måndag 26 november 2012

Du vet väl om.....

Hej Vänner,

Ännu en måndag till ända. Förstår inte riktigt hur fort tiden går....

I lördags tillbringade vi ju i olika sporthallar från tidig morgon till kväll. Igår var dock en ljuvlig dag. Ni vet en sån där dag när man inte måste gå rätt in i duschen och klä på sig och göra sig i ordning utan en dag iförd jogging fram till...jaaa...till 13-tiden kanske :O)...då hinner man pyssla....

 
Man hinner att måla trätags och stämpla ett vackert budskap och.....
 
 
....ett enkelt hjärta på baksidan. Man hinner att ta kort på vackra smycken till nätbutiken.....
 
 
 
...också det med ett vackert budskap på :O). Nu får vi se om jag hinner nåt mera nyttigt ikväll...som att städa till exempel......
 
 
Ha det gott. Sköt om er
Kram

20 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Vackra tags och smycke du pysslat :)
Ha en fin fortsättning på veckan!
kram Tini

Nina sa...

Så fina tags och vilket fint budskap i smycket - man kan aldrig dela för många leenden.

Kram

Betongglädje sa...

Fina ting du pysslat med iaf!
Stor kram
Camilla

Rosa i huset i vitt sa...

Fina tags ..och så sant budskap
ha det bra
kram Rosa

Lilla Källängen sa...

Kul med såna dagar och man känner sig så nöjd när man verkligen har hunnit något. En riktig må gott dag:-)
Så söta tags och smycke..och texten på tagsen är verkligen fin!
Ha en fin kväll
kram Anneli

katha´s kortmakeri sa...

Super fin stämpel....
Allt du gör blir ju så fint.
Ett nytt besök hos doktor igen!!!
Är så j... trött på att vara sjuk.
Ha de gott!
Kram Katha

Elna sa...

Fina tags och tack för tomtarna och det fina röda armbandet.

Kramen

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra tags!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Vilka fina tags och smycket oxå.
Klart jag vill ha armbandet...har du inte fått betalningen ännu?? Isf måste jag nog gå ner till banken och höra om det blev något fel jag jag var ju ner förra veckan. Hör gärna av dig om så är fallet.
Kramar Ing-Britt

Rosemary@villabarnes sa...

Cute tags. I need to get some cleaning done myself.

Lilla Rummet sa...

Vackra tags du gjort. Det är kul att pyssla. Själv satt jag och gjorde julskort som jag skall skicka till barnen i år.
Önskar dig en fin vecka.

Kram Britt/freshgarden

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Superfina!
Va roligt att ge bort något med en vacker hemgjord tag på..
Du är verkligen duktig!
Kram
Jessica

House and Garden by Bia sa...

Här är det också full rulle...får inte tiden att räcka till liksom :)
Nu ska jag fixa med en fåtölj som jag har hämtat från torpet idag.
Fina grejer du visar :))
Ha de gott. vännen!
Bia

Margot sa...

Så mycket fint du pysslat med, duktig du är!
Ha en fin vecka!
Kram

Torpliv sa...

Så härligt med sådana dagar, som inte är fyllda av måsten och man bara kan göra det man känner för ett tag. Söta tags du pysslat, och väldigt vackert smycke!
Kram Petra

Hannis sa...

Det är så härligt med såna dagar.
Avkopplande och kreativa!

Må bäst och ingen julstress=))
Kram Hannis

Norr om Köpenhamn sa...

Sådana dagar älskar jag...pyjamasdagar ;o))) Det var längesedan jag hade en sådan. Nu lär det knappast bli någon i december, då jag har öppet butiken både på lördagar och söndagar. Jag tror att januari ska bli min mysare-månad ;O))

Superfina tags du gör!!
Kramar
Ulrika

Unknown sa...

Hej vännen!

Nu har jag kollat med banken och ingen dragning blev gjord från mitt konto heller men nu SKA det vara fixat. Väntar ju med spänning på det fina armbandet till lillsnurpan som jag inte får kalla henne längre ;).

Ha de gott, kram Ing-Britt

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Dom dagarna är härliga, men inte så många tyvärr...
Fina tags du har gjort!
Kram
Marie

Anna sa...

Mysigt med pysseldag och fint har du gjort!!

Det ska bli spännande med marknaden! Den enda marknad ut mot privatkund jag har i år faktiskt! Svårt att hitta ställen där man får ha med alla produkter, men det får jag på denna. Annars brukar det bara vara det handgjorda man får ha med.

Såg förresten att du köpt dig mer utrymme. Förstod du hur man gjorde på ett lätt vis? Eller var det komplicerat?
Jag vet att man kan lirka sig förbi det och det har jag gjort ett bra tag nu med att minska bilderna och radera gamla bilder. Men nu börjar utrymmet tryta och jag betalar gladeligen en peng för att slippa krångla mer...
Behöver man minska bilderna ändå?

Och hur gick det med spcs?? Gick det att rädda?
Kram Anna