söndag 21 december 2014

Chokladkort

Hej Vänner,

Hoppas att ni har det bra och att ni inte stressar för mycket nu innan jul. Idag var jag inne i sta'n för att inhandla de sista klapparna. Förvånansvärt lite folk.....skönt tycker jag...

Igår provade jag att vika ett chokladkort....




Vika och klistra på vackra bakgrundspapper......




Och vackra bilder....


Kul och avkopplande....



Och fint blev det tycker jag :O). En perfekt "gå-bort-present" istället för en blomma. Såna här ska jag göra till påsk fast byta ut julmotiven mot påskmotiv.

Sköt om er
Kram Agneta

8 kommentarer:

Maj sa...

Jättefina! En sådan present bör väl glädja vare lycklig mottagare /M

Hannis sa...

Men hur gör du människa??!
Så fina saker du fixar till hela tiden.

Om vi inte "hörs" innan, en fin och lugn jul till dig.
Fylld av det du tycker om.
Kramen Hannis

kreativa stunder sa...

Vilken bra idé! önskar dig en God Jul och ett gott nytt år

Unknown sa...


Åh vad fina vännen, såna skulle jag gärna både få och ge.

★★★ God Jul kramar ★★★

//Ing-Britt

House and Garden by Bia sa...

Så himla fint !!!
Önskar dej en GOD JUL!!
Sköt om dej nu!!
Kram bia

Mamma C sa...

Så vacker gåbort present att ha med sig.
En God Jul till dig.
Kram Mamma C

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Waooo...Så sött ♡
God Jul/Kram