fredag 1 maj 2015

En mysig resa

Hej Vänner,

Hoppas att ni mår bra. Idag är det 1:a maj redan. Tänk vad tiden går. Sitter och går igenom lite bilder och hittade dessa mysbilder från sonens och min sportlovsresa som gick till en helt underbar stad.....


Vi var i New York City tillsammans med en av mina bästa kompisar och hennes äldste son...

 
 
Vi var riktiga turister som sig bör i denna underbara stad......vi var uppe i Empire....
 
 


 
 
Vi var överallt på Manhattan.....uppe i Central Park, nere i China Town.....på hockey i Madison Square Garden och näst sista dagen.....
 
 
 
 
...flög vi helikopter över Manhattan.....
 
 


 
 
Vi hade en väldigt mysig resa.
 
 
Ha det gott denna långhelg. Sköt om er
 
 
Kram




9 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hej!
Visst är det härligt i NYC...vi var där 2009,innan vi skulle åka på kryssning i Karibien, vi åkte från New York, sen kryssade vi i 10 dagar...en härlig resa, och vi fick se många fina Öar ;))
Hoppas du har det bra så här i början på Maj, det var ett tag sedan ;)
Ha det gott!
Kram bia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt, där har jag aldrig varit. Jättefina bilder.
Tack för din hälsning och ha en bra 1a maj
Kramar/AM

Älskade pion sa...

Åhhh,vad mysigt ni verkade ha.Ha en fin helg.Kram Ulrika

Hannis sa...

Vilken resa! Så härligt!

Och tack fina du för dina varma kommentarer.
Dom stannar i mitt hjärta!
Kram Hannis

Johanna | Tillvaron.se sa...

Ja vilken härlig stad det där är. Vi kom hem därifrån för några veckor sedan och jag längtar nog lite tillbaka redan. New York och Kapstaden, kunde man åka däremellan hade man varit nöjd :)

Anna sa...

ÅH så härligt! New York står på listan "ställen att besöka innan jag dör"! Måste dit någon gång.

Ja, det var en otroligt trevlig liten kurs jag gick!
Kram Anna

Browneyedgirl sa...

Vilka fina bilder :)
Måste vara en upplevelse att få besöka New York :)
Ha en fin dag / Ramona

Viola sa...

Vilka härliga bilder, inte ett dugg avis, hoppas ni haft en skön helg på landet, puss från darling

Anonym sa...

Wooo...Fantastiskt ♡
/Kram fina du!