torsdag 13 september 2012

Snart så....

Hej Vänner,

Då var det torsdag. Tänk vad veckorna flyger iväg....snart har vi flugit ända fram till Fars dag :O)

Att vara ute i god tid är ju aldrig fel. Nyinkommet i nätbutiken är dessa underbara doftljus "Man´s Candle" . En fantastisk behaglig doft sprider dessa ljus. Även Sandalwood&Orange är på väg in.....


Handgjorda och helt unika kort från Katha´s Kortmakeri....


Det finns bara ett av varje.....


....så passa på innan de försvinner :O)

Eller varför inte en sån här vacker korthållare. Sätt dit ett fint kort och ge bort....går ju också bra att bara ha som dekoration :O) utan kort.

Ha en fin kväll vänner. Nu blir det thaimat.

Kram

18 kommentarer:

skifferhuset sa...

Å vad mycket fina saker till Far! Konstigt de där att man aldrig är ute i god tid... ska kanske försöka vara det nu när jag ser alla fina saker här! Kram Iréne

Elna sa...

Vilka fina saker. Sandel träd och apelsin låter som en intressant doft.

Kram

Vita små hjärtan sa...

Vad roligt och mysigt till far...
Ha de så gott!
Kram Agnetha

Elsa och Helena sa...

Vilka fina saker och väldoft sitter ju aldrig fel:)

KRAM till Pamcake från Helena

Ellinor sa...

Tack snälla för att du sa till om de jobbiga koderna man måste skriva hos mig för att lämna kommentar. Hade ingen aning om att det fanns kvar. Nu hoppas jag att det är borta. Annars får du gärna säga till igen!
Superfina kort! Men jag pysslar nog till ett eget :)
Ha det gott!
Kram
Ellinor

Lilla Källängen sa...

Väldigt fina presenter! Ja det börjar väl bli dags snart att fundera ut något att ge bort:-)
Så fin din kudde blev som du tovat..visst är det härligt att hålla på med ullen? För mig är det avslappning, liksom allt annat pyssligt:-)
Kram Annei

Med en doft av lavendel sa...

Åh vilka fina saker, ja tiden rusar verkligen iväg.
kram Annika

www.InWhite4You.se sa...

Bra att börja planera för vår söta pappor redan nu. Vad mycket fint och gott du har ibutiken. Önskar dig en riktigt skön helg
Många kramar Lena

katha´s kortmakeri sa...

Vilken fin korthållare!
Kanske något för...
Varma Kramar Katha

Älskade pion sa...

Ja,just det ja det är det snart ju.;)Ha en skön helg vännen.Kram Ulrika

Betongglädje sa...

Fina kort Katha gör, hon är bäst helt enkelt.
Hoppas du får en fin helg! Stor kram Camilla

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Vilka fina kort till far och doftljus går ju åt nu i höstmörkret.
Här har vi en grå och regnig dag så här brinner ljusen för fullt.
Hoppas du får en skön fredag, kram Ing-Britt

Titti sa...

Visst gör Katha fina saker :-) Har ochså beställt utav henne..dock inget farsdagskort. Det får bli nästa år till min sambo eftersom vi inte får vår lille förräns i slutet av november..Trevlig helg. Kram

House and Garden by Bia sa...

Fina saker till pappsen!
Själv gillar jag doftljus men inte min far, tyvärr. Inte min sambo heller! Vilka karlar!
Ha en fin fredag o kram!

Änglarum sa...

Hej vännen! tittar in och önskar dig en fin helg ♥ kram Jessica

Med en doft av lavendel sa...

Hejsan!
Ang tvättbrädan i Lavendelboden så är den såld och jag inga fler på lager, har varit lite dålig på att uppdatera där inne.
kram Annika

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en bra helg
kram Rosa

Anonym sa...

Kul att du vill vara med i min utlottning... Oj, så mycket fint, toppen till presenter.
Kram Birgitta