söndag 20 januari 2013

Du vet väl om......

Hej Vänner,

Hoppas att ni har det bra och att solens strålar når er också. Vi har ett underbart vinterväder. Kallt men soligt.
Jag var ju på Formex och vandrade omkring här om dagen. Undrar om jag blivit blasé.....var där kl 09.30 och gick ut vid 14-tiden......det räckte.....många tomma monterplatser och många utställare som inte ens var på plats. Hoppas att det blir bättre nästa mässa.......

Nu har jag gjort hjärtan......


Så roligt att gjuta.....



Och dekorera med vackra bilder och texter.....




Än så länge har jag bara vågat mig på gips.....lite mer hanterbart inomhus.....


Får gå kurs hos proffset Camilla med bloggen Betongglädje i sommar :O)
 
 


Ha nu en fin dag. Sköt om er.
Kram

43 kommentarer:

Älskade pion sa...

Guuuud,vad du är duktig go vännen,jättefina.Ha en skön söndag gumman.Kraaaaaaaam Ulrika

Sirpa sa...

Så himla fiiina hjärtan du har gjort! Ha en skön söndag!
Kram Sirpa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättesöta hjärtan, så fint du gjuter och målar. Har sett lite bilder på bloggarna från formex, lite avundsjuk är jag på dig som var där.
Kram och bästa dagen
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Wow! Menar du det, det gör jag gärna, med snabbtågen är man uppe på några timmar. Kram till dig gullfia
AM

bakom berget sa...

Vilka fina hjärtan! Jag tror nog inte att du behöver nån kurs :o))
Trist att mässorna magrar av hela tiden.
Jag tycker det är så på alla de mässor som jag har besökt de senaste åren. Färre och färre utställare för varje gång. Tråkigt.

Ha en skön söndag nu kära Du!

Kram Åsa.

Tinis vita hem sa...

Jättevackra hjärtan du pysslat :)
Ha en fin söndag!
kram Tini

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Självklart fattar jag det, ser ju på alla bilder att ni har passerkort. Nu är det ju ett helt år till nästa, mycket kan hända men jag lägger detta på minnet.
Kramar
AM

Mamma C sa...

Dom var superfina din gipshjärtan. Betong är jätteskoj att hålla på med. Men som du säger, något man får hålla på med på sommaren.
Kram Mamma C

Änglarna finns sa...

Så duktig du är!! Vilka vackra hjärtan!!
Önskar dej en underbar söndag!!
Kram Annika

House and Garden by Bia sa...

Jag säger bara...gud vad du är duktig!!! Har du skrivit så snyggt själv eller är det ett tryck?
Hur som helst...ha en fin dag!!!
Kram från bia

Avslutat konto sa...

Jaså formex börjar spåra ur också? Det är samma med guldsmedsmässan...
Annars är det roligt att inspireras av allt ögongodis.

Jättefina hjärtan och jättefint och-tecken! Vad duktig du är! Hur får du över bilder och texter på dem?

Kram kram och ha en jättefin söndag!

Linnea i Solglänta

EM sa...

Vilka fina hjärtan!
Jag kan förstå att fler o fler väljer att inte ställa ut på mässan. Monterpriserna är hutlösa, och det vill till att som företagare kunna ta den extra kostnaden. För hur det än är, så ska pengarna in... lite "skadad" som fd egen, kanske... men man får välja ifall det är värt det, liksom...
ha en fortsatt fin helg
kram elsamarianne

Photo by Maria sa...

Så söta hjärtan.. Kan bli hur fina som helst i betong med =)

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina hjärtan.Du är ju bara så duktig.Trist att det var så på Formex.Ha en skön söndag vännen.Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Waoooo otroligt vackra Hjärtan ♡ ...
/Kram

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin söndag!
Kram
Hanna

Veronicas Lantliv sa...

Så fina hjärtan du gjort. Tror inte du behöver gå på kurs, kanske skulle hålla i en istället :)
Kram Veronica.

Fröken Tindra sa...

Vad trist med mässan!
Himla fina hjärtan du gjort! Du ser ut att ha bra koll på hur man gör på egen hand. Kurs? Det behöver du inte ser det ut som. =0)
Kram!

Änglarum sa...

Så fina hjärtan..me like ;=) söndagskramar från Jessica

Hjärtruds Stuga sa...

Gillar dina fina hjärtan. Har inte gjort gips gjutningar sen barnen var små. Kanske dags att börja igen.

Ha det gott

Kram Karin

Vardag och flärd sa...

Tråkigt att mässan lite ofullkomlig. Mina brorsdöttrar var där men jag har inte hört än vad de tyckte.
Jag tycker om din hjärtan med text på, så rara!
Ha en fin ny vecka!
Kram Eva

Blonder og perler sa...

Kjempefine hjerter du har laget.
Har lest begge deler om messa, både positivt og negativt..men synd hvis mange stands er tomme - man kommer jo dit med en forventning.

Ha ei fin uke.

Jenny sa...

Hej Vännen!

Vilka fina hjärtan:)

Tråkigt med mässan..

Ha en trevlig kommande vecka!

Kraam Jenny

idémakeriet sa...

O vad fina dina hjärtan är.
Håller du på med pysslande inför vårmarknaden hos Viola?
Kram Gerda

Jana sa...

Hearts are beautiful
Have a nice winter day.
Jana

Rosemary@villabarnes sa...

They're beautiful.

Country Hill sa...

Jättefina härtan, du är verkligen duktig.
Visst kändes det lite magert med nyheter på mässan, många montrar såg ut som i höstas märks att det är tuffa tider.
Ha en fin dag!
Kram Lena

Tina sa...

Jag har erfarenhet att sista mässdagen alltid brukar vara lite off, tråkigt för dig! Det har tydligen blivit tuffare tider även där då ja.Jag har funderingar på Formland, tycker att den mässan alltid varit ett strå vassare.

kraam

katha´s kortmakeri sa...

Åh nej så tråkigt vill ju så gärna träffas. Kan vara med på Camillas kurs:) Gärna lite påsar tack och kanske har du kvar den stora fina hönsbilden och fler små hjärtan?
Kramar i massor!

Rostrose sa...

Hej Agneta, your hearts look so pretty!
Have a nice week - take care of you!
Kram Traude
PS: In Austria we have now SNOW, SNOW, SNOW (and no sun during the last 2 days...)

mittlantliga sa...

Så vackra hjärtan!!!!!

Ha en fin vecka
Kram
Heléne

Rosa i huset i vitt sa...

Vackra hjärtan !!
Idag har vi skönare väder än i Lördags ...tur det ..gillar inte när det går över -10
kram Rosa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Datum antecknat, och så får vi se hur det går. Spännande!
Kram till dig vännen
AnnaMaria

Elna sa...

Mysiga hjärtan med fin text. Ha en skön vecka.

Kramen

Norr om Köpenhamn sa...

Jag säljer ju bara gamla saker i min butik, men för inspirationens skull, så hade det varit kul att besöka Formex. Får bli en annan gång :)
Vilka supersöta hjärtan du gör :))
Kram o ha en toppendag imorgon!
Ulrika

Anna sa...

TOMMA monterplatser?? Hade de inte skärmat av det så det såg fullt ut? Det ser ju illa ut för besökarna kan man tycka...
Jag chansar i alla fall förmodligen på att stå där i höst igen...
Mona tyckte det var ganska lite besökare, men att de som handlade handlade bra.
Kram Anna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jaså det gick så fort att gå igenom mässan... Då kanske det var ok att jag inte var där då.
FInfina gjutningar du gjort!
Kram
Marie

Lissboden sa...

Ja, det var lite folktomt på Formex men jag såg inga tomma montrar. Däremot saknade jag bl a THG som jag brukar habdla lite av.
Jag blev sen så det blev aldrig av att ringa dig men du åkte ju hem så tidigt så vi hade i alla fall inte hunnit träffas. Det vore kul om du har tid att titta förbi hos mig någon gång när du är på landet.
Må så gott!
Kram/Maria

Lissboden sa...

Glömde att skriva att du gör så fina och gulliga saker! Kram

skifferhuset sa...

Vilka gulliga små hjärtan! Visst måste du pröva på betong oxå, så kul! Ja inte var det trångt på mässan, reagerade på det fast det var första gången jag var där! Ha en fin dag! Kram Iréne

Nina sa...

Så fantastiskt fina min vän! Sådana vill jag också göra. Dessa hjärtan är som mitt hjärta vill vara. Änglar, goda tankar om livet, tröst och stöd. En fin present till vem som hellst man vill ge en extra tanke om värme. Bara fina och så äkta!

Jag måste be om ursäkt att jag inte har tittat in nu för en stund. Jag stängde av datorn för en stund bara för att vara. Utan klocka och almanacka - så långt som det går ... barnen måste ju till skolan ändå ;) Tid för att sortera och prioritera i livet ... skala av alla onödiga tankar ... jag kom väll en liten bil i vägen. Jag har även mediterad aktivt och även det har givit extra energi. Nu känns det skönt att komma tillbaka och bli inspirerad av bloggar som din ... oohhh vad glad jag blev när jag såd dina cement hjärtan. Tänk hur litet det behövs för att ge skapa konkret något så viktigt so kärlek och omtanke, mod och styrka!

Kram

Felix sa...

Jättefina hjärtan! Inte behöver du gå någon kurs! Är det du som textar så vackert, eller har du fört över texten på något sätt? Tänkvärda och uppmuntrande ord! Jag började genast gnola på sången... ;-)

Vinterhälsningar
Elisabet

Mycket annat & lite betong sa...

Jag kom aldrig iväg till mässan. Och när jag ser vad du tyckte så gjorde det kanske inte så mycket.
Jag får försöka komma igång att pyssla ändå!

Trevlig helg!
Kram Agneta