onsdag 9 juli 2014

Snart är det dags....

Hej Vänner,

Hoppas att ni har det bra i det underbara vädret. Jag har det bra. Jobbar min sista vecka innan semestern nu :O) och snart är det dags för årets Finloppis/Sommarmarknad hos gulliga Violan

På mitt bord kommer ni bland annat att hitta.....

 
 
Långa halsband med rosor i läder och band i mocka....
 
 


Handgjorda smörknivar som är handmålade av mig. Små söta får...
 
 
 
Armband i glada sommarfärger.....
 

 
Lite gjutet och massor av fina loppissaker.....
 
 
Hoppas att du kan komma. Bossgårdsvägen 5 i Ö Husby ca 2 mil utanför Norrköping.
 
Ha det gott sötnosar
Kram
 





5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Oj oj oj, så mycket fint du ska ha med dej...tänk om jag bodde närmare....
Hoppas det blir bra och ha det så gott i sommar värmen nu;))
Kram bia

Hannis sa...

Du kommer att sälja som smör i solsken=))
Så söta smörknivar!

Kram och mjuka dagar till dig//Hannis

Tinis vita hem sa...

Jättefina saker du lagat :)
Ha en fin och solig dag!
kram Tini

Rosa i huset i vitt sa...

Ja då ses vi
ha en fin helg
kram Rosa

Hanna sa...

så mycket fint
Ha en bra dag
Hanna