torsdag 18 april 2013

Återvinning - Genbrug

Hej Vänner,

Hoppas att ni mår bra allihop. Här är det grått och mulet och regnet faller. En perfekt pysseldag med andra ord...om man inte måste jobba förstås (som jag :O) )

Men det kommer fler pysseldagar och vad kan då vara bättre än denna bok......



Jeanne dÀrc Living har tagit fram en bok med deras bästa pysseltips från tidigare tidningsutgåvor...




Massor med fina tips på pyssel man kan göra av sånt man i vanliga fall kanske kastar....




Nästa vecka börjar de skicka ut böckerna till oss återförsäljare men.....


...du kan förbeställa den hos Signerat AJ så du är säker på att få en av dessa underbara böcker.
Fraktfritt förstås :O)

Ha en fin dag alla fina. Sköt om er
Kram Agneta





17 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon vännen!
Ja här vräker regnet allt ner och jag börjar komma tillbaka från en hems förkylning.
Åh den pysselboken kommer garanterat bli populär och inspirations givande.
Klart jag tror att din kille skulle uppskatta en upplevelse i present, vem skulle inte det :). Kan ju säga att Tilda även hade det på sin önskelista, en dag som fotomodell!!! Kanske inte vad du tänkt till din grabb men ;D.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har ju sett mycket fint dom visat i tidningen, bra och samla det i en bok. Flaskorna med etikett gillar jag, sån har jag letat efter länge.
Kramar
AnnaMaria

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min vän.
Men vilken underbar bok, alla tips och råd samlade i en och samma :)
Här regnar det också, men det gör inget, helgvädret ska bli kanon :)
Stor kram till dig!
Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysigt bok .Kanon att ha allting på samma ställe.Här regnar det i dag med.Ha en skön torsdag vännen.Kram Rita ♥

Claudia sa...

Hi Agneta,
just want to say Hello and wish you a wonderful day!
Nice post again :O)
Kram
Claudia

House and Garden by Bia sa...

Det finns säkert mycket bra pyssel tips i den boken!!! Jag läser deras tidning varje månad så jag vet...;)
Här har det regnat idag, men nu börjar solen titta fram ;)
Kramisar till dej!

skifferhuset sa...

Kul att de har gjort allt pyssel till en bok! Här har vi full storm, håller mig helst inne! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Sirpa sa...

Ååå så härlig bok! Mycket fint i!
Här regnade också men nu mot eftermiddag här det ljusnat...jag blev inte blött att ta mig till "gympa passet:)
Har en skön kväll!
Kram Sirpa♥

Änglarum sa...

Hej!åh vilket ögon godis...bra att de samlat det i en egen bok!passar på att önska dig en fin helg hoppas nu metrologerna håller vad de lovat :0 kram Jessica

A House With A View sa...

Fina bilder!! Verkar vara en riktigt inspirerande bok!!

Angående din fråga, min lampa är från Ellos, vad roligt att du gillar den :))

Stööörsta kraaaamen aka

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trevlig helg vännen
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trevlig helg vännen
Kramar
AnnaMaria

Hoffmans Design sa...

Trevlig helg till dej också Kram Antonija

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Betongglädje sa...

Måste vara en bok som innehåller massor av inspiration!
Passar på att önska dej en fin helg!
KRAMIS Camilla

Mamma C sa...

Vilken toppenbra bok som ger en en massa inspiration.
Kram Mamma C

Anna sa...

Åh, det verkar vara en toppenbok!
Jag är grymt sugen på årets första loppis som går av stapeln imorgon. Där hittar man med all säkerhet lite återbruk man kan fixa med. På önskelistan står en gammal bibel att pyssla med. Ramar går alltid åt, och snygga tunna glas. Får se vad man kan hitta... Ha en fortsatt fin helg vännen!
Kram Anna