torsdag 30 december 2010

Istället för att städa.....

Hej Vänner,

Dagen före nyårsafton.....

Vi ska ha gäster imorgon så igår efter jobbet skulle jag handla och städa. Skönt att ha allt gjort tänkte jag......

Men ibland känner man ju verkligen inte för att göra det man bestämt sig för och så var det för mig igår :O)

Plötsligt, efter att ha vilat ett tag, vaknade pysseltarmen till liv......
Hade några vita blockljus hemma.....
Nu är de inte helt vita längre.....
Några med spets och söta rosor


Några med linsnöre och en söt änglaberlock
Och det ljuva..... med ett grönt sammetsband som matchar flickans bukett.....
Så fina att slå in i cellofan, knyta ett grovt snöre om, kanske hänga på en tag och vips så har man en fin "gå-bort-present"........

Ha det toppen alla rara och ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag er alla.

stor KRAM

Agneta

18 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Så är det ofta för mej. När jag skall städa hittar jag på att pyssla allt möjlig......
Kraam
Sanne

Vita små hjärtan sa...

Å vad fina du har fixat!
Gott Nytt År Vännen.
Kram Agnetha

EM sa...

Vilka underbara ljus!
Fnissar åt att jag känner igen mig så. Städningen avbryts hela tiden av roliga saker...men nu måste jag ta mig i kragen och tömma komposten... en liten promenad till komposten/gamla utedasset bara och så är det klart. Ville bara kika in och önska Gott Nytt År till dig.
kram elsmarianne

Roses & Angels sa...

Lovley!!!Ha det gott söta du och tack för i år. KRAM

Roses & Angels sa...

JAG SKA vara nöjd med bloggen, tack du är bara för underbar. KRAM IGEN

Signe 1 sa...

Gott Nytt år vännen! ♫˙·٠•●♥ ღ•*¨`*•♥

Ha det gott så ses vi nästa år;-)

Kraam S.

Karin - Mina Rum sa...

Äsch, städa hinner du alltid någon annan gång. Det är mycket roligare att pyssla och ljusen blev ju jättesöta.
Kram!

Gårdsromantik sa...

Så vackra ljus!

:*¨¨*:♥ GOTT NYTT ÅR ♥:*¨¨*:

Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Huset vid ån sa...

Så mycket fint du gjort....
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Nyårskramar Therese

Vita Falkens Lantliv sa...

Snygga ljus!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Kram Susanne

Viola sa...

SÅ det är detta du gör istället för att marinera oxen, men fint det blev det, så rara så, pussen

Hoffmans Design sa...

Jag önskar även dej gott nytt år
Kram från västkusten

Villa Björkenäs Backen sa...

hEJ!

Vad härliga bilder..


Jag vill önska dig :

GOTT NYTT ÅR 2011 !

Kram

Penseldraget sa...

hallo vännen
tack du ör ju för söt , desamma till dig vilka fina ljus du har gjort...vad har du på G =) mejla mig o berätta nu blir jag ju nyfiken
gott nytt vännen
kram

Moster och jag sa...

Härliga "gåbort" presenter du gjorde. Mycket roligare än att städa!!!
Hoppas du får en riktigt trevlig kväll med vännerna. Och jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! Kram Maj-Gun

MårsArt sa...

Visst är det roligare att pyssla än att städa.
Känner igen mig.
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram
Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
Varm kram
AnnaMaria

Lissboden sa...

Hej Agneta!
Vad fint du pysslat och dina röda smycken var ju bara såå fina!!!
Jag önskar dig ett Gott Nytt År och jag hoppas att du får en underbar kväll!
Många nyårskramar från din bloggvän Maria