Vi var till herjedalen varje påsk förr men sen vi sålde skotern har det inte blivit av.

Det var ett riktigt fint brevställ. Dom är verkligen duktiga och gör mycke fint.

Ha de nu så gott, kramar Ing-Britt

Viola sa...

Hallå där, du masar dig bara hit, jag kan prata med T, ha det nu så gott, kramen

Roses & Angels sa...

Hej! Så fint du fotat brevstället vännen och härligt att du är nöjd det är det viktigaste. Mailar dig. KRAM

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Vad många fina inlägg du har gjort....

Brevstället var underbart....
Ha det riktigt bra nu i Idre!

Stoor Kraam/ Therese

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Ha de så underbart skönt på din semester! Jag längtar också efter lite ledigt = påsklov. Det ska bli kanonväder hela veckan så det pricka ni in bra. Verkligen fint brevställ.
Må så gott
Kram Marie

Signe 1 sa...

åh så fiint brevställ, me like a lot!!

ha edet underbart i idre och hoppas att solen lyser ordentligt på er vännen!

stora kramen s

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Det är härligt i Idre! Har varit där på skidläger när jag pluggade på högskolan och sen med min sons klass då han gick ut 6:an. :)) Önskar dig en strålande och härlig semester. Kram

Lilla Rummet sa...

Vackert brevställ du köpt av Pia och Christa. De är så duktiga att få till det.
Härligt att åka iväg och åka skidor och få förhoppningsvis lite färg på sig.
Njut av ledigheter. Kommer att maila dig om ny beställning.
Kram britt

Fröken Fräken sa...

Hoppas att du får det riktigt skönt på semestern, det är du verkligen värd!

rustik charm sa...

Hej.
Vilket fint brevställ, helt ljuvligt:) Hoppas ni har det skönt på semestern.
Kram Kristina