måndag 20 februari 2012

Lite flätat

Hej alla fina,


Hoppas att er måndag varit till belåtenhet. Tack snälla för alla fina kommentarer om mina "gammaldags" smycken. Ni är så rara. Jag vill också passa på att välkomna min två hundrade följare. Ja alla andra också förstås. Kul att ni vill titta in till mig.


Jag har makraméat (ja ja det ordet finns inte hos Horace) lite i läderband.....



Svart läder med silverfärgade metalldelar med yttepyttesmå strasstenar i.....


Himla kul att göra men det tar tid och går åt långa bitar av lädersnöret.....


Ändfästena har jag dolt i dessa snygga delar.....


Rosa lädertråd med matchande rosa pärlor....


Jag hade bestämt redan innan att om jag får 200 följare på bloggen så ska jag ha en utlottning. Så håll utkik....

Ha det gott vänner och titta gärna in här till The vara of the week :O)
Kram

25 kommentarer:

Elna sa...

Snygga, suck *ler*. Nu har du 201 följare för jag trodde jag var det men icke.

Kram

Anonym sa...

Hej! Så snygga armband, ja smycken överhuvudtaget, som du gör...
Lite avundsjuk är jag allt, själv är jag inte det minsta "händig"
väldigt synd tycker jag. Får nöja mig med att njuta av grannlåten på din fina blogg.
Ha det så gott önskar Marie

Viola sa...

Väldans fina :) hur hinner du med allt...hinner du sova....ha de, kram

Lisa sa...

Hej min vän..Oj vad du hittar på de ena finare än de andra. Du är så superduktig. Armbanden var väldigt läckra. Jag älskar ju svart och silver jag. Passar på att önska dig en underbar vecka..

Kram Lisa

Vita små hjärtan sa...

Riktigt riktigt snygga!!!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Lantligt i vitt sa...

Ååh så jätte söta armband!! Ett svart skulle gärna ha fått prytt min handled hihi..

Hoppas du haft en bra start på veckan!!
kramar Sofia

Lisa sa...

Hej igenhjärtat..Nää jag kommer inte till Sverige förrän fredag så jag är sååååååå nyfiken på paketet och längtar...

Kram Lisa

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Åh vad jag gillar dom svarta!! Så snygga:)

Kram Susanne

Änglarna finns sa...

Tassar in..bara för att önska dej en God Natt!!
Kram Annika

Photo by Maria sa...

Så fina armband.. Ja som alla smycken du gör =)
Jag skall absolut hålla utkik efter tävling =)

Kram Mia

Hannis sa...

Gillar, gillar, gillar!
Helst flera på en gång, lager på lager.
Du är riktigt duktig!!

Kram Hannis

alegni sa...

åh, dessa är ju jättefina!

Country Hill sa...

Wow så snygga men oj vilket jobb fattar heller inte hur du hinner med. Grattis till så många följare så roligt.
Ha det bäst!
Kram Lena

Country Hill sa...

Men himmel vännen här lever jag i tron att jag inte har någon ordkontroll har ju också haft problem att kommentera hos vissa. Har gjort precis som Violan skrev men hittar inte någon ruta för ordkontroll har försökt ett bra tag nu kan det stå något annat???
Tack för att du gjorde mig uppmärksam på eländet!
Kramar Lena

Cajsas Faster sa...

Jättesnyggt!!

Marie:)

Country Hill sa...

Hej igen, du har vunnit en fribiljett till Rum och Trädgårdsmässan den kommer att ligga och vänta på dig i kassan.
Finns fortfarande inte någon ruta för ordkontroll tror jag blir galen!
Kram Lena

EM sa...

Jättesnygga. Och vilka fina ändfästen!
Lärde mig knyta såna på en kurs, men det har jag glömt snabbt.
kram elsamarianne

Blommiga Rutan sa...

Hej Agneta!
Så roligt! Så glad jag blev!

Har försökt att maila min adress till dig, men det fungerar inte, får bara tillbaka att det inte kommer fram.
Men om du mailar till mig så jag har adressen på det sättet så kanske det går?
blommiga.rutan@gmail.com

Vackra armband också!
Jätteroligt att du blivit följare hos mig!

Kram Anncathrine

katha´s kortmakeri sa...

Så fina! Macrame har jag inte gjort på så många år pilligt vill jag minnas:)
Gud va mycket du hinner pyssla ska bli så kul att se allt in IRL.
Kram Katha

Älskade pion sa...

Din lilla Duracellkanin.;)Du är såååååå himla duktig på att göra fina smycken.Kraaaaaaaaaaaaam ulrika

Cc sa...

Å macramerat. Det har jag inte gjort på många år. Undras om jag kommer i håg hur jag gjorde. Så fina dina blev. Kram

cockettsriccardo sa...

Helt underbara är dessa armband!
Man blir lika glad varje gång man är inne på din sida!
Får den där vill ha känslan för ofta!

Jätte vackert och vilket arbete du har med att göra dem!

Kram Towe

maja...Style & Life by Leia sa...

JÄTTEFINA!!!! Har inte makrameat (fungerar inte som ord på wordfeud heller;) sedan mellanstadiet tror jag...men DÅ var det skoj så kanske man ska se om man minns hur man gör:)

Kramar och grattis till 200!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hallå vännen! Så produktiv du är... Här görs det bara ägg i långa banor... och inget annat blir det. Måste ju ha något mer till marknaden.
Kram
Marie

Betongglädje sa...

Så läckra! Här har det inte blivit mycket gjort till marknaden skall börja gjuta lite i helgen tänkte jag!
Ha en bra helg! KRAMAR