lördag 10 mars 2012

Schloss Arenthal och flera ägg

Hej Vänner,


Hoppas att allt är bra med er alla. Tack för alla fina ord om de färgglada armbanden. Igår vid 21-tiden kom jag hem från Schloss Arenthal.....




Här har jag varit på möte....helt OK faktiskt :O) :O). Mitt rum låg högst upp. Fönstren rakt upp från huvudingången....




Här är utsikten från mitt rum...helt OK den också faktiskt....




Och så har jag pysslat lite igen. Mindre ägg den här gången....




Dessa ägg är 7-8 cm stora och har ett organzaband fastsatt på toppen. Går alltså alldeles utmärkt att hänga i riset eller som dekoration på en vacker presentpåse.....




Ha nu en fin lördag kväll. Sköt om er!
Kram

20 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Wow!! Sämre har man ju bott! ;9 Dina ägg är helt underbara..påskiga till färgen!

Kul att du vill vara med i min utlottning!! :) 3 Lotter är dina.. Lycka till!!

Kram Sanne

It's me sa...

Like those eggs !!..happy weekend..love Ria...xxx..

Vita små hjärtan sa...

Vackert!!!! Inget dåligt ställe du varit på precis :)
Vilka söta ägg....
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Elna sa...

Så vackert du har bott! Vilka söta ägg, jag får fundera tills imorgon *ler*.

Kramen

Anette sa...

Wow vilken utsikt och va härligt de ser ut:)
Fin fina ägg du fixat till.
Ha en härlig kväll.
Kramen Anette

Unknown sa...

Bo sådär när man är på kurs är allt lite annat än ett sunkigt scandic ;), riktigt vackert.
Söta ägg du pysslat fram.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Ett Vitare Hem sa...

Åh där hade jag också gärna varit på kurs och äggen är helt underbara!!
Ha en underbar söndag!
Kram/Lena

Anonym sa...

Ljuvligt boende och mycket vackra ägg.

Önskar dig en skön söndag

bakom berget sa...

Wow...Vilket ställe att lägga ett möte på va!! Där ska jag ha mitt nästa föräldramöte tror jag :o)) Såå himla fint!
Vilka fina ägg! Vore nåt att hänga i påskriset det...
Ha en jättefin söndag nu vännen!
KRAM Åsa.

Gunillasljusglimtar sa...

Tack du vännen för titten..Du där skulle JAG kunna bo mä'..jättefint!här väntar jag på solen som dom lovat:))..Jättefina ägg du gör! Kram / Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Där bodde du väldigt fint, utsikten var magnifik. Jättesöta ägg, så fint med fjärilar.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

katha´s kortmakeri sa...

Vilket vackert ställe!
Hel söta ägg!
Hönsen kommer nog att ha stormöte på Bossgård snart:)
Ha en underbar dag!
Kram Katha

Lissboden sa...

Hej Agneta!
Du såg ut att ha varit på en bra konferens:))
Härliga och färgglada ägg visar du också
Må så gott!
Kram/Maria

Älskade pion sa...

Ja,sämre kunde du ju ha bott.;)))))Fina ägg du har gjort vännen.Kraaaaaaaam Ulrika

Mormors gård sa...

Hej!
Vad mycket fint du får se under dina resor!
Härliga vårfärger på pärlorna i senaste inlägg :)
Ha en finfin söndag!
Kramar, Jessica

Ett ögonblick sa...

Hej!
Antar att det inte var helt fy skam att bo där;)
Jättesöta ägg, fint med fjärilarna i härliga färger.

Ha en fin fortsättning på helgen.
kram lisamaja

Cajsas Faster sa...

Ännu fler snygga ägg...!!

Kram marie

Fröken Fräken sa...

Sicket flott mötesställe! Jag har mina aningar om att det ställe jag ska åka till imorgon inte är riiiktigt är i samma klass! :-D

Hanna sa...

Vackra påskägg.
Ha en fin söndagskväll och en bra början på den nya veckan!
Kram
Hanna

Blåbärs och smultronstället sa...

Vackert och vårfräscht:-)
Måste bli piggare, har värka av o till i foten och nu har jag feber...
Kram Susanne