tisdag 22 juli 2014

Vackra ting

Hej Vänner,

Hoppas att allt är bra med er. Jag är hemma och gästspelar på jobbet i tre dagar...ja ja det får gå :O)

Snart är det ju dags för Formex igen och det är alltid kul att strosa omkring där och titta på alla vackra ting......


 
Är inte den här klockan helt bedårande...men den tickar säkert för högt så man inte kan sova :O)
 
 


Finns visst i vitt också.......



En bra idé att använda flaskhållaren till....tur att jag inte tog med min till loppisen som jag hade tänkt....
 
 
Avslutar med ännu en klocka...älskar klockor....och på tal om klockor....dags att sova zzzzzzzzzz
 
Sov gott och sköt om er.....
Kram




Alla bilder är lånade från Jeanne d'Arc Living

6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Fina klockor, jag har pippi på klockor, hihi...så kan det gå ;)
ha det så gott i sommarvärmen;)
Kramis bia

Tinis vita hem sa...

Charmiga klockor :)
Ha en fin och solig dag!
kram Tini

Anonym sa...

Åh,de är otroligt vackra ....
Ha en underbar kväll/Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skönt att det bara var tre dagar och en av dom hemifrån. Första klockan är jättefin, men dom ska vara tysta.
Ha det gott och kramar/AM

Rosa i huset i vitt sa...

Hej ha det bra ...du försvann så fort förra helgen ..hann inte säga hej ...hoppas vi ses snart igen
kram Rosa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha en fin söndag Agneta
Kramar/AM