måndag 25 oktober 2010

På lunchen....

Hej Vänner,

Hoppas ni haft en bra start på den nya veckan. Vill börja med att tacka för den otroliga respons jag fick på mina tags. TACK snälla för alla fina kommentarer.

Idag tänkte jag visa vad jag gjorde på lunchen i fredags :O)...........



Hoppsan....



....en söt liten mjölkförpackning fick följa med hem.....


....och det här fina julhjärtat som nog inte kommer att läggas in i lådan efter jul. Det är så fint så det får hänga framme oavsett jul eller ej....

Ha nu en fin kväll alla rara

Kram

23 kommentarer:

bakom berget sa...

Vilken söt mjölkkanna du hittade!
När jag ser ditt fina hjärta, tänker jag....Varför syr man inte lite oftare! Men tack...Nu blev jag lite inspirerad.
Ha en trevlig kväll! Kram Åsa.

alegni sa...

trevliga saker du visar upp i dina senaste inlägg. jag har kikat in, men inte hunnit kommentera - har haft hur bråttom som helst. nu känns huvudet som sitter på min hals inte alls som mitt eget, men ändå får jag hålla till godo med det... ;)
kram
ingela

Gudrun sa...

Gulligt.
Hjärtan kan man inte få för många av. :)

Ha en fin kväll.

Moster och jag sa...

Jätte söt mjölkkanna!
Är nu hemma efter en veckas semester, så fort jag har kommit ifatt med allt här så skall jag skicka mail till dig.
Ha det bra! kram Maj-Gun

EM sa...

Men vilken trevlig mjölkkanna. Verkligen i min smak. Och hjärtat är jättefint.
Har lite blogg-torka hos mig för tillfället, men försöker kika in hos dig och de andra ändå...
kram elsamarianne

Skogslyckan sa...

Vad mycket fint det fanns att titta på här. Vackra tags och vilket hjärta..SÅÅÅÅ fint. Vill ha!
Kram Pia

lavendel mio sa...

Hei
Nydelig blogg du har!!
Så vakre tags du har laget!!
Ønsker deg en fin uke, Hanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Jätte gulligt hjärta, det hade fått vara uppe hos mig alltid med! Mjölk kannan var fräck:)

Kram Susanne

Villa Vinkelhaken sa...

Vilket fint hjärta!
Mjölkkannan är jättefin! =)

Ha en bra vecka!
Kram Jenny

Signe 1 sa...

men åhh vilken söt mjölkkanna du hittade och vilka bedåårande tags du har gjort i inlägget under!! flitens lampa lyser verkligen hos dig vännen!:-)

ha en fin kväll!

stora kramen s

Anonym sa...

Vilken trevlig lunch du måtte ha haft som hittade den fina mjölkkannan och hjärtat var lika fint det. Jag håller med Gudrun att hjärtan kan man aldrig få för många av. Dessutom kan man ju ha hjärtan framme året om.
Önskar dig en bra vecka
Kramar från Marie

Hoffmans Design sa...

Vilken fin mjölk kanna. Såna har jag sett med grädde någonstans. Jätte söt.
Ha en bra vecka.
Kram

Norregård sa...

Ljuvliga tags, duktiga du;o)

Kram Malin

Sjabbig men chic sa...

Åh, älskar den där mjölkkannan!

Kramis Lisa

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Fina saker du har hittat!
Vet inte om det är tur eller otur att jag jobbar i obygden för tillfället...
Tur för plånboken iaf ;)

Önskar dig en skööön kväll!
Kram Mimmi

Photo by Maria sa...

Mjölkkannan var ju ljuvligt söt, den hade säkert fått följa med hem här med :-)
Hjärtanet tycker jag passar året om så det gör du rätt i att ha framme..

Kram Mia

Birgitta sa...

Vilket sött hjärta. Och mjölkpaketet var ju också lite kul.
Kram Birgitta

Älskade pion sa...

Åhhhh,den kannan vill jag också ha.;9 Hjärtat var ju hur sött som helst.Ha en skön vecka vännen. Kramar Ulrika

Sirpa sa...

Så söta saker!
Har en fin tisdag!
Här mycket sol men lite kalt!
Kram Sirpa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin mjölkförpackning, och lådan den står i var också jättefin. Hjärtat är som ett vinterhjärta, det passar perfekt redan nu. Är ju jättekallt idag! Och så söta tags du gjorde också.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

fin kanna.
Kram
hanna

Les Cotrions sa...

What a lovely milk bottle Agneta! I like your white and grey little heart!
Have a nice afternoon!
Vale

Fröken Fräken sa...

Åh, är det fina mjölkkannan från Mio? Den har jag spanat in iaf, och planerar att lägga vantarna på!