torsdag 13 december 2012

Jag är lite kär.....

Hej Vänner,

Hoppas att er vecka varit bra så här långt. Tack för att ni tittar in här hos mig......

Ni som följt mig vet att jag "får köpa" en eller några nya tomtar varje jul. De ska vara lite ovanliga och speciella.......nu är jag lite kär......


I den här snyggingen......


Han sitter och dinglar med benen på kryddhyllan i köket....



En riktig charmör faktiskt...

 
 
Ha en fortsatt fin kväll sötnosar. Imorgon ska jag på julfest med jobbet :O)
 
Sköt om er

Kram

26 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

En stämningsfull lucia vill jag önska dig!! oppas dagen har varit fylld av ljus och vacker musik!!

meeen såå söt!! Jag förstår att du är kääär!!

kram kram Sane

bakom berget sa...

Ja men det var väl en riktig liten goding....Supersöt :o)) Hur många har du nu?

Hoppas det blir en rolig julfest!

Kramelikram från Åsa.

Betongglädje sa...

Vilken sötnos!
Här har varit en bra dag, passade på att rejsa förbi Violan oxå och julshoppade lite på rean och lite annat!
Ha en fin julfest!
KRAM

Jenny sa...

Hej Vännen!
Men åh vilken sötnos!!

Vad kul med julfest med jobbet! Vi hade våran förra veckan på nya posthotellet i Göteborg:)


Hoppas du haft en mysig Lucia!

Kraam Jenny

Vardag och flärd sa...

En så rar tomte! Hos mig kommer det inte in någon tomte som inte ser snäll ut i ansiktet, din ser snäll ut och lite spjuveraktig!
Kram Eva

Anki sa...

Döcharmig...det första jag tänkte på var att han påminner lite om Toker i dvärgarna, fniss (förlåt)
Såå jäkla söt!

Kraaam!

Annes vita rum sa...

Förstår att du blivit lite kär,för det där var en riktig charmör:) ha de gott..kram

Maj sa...

Tycker att man blir lite fnissig när man ser din tomte. Annars är jag nog rätt gammalmodig och brukar inte gilla de "nya moderna" tomtarna.....//M

Hannis sa...

Sötnos!
Blev lite kär i den långa mössa nhan har=))

Kram och en skön dag/Hannis

Claudia sa...

Dear Agneta,

this little Christmasdwarf is so lovely!

Have a wonderful weekend,
hugs
Claudia

Country Hill sa...

Riktigt charmig och ser så snäll ut. Ha det så bra på julfesten här är det jobbhelg.
Kram Lena

Maria sa...

Hi hi han var ju bara så söt. Man blir glad när man ser honom.
Önskar dig en fin och kall helg, kram från Maria

Älskade pion sa...

Sicken sötnös.....presic som du.;))))Ha en riktigt härlig helg goa vännen och trevlig kväll.Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Ulrika

Britta sa...

Riktigt charmig må jag säga!

Kul med tomtar som är lite annorlunda.

Ha en bra dag och en trevlig fest!

Kram Britta

katha´s kortmakeri sa...

Ja du lätt att falla för en sådan liten goding.
Ha de toppen kul i kväll!
Kram Katha

Nillis sa...

Hihi, vilken snygging.kram

Mycket annat & lite betong sa...

Han var söt men ovanlig! Han är visst "ganska mager om bena".
Hoppas att du får en Nespressomaskin av tomten. Jag har en äldre modell som tomten kom med för några år sen.

Kram Agneta

Anonym sa...

Naw,såååå söt förstår att du är kär ♥...
/Kram fina du & ha en underbar Fredag!

House and Garden by Bia sa...

Han var ju bara så mysig...
Jag vill önska en trevlig helg till dej o hoppas det går bra med julstöket:)))
Kramar från Bia

Satu Pysselblogg ! sa...

En sann charmör :-)
Kram Satu

Lilla Källängen sa...

Hihi han var ju jättesöt! Kul med lite annorlunda tomtar :-)
Önskar dig en härlig helg
kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Riktigt söt...
ha en bra advent
kramar Rosa

Elsa och Helena sa...

Honey Bunny den söta tomten var du väl värd!

Hoppas julfesten var ur kul:)

KRAM KRAM

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilken härlig kille :)
Preics som en tomte ska vara, go och glad med glimten i ögat!
Hoppas julfesten var trevlig!
Kram
Jessica

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Vilken sötnos ser nästan lite knasig ut ;).
Hoppas julfesten med jobbet blev en kul kväll fylld med glada skratt.
Önskar dig en fin tredje advent, kram Ing-Britt

Snögården sa...

Vilken läcker liten sak, hoppas allt är bra, mamma är klar med mössor om du vill kan jag skicka bilder till dig så kan du se dem och om du vill ha någon fixar vi det då.
Ha en toppen 3 advent!!!
Kram Anni