söndag 8 november 2009

Award/utmaning och...the WINNER

Bild: Jeanne dÁrc Living

Hej på er,
Jag hoppas ni mår bra allihop. Jag har fått en jättefin award av gulliga Jenny på Kråkered. som jag är väldigt stolt och glad över. Tack söta gulliga du!


Hon skickade samtidigt en utmaning där man ska "avslöja" 7 saker om sig själv. Jaha här kommer dem............

1 Har åkt dit för fortkörning. Kostade många pengar....
2 Har fobi för de sk kallade nyttiga djuren som bor under marken så när det regnar ute och ni ser någon som kör slalom med cykeln vet ni vem det är.....
3 Har jobbat som au pair i München och i New York

4 Jag älskar att läsa , gärna deckare
5 Om jag tittar på TV serier så är det CSI som gäller
6 Gillar sport. Är gammal handbollstjej som inte fattat att jag ska lägga av. Spelar fortfarande men mest på skoj .........( eller hur....det är VINNA som gäller)

7 Mörkrädd. Måste kolla bakom långa gardiner och i klädskåpen när jag bor på hotell ( tjänsteresor) så det inte står någon där....
Nu vet ni lite mer om mig........
Jag skickar inte den vidare till någon särskild eftersom jag inte riktigt har koll på vem som fått den eller ej.


Nu har jag skrivit lappar så armen domnat och sonen har dragit vinnaren............


Det blev Maria med bloggen amundsson som vann. Stort GRATTIS till dig.
Maila din adress till nyanseravvitt@gmail.com samt om du vill ha vita eller grå odlade pärlor i dina örhängen...
Ha en fortsatt fin söndag. Jag ska måla lite ramar nu....visar nog imorgon...
KRAM

22 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis till awarden!
Kul att läsa lite mer om dig :)

Och grattis till vinnaren av det fina priset!!

Ha d gott!
Kram Hanna

Anna-Lena sa...

Hej!

Grattis till din award! Roligt att få lära känna dig lite mer. Skönt att höra att det är fler som är lite mörkrädda... Jag har missat din utlottning, hur jag nu lyckats med det... men jag får gratulera vinnaren så mycket. Halsbandet var jättefint.

Önskar dig en skön vecka!

Kramar Anna-Lena

Stina sa...

Kram gumman.:-)

Unknown sa...

Grattis till Awarden, nu vet man lite mer om dig. ha en toppen söndag/Catthie

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad kul att få veta lite mer om dig! Känner igen mig i både punkten om fortkörningsböter o att kolla bakom långa gardiner o i garderober, hihi!

Grattis till den lyckliga vinnaren av det vackra halsbandet och tack för tävlingen!

Ha en härlig kväll!

kram Jenny

Birgitta sa...

Grattis till den fina awarden och roligt att läsa lite mer om dej. Grattis också till vinnaren av det fina smycket.
Kram Birgitta

Signe 1 sa...

Congrats till vinnaren! Kul att läsa lite mer om dig oxå:-)) Ha en fin kväll, kram Sofia

Livet på Berget sa...

Grattis till vinnaren!
Kul att läsa mer om dig:).
Han en skön kväll!
Kram
/Sara

Hanna sa...

Ha en bra vecka.
Kram
Hanna

Louise sa...

Grattis till vinnaren! det var fina smycken. roligt att läsa litet mera om dig också!

Elsa och Helena sa...

Grattis till vinnaren av det fina smycket:) Herreminje vad du har många järn i elden...så kul att få veta lite mer om dig!'

Kramar

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren av det fina halsbandet :-)

Kul att läsa sånt som man oftast inte får veta annars..

Ha en goer fortsatt kväll..

Kram
MIa

Lissboden sa...

Grattis till vinnaren i din fina tävling.
Fin stol och sjal som du visar.
Kul att läsa lite mer om dig. Spännande att du varit au pair i två länder.
Ha en bra vecka!
Kram/Maria

Viola sa...

Gratis till din lyckliga vinnare och du ...har mailat till dig, kram

AkH sa...

Gratulerar till vinnaren av ditt fina pris och gratulerar till dig själv till awarden. Roligt att läsa!
Välkommen in till min nya blogg hemochting.blogspot (min tidigare livetharochnu-akh).
Ha en skön söndagskväll!
Anna-Karin
hemochting

Smultronlycka sa...

Hej vännen!
GRATTIS till din award!!
Och stort grattis till vinnaren :)
Kul med lite läsning om dig!!
Fortkörnings böter har jag klarat mig från (ta i trä :) )
jag var rädd för daggmaskar när jag var liten :)
Är inte så förtjust i dem nu heller..
Ha en bra måndag!
kram kram!

Sari sa...

Grattis till vinnaren!
Och Grattis till din Award!
Kul att läsa dina sju punkter om dig själv. Jag gillar också serien CSI! Kommer dock inte ihåg att titta på den så ofta som jag skulle vilja...
Ha det bra!
Kram Sari

Tessie sa...

Vilken lycklig vinnare, halsbandet var jätte fint!

Kram Torparfrun

Les Cotrions sa...

Nice to know something more about you! Congratulations on your well deserved award and congratulations to the winner of your giveaway!
Happy new week!
Vale

Anki sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!
Så du har kommit hem nu?! Japp måla på du, det ska bli kul att se vad det blir för fint av ramarna!

Kram kram!

Mor og datter sa...

Hei på deg! :)
Jeg på Håper jeg kan begrense noe. .. Kanskje sko! Hadde jo vært noe .. men det var litt dyrt da .. Jaja ..
Håper alt er bare bra med deigen!
Klem

Färjtorp sa...

Grattis till vinnaren!!!

Kul med award, grattis.

kram johanna