söndag 31 augusti 2014

Ljusens tid

Hej Vänner,

Hoppas att ni alla mår bra. Sista dagen i augusti....i morgon går vi in i den första höstmånaden. För mig innebär det långa promenader i den klara höstluften, träning på gymmet, dricka gott te, umgås, laga goda soppor och TÄNDA LJUS.....

I min lilla nätbutik Signerat AJ har jag tagit in helt underbara doftljus från Affari.....



De finns i många olika dofter ....svårt att välja.......men även om jag älskar hösten valde jag att behålla sommaren lite....

 
 
Doften av grönt te och fräsch gurka......


 
 
Citrongräs.....


Och jordgubbar...de är så vackra i sina gammaldags syltburkar med lock. Så fina att ha hemma själv eller att ge bort. Sprider en mild och behaglig doft och brinner i ca 40 timmar.

Ha en fin söndag alla fina

Sköt om er

 Kram Agneta

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tänk att det redan är september imorgon, sommaren kändes ju oändligt lång i början av juni. Det var fina ljus, ska kika in i din butik.
Kramar/AM

House and Garden by Bia sa...

Ny design på bloggen ser jag ;)) alltid kul att förnya sej eller hur?
Jaa hösten kom fort, men sommaren kommer tillbaka till veckan, yes!
Ha en fin kväll!
Kram bia

Älskade pion sa...

Mysigt med alla dessa doftljus....bara älskar när det luktar fräscht hemma.Kram Ulrika

Hannis sa...

Mmm, jag har stått och luktat på dom.
Luktar underbart!!

Kram och fin start på första höstveckan/Kram Hannis

Rosa i huset i vitt sa...

Blir mysigt med dom till hösten med lite sommardoft
kram Rosa

Hanna sa...

Ha en fin söndag!
Hanna

Anonym sa...

Myyyysigt med ljus ♡ ...
/Kram